Jaksaako miehesi kantaa sinua?
Kantaako helposti vai puhisten? :D Mitä painatte?
Kommentit (30)
Heitän vain näin väliin: en voisi kuvitella olevani naisen kanssa, jota en jaksaisi kantaa!
Se ei tosin ikinä ole ollut ongelma, koska olen iso ja melko vahvakin.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 14:22"]Heitän vain näin väliin: en voisi kuvitella olevani naisen kanssa, jota en jaksaisi kantaa!
[/quote]
Heh niinpä :D
Laittakaa tähän myös mitä miehenne painavat, jos tiedätte. :D
ap
Jaksaa, välillä kantelee ulko-ovelle jne :D Mitat 170cm ja ~58kg
Ei se raukka jaksa! Painan n. 130kg xd
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 14:22"]Jaksaa ja nostelee melkein päivittäin :) mittani 155cm ja 53kg.
[/quote]
Lisään tähän että mieheni on 187cm ja painaa 80kg :)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 14:26"]Jaksaa, välillä kantelee ulko-ovelle jne :D Mitat 170cm ja ~58kg
[/quote]
Ap, mies painaa reilu 70kg, pituutta n. 175cm :D
En voisi kuvitellakaan olevani miehen kanssa joka ei jaksaisi! Täytyy jaksaa kantaa sylissä, hartioilla, olalla, anyway possible. Olen kyllä pieni, se auttaa.
Jaksaa, ja nosteleekin melkein joka päivä :) välillä kantaa keittiöön (kun "en jaksa kävellä") ja vähän useammin sitten makkariin. Omat mitat 160/54, mies on jotain 173/76.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 14:29"]
Jaksaa, ja nosteleekin melkein joka päivä :) välillä kantaa keittiöön (kun "en jaksa kävellä") ja vähän useammin sitten makkariin. Omat mitat 160/54, mies on jotain 173/76.
[/quote]
:DD
Jaksaa kantaa, mutta minusta olisi kamalaa, jos joku kantaisi minua. :) En ole mikään lapsi. Ei multa tarvi hampaitakaan harjata tai pistää paitaa päälle. Osaan itse. ;)
Jaksaa kantaa. Mies 182cm/82kg, minä 158cm/47kg
Jaksaa eikä tarvi huohottaa :)
M 190cm/ 90kg (urheilija)
Minä 160cm/ 50kg
Ei ole miestä, mutta kaikki aiemmat on aina jaksaneet. Vähän kumma olisi jos ei aikuinen terve mies jaksa 60 kg naista nostaa.
Mulla on vahva mies, jaksaa, vaikka painankin paljon 70 kg. On nostellut painoja :)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 14:22"]
Heitän vain näin väliin: en voisi kuvitella olevani naisen kanssa, jota en jaksaisi kantaa!
[/quote]
Saanko kysyä mikset? Miksi tämä on niin ehdoton edellytys? Onko kumppanin kantaminen jotenkin oleellista suhteessa? Kokisitko olosi epävarmaksi naisen kanssa, johon sinulla ei ole fyysistä ylivoimaa?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 14:22"]Jaksaa ja nostelee melkein päivittäin :) mittani 155cm ja 53kg.
[/quote]
Lisään tähän että mieheni on 187cm ja painaa 80kg :)
[/quote]
Hyi hel... Hirvee ruipelo
No ei jaksa 177/94, mut minä jaksan sen helposti, on lentänyt kuin leppäkeihäs, mies 162/49
Jaksaa oikein mainiosti!
Mies on iso ja lihaksikas ja mä painan alle 60 kg. Eli kantais varmaan vaikka kilometrejä.
Nyt ei kysytty matkaa? Itsekin kannan itseni painoista nyt vaikka kymmenen metriä. Eli matka on aika oleellinen seikka.
Jaksaa ja nostelee melkein päivittäin :) mittani 155cm ja 53kg.