Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksaako miehesi kantaa sinua?

Vierailija
09.05.2015 |

Kantaako helposti vai puhisten? :D Mitä painatte?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 14:51"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 14:22"]

Heitän vain näin väliin: en voisi kuvitella olevani naisen kanssa, jota en jaksaisi kantaa! 

Se ei tosin ikinä ole ollut ongelma, koska olen iso ja melko vahvakin. 

[/quote]

Saanko kysyä mikset? Miksi tämä on niin ehdoton edellytys? Onko kumppanin kantaminen jotenkin oleellista suhteessa? Kokisitko olosi epävarmaksi naisen kanssa, johon sinulla ei ole fyysistä ylivoimaa?

[/quote]

ne, joilla ei ole henkisesti voimaa edes itseään kantaa, niin laittavat näitä. 

Miksi ylipäänsä taas tällainen psyykkisesti heikkolahjaisten aloitus täällä? Mitä ihmeen iloa tästäkin tiedosta irtoaa ap:lle. 

Joku on niin painava, että parilla palomiehellä on töitä kantaa ovelle ja joku toinen niin kevyt, että lapsikin kantaisi. 

So?

Vierailija
22/30 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaa nostella ja pitää ilmassa, hätätilanteessa kantaa jonkin verran. Selkävamma tosin löytyy, ilman sitä treenaisi enemmän lihasvoimaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 14:58"]

ne, joilla ei ole henkisesti voimaa edes itseään kantaa, niin laittavat näitä. 

Miksi ylipäänsä taas tällainen psyykkisesti heikkolahjaisten aloitus täällä? Mitä ihmeen iloa tästäkin tiedosta irtoaa ap:lle

Joku on niin painava, että parilla palomiehellä on töitä kantaa ovelle ja joku toinen niin kevyt, että lapsikin kantaisi. 

So?

[/quote]

Olen hurahtanut tanssilajiin, jossa olisi suuri etu, mikäli oma pari jaksaisi melko vaivattomasti nostella ja kantaa. Siksi kiinnostaa. :)

Olen muutenkin terveyteni takia tiputtamassa painoa (olen lievästi ylipainoinen), mutta tanssissa edistyminen on toinen suuri tavoite.

Vierailija
24/30 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuisin, jos ei jaksaisi. Olen 159/47 ja mies 30 cm pidempi ja 40 kg painavampi.

Vierailija
25/30 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaa, itse olen 52kg mies 83kg

Vierailija
26/30 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaa kantaa. Minä 161cm 70kg, mies 185cm 85kg. Ei nyt ihan toisella kädellä kainalossa varmaan menis, mut ihmeen hyvin jaksaa. Varmasti on myös sitä että peittelee sitä etteikö missään tuntuis. :D

Vierailija
27/30 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai! 58 kg, mies 80 kg.

Vierailija
28/30 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan käy vaimo raskaammaksi. Pitää lisätä salilla käyntiä, jotta pysyy tahdissa.

Vierailija
29/30 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 14:51"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 14:22"]

Heitän vain näin väliin: en voisi kuvitella olevani naisen kanssa, jota en jaksaisi kantaa! 

Se ei tosin ikinä ole ollut ongelma, koska olen iso ja melko vahvakin. 

[/quote]

Saanko kysyä mikset? Miksi tämä on niin ehdoton edellytys? Onko kumppanin kantaminen jotenkin oleellista suhteessa? Kokisitko olosi epävarmaksi naisen kanssa, johon sinulla ei ole fyysistä ylivoimaa?

[/quote]

En tiedä tarkalleen ottaen. Kai se on jotakin alkukantaista?

Vaikea kuvitella naista, johon minulla - tai miltei kellä tahansa terveellä miehellä - ei olisi fyysistä ylivoimaa. Vaikka nainen painaisi 100 kg olen silti luottavainen, että saisin sen halutessani pakettiin. Joten en usko, että tästä ainakaan olisi kyse. 

Vierailija
30/30 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan.
N32

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä