Töykeä puhelinmyyjä soitti
...numerosta 0444054431. Huonokäytöksinen ja löi luurin vaan korvaan, kun en ollut kiinnostunut ostamaan.
Vittu mikä pelle!
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:08"]
Miks te ees puhutte noille? Mä keskeytän ystävällisesti puheen päällekin ja sanon suoraan että ei kiitos, ja hyvät päivän jatkot ja suljen luurin.
[/quote]
Olen yksinäinen. Tykkään puhua ja tavallisesti kerron miten kissani on kehrännyt kevät auringon paistaessa kisun pehmeisiin anturoihin.
[/quote]
Ainakin meillä näistä asiakkaista pidettiin kovasti, ei haitannut vaikkei mitään saanut myytyä kunhan vain juteltiin.
T. Ex puhelinmyyjä
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:01"]Joku savoa vääntävä nuori poika soitteli ja kauppasi puhelinliittymää. Minua rupesi ihan säälittämään, kun hän niin ujonoloisesti yritti saada kauppoja aikaiseksi. Tuli puhelun jälkeen mieleen, että taitaa raukka olla väärällä alalla, kun hän oli niin anteeksipyytävän oloinen. Tosin olen itse aika tiukka täti.
[/quote]
Mä muistan lukeneeni kerran että myyjien täytyy yrittää puhua mahdollisimman hyvää savoa vaikkei oikeasti olisi sieltä päinkään kotoisin. Ei toki kaikkien täydy mutta vetoaa kuulemma ihmisiin.
[/quote]
Höpöhöpö. Jos myyjä on savosta sen puheesta kuuluu?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:08"]
Miks te ees puhutte noille? Mä keskeytän ystävällisesti puheen päällekin ja sanon suoraan että ei kiitos, ja hyvät päivän jatkot ja suljen luurin.
[/quote]
Olen yksinäinen. Tykkään puhua ja tavallisesti kerron miten kissani on kehrännyt kevät auringon paistaessa kisun pehmeisiin anturoihin.
[/quote] ihana viesti. Tulin hyvälle mielelle ajatellessani kissojesi pehmeitä anturoita. Hyvää alkavaa kesää sinulle!
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:01"]Joku savoa vääntävä nuori poika soitteli ja kauppasi puhelinliittymää. Minua rupesi ihan säälittämään, kun hän niin ujonoloisesti yritti saada kauppoja aikaiseksi. Tuli puhelun jälkeen mieleen, että taitaa raukka olla väärällä alalla, kun hän oli niin anteeksipyytävän oloinen. Tosin olen itse aika tiukka täti.
[/quote]
Mä muistan lukeneeni kerran että myyjien täytyy yrittää puhua mahdollisimman hyvää savoa vaikkei oikeasti olisi sieltä päinkään kotoisin. Ei toki kaikkien täydy mutta vetoaa kuulemma ihmisiin.
[/quote]
Höpöhöpö. Jos myyjä on savosta sen puheesta kuuluu?
[/quote]
Ei meillä ainakaan käsketty puhua, mutta oli selvää että pohjoisen/Lapin myyjät sekä Savo/karjalan myyjät tekivät parempaa tulosta kuin Etelä-Suomen porukka. Mistä lie johtuu..
Itse soitin etelästä mutta syntyjäni olen Savo/Karjala alueelta ja sain paremmin kauppaa kuin paikalliset
T. Ex puhelinmyyjä
Eikös joissain firmoissa ole joku tavoiteaika, minkä verran pitäisi saada ihmiset pysymään linjoilla? Että sen vuoksi tykkäävät välillä vaan höpötellä asiakkaan kanssa, vaikkei kauppaa synnykään?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:59"]Eikös joissain firmoissa ole joku tavoiteaika, minkä verran pitäisi saada ihmiset pysymään linjoilla? Että sen vuoksi tykkäävät välillä vaan höpötellä asiakkaan kanssa, vaikkei kauppaa synnykään?
[/quote]
Ei varsinaista tavoiteaikaa per asiakas vaan koko päivän työtunneista pitäisi olla tietty aika linjalla yhteensä että kelpaa. Esim 6h työpäivä josta 4h pitäisi olla yhteensä linjalla.
Mä sanoin lehtimyyjälle etten osaa lukea. Siihen totesi, että ei se haittaa kun tässä lehdessä on kivoja kuvia. :)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:09"]Mä sanoin lehtimyyjälle etten osaa lukea. Siihen totesi, että ei se haittaa kun tässä lehdessä on kivoja kuvia. :)
[/quote]
Vanha vitsi.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:24"]Mä teen työtä jossa joudun soittamaan lehtiä tilaaville ihmisille ja saan välillä luurin korvaan ennen kuin ehdin sanoa asian. En myy niitä. Todella ärsyttävää ja mietin usein että miten huonosti aikuiset ihmiset käyttäytyy.
[/quote]
Minäkin soitan työkseni ihmisille, asiakaspalvelutehtävissä olen ja käsittelen asiakkaiden sopimusasioita puhelimessa. Välillä, joskin harvoin, saan alussa tylytystä. Usein kuitenkin, kun saan asiani kerrottua, muuttuu ääni kellossa, ja lopulta puhelun päätyttyä saan kiitoksen siitä että soitin :)
No mulle soitti toissapäivänä sanomien mediamyynnistä kundi, joka alkoi mankua "ostaisit nyt, ostaisit edes tämän kerran", kun sanoin etten halua tilata kiitos. Sitten se sanoi hei oikein lässyttävällä ja v-mäisellä äänellä. Eilen samasta numerosta oli soitettu kolme kertaa. Ajattelin laittaa Sanomille palautetta ja sanoa, ettei tartte soittaa enää ikinä.
Kannattaa yrittää ostaa niiltä seksiä jos ne käy töykeäksi. Kunnon kauppamies alkaa neuvottelemaan hinnasta mutta suurin osa kyllä laittaa luuria kiinni siinä vaiheessa.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:19"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:08"]
[/quote]
[/quote]
Ja minulla ei ole edes kissaa. Olen pöpi 32v mies. T: Kisu viestin kirjoittanut
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:19"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:08"]
[/quote]
[/quote]
Ja minulla ei ole edes kissaa. Olen pöpi 32v mies. T: Kisu viestin kirjoittanut
[/quote]
Kannattaisko sun hankkia apua?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 12:25"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:19"] [quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:08"] Miks te ees puhutte noille? Mä keskeytän ystävällisesti puheen päällekin ja sanon suoraan että ei kiitos, ja hyvät päivän jatkot ja suljen luurin. [/quote] Olen yksinäinen. Tykkään puhua ja tavallisesti kerron miten kissani on kehrännyt kevät auringon paistaessa kisun pehmeisiin anturoihin. [/quote] Ja minulla ei ole edes kissaa. Olen pöpi 32v mies. T: Kisu viestin kirjoittanut [/quote] Kannattaisko sun hankkia apua?
[/quote]
miksi, kisujuttuja ilman kissaa puhuvahan osaa olla luova. Olisi varmaan hyvä puhelinmyyjäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä teen työtä jossa joudun soittamaan lehtiä tilaaville ihmisille ja saan välillä luurin korvaan ennen kuin ehdin sanoa asian. En myy niitä. Todella ärsyttävää ja mietin usein että miten huonosti aikuiset ihmiset käyttäytyy.
Eivät ihmiset muuten noin käyttäityisi, mutta nämä lehtien puhelinmyyjät ovat käytöksellään tuon saaneet aikaan. Voisit niissä piireissä ottaa tuon asian esille jos vaikka korjaantuisi ja et enää sinä joutuisi tuosta kärsimään.
Mulle laittoivat lehden tulemaan ihan omin luvin. Olin mukamas tilannut sen puhelimitse, vaikka en vastaa tuntemattomiin numeroihin.