Mitä tehdä xxxxxx-nuorille naisille, jotka kiroilevat?
Kokoa ajan kuulee esim vee-alkuista sanaa junassa, kun he juttelevat.
Kommentit (11)
Käyttävät usein myös sanontaa "vxxxx rasisti!"
X:n kohdalle saa itse laittaa sen sanan, jonka on huomannut oikeaksi.
Kiroilethan sä itsekin. Mun tytöt saa vapaasti kiroilla ja en mä sellaseen puutu ja kiroilen mä itekin aika paljon. Ainoa mikä on niin joissain tilaisuuksissa pitäis osata olla kiroilematta. Vittu on selvästi niittenkin yleisin sana ja ihan sama kavereillaan. Se vaan tulee sinne luonnostaan mukaan. Kaikki kuitenkin kiroilee niin ei siitä mitään numeroita pidä tehdä.
Entäpä nuoret miehet sitten? En ole kiinnostunut sukupuolistereotypioistanne, saatte pitää ne.
"Xxxxxx-nuorille naisille"? Ikinuorille? Mikään muu määre ei oikein sovi tuohon kontekstiin.
Miten niin mitä pitäisi tehdä? Sulje korvasi tai hommaa kuulokkeet ja kuuntele musiikkia kun matkustat.
Kyllä ihmiset saa julkisilla paikoilla keskustella ihan mistä vaan ja miten vaan, eikä asia kuulu sulle millään tavalla.
Ehdota seksiä kuten muillekin naisille.
-Mies 29v-
mikä siinä kiroilussa tuo ulkopuolisille niin paljon pahaa mieltä? asialliseen keskustelutilanteeseen (esim työpaikat) se ei toki sovi, mutta vapaalla kavereiden kesken. vittu on ihan pätevä tehostesana, ja mun mielestäni kirosanat yleensä on ihan sopivia, ketään vahingoittamattomia keinoja purkaa turhautumista, kivun tunnetta yms.
Miks pitäis tehä jotain?