Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Töykeä puhelinmyyjä soitti

Vierailija
09.05.2015 |

...numerosta 0444054431. Huonokäytöksinen ja löi luurin vaan korvaan, kun en ollut kiinnostunut ostamaan.

Vittu mikä pelle!

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle soitti joku mies joka alkoi rähisemään minulle sähkösopimuksesta. Yritti saada minut ostamaan sellaista sähköä jota ei edes toimiteta tännepäin. Suuttui vielä ennemmän kun kerroin mieheni huolehtivan sähköjen maksamisesta ja kun en suostunut antamaan mieheni puhelinnumeroa puhelinmyyjälle. En tajua miten Suomessa voi tuollainen ihmisten ahdistelu olla laillista toimintaa.

Vierailija
2/36 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle puhelinmyyjä sanoi, kun halusin rauhassa miettiä ostanko (oli kiinnostava tuote, mutta rahaa oli vähän), että "mikä siinä on nyt niin vaikeaa?" Sanoin ettei mulla ole paljon rahaa tällä hetkellä. Ei uskonut... Sanoin sitten sille, että "minä lopetan tämän nyt, näkemiin". Kehtasi soittaa uudestaan. Sanoi "Mehän juteltiin silloin viime viikolla". Sanoin "Anteeksi, mutta minua ei kiinnosta".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan soitti puhelimyyjä minulle... Kauppasi jotakin lehteä ja jotakin toista lehteä, jaaritteli siinä ja minä vastailin. Sitten no jospa nyt lyödään lukkoon tämä lehti/lehdet kauppa! Innostunut myyjä siinä...

Minä no mieluiten lukisin mutta kun näkö mennyt on. Sokea olen.

Siihen  myyjä ai ai an aannt  anteeksi. Sulki puhelimen.

Vierailija
4/36 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku savoa vääntävä nuori poika soitteli ja kauppasi puhelinliittymää. Minua rupesi ihan säälittämään, kun hän niin ujonoloisesti yritti saada kauppoja aikaiseksi. Tuli puhelun jälkeen mieleen, että taitaa raukka olla väärällä alalla, kun hän oli niin anteeksipyytävän oloinen. Tosin olen itse aika tiukka täti.

Vierailija
5/36 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks te ees puhutte noille? Mä keskeytän ystävällisesti puheen päällekin ja sanon suoraan että ei kiitos, ja hyvät päivän jatkot ja suljen luurin.

Vierailija
6/36 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:08"]

Miks te ees puhutte noille? Mä keskeytän ystävällisesti puheen päällekin ja sanon suoraan että ei kiitos, ja hyvät päivän jatkot ja suljen luurin.

[/quote]

Olen yksinäinen. Tykkään puhua ja tavallisesti kerron miten kissani on kehrännyt kevät auringon paistaessa kisun pehmeisiin anturoihin.

Vierailija
7/36 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 13:41"]Sulla väärä taktiikka.Kysyt heti, myykö jotain, kun alkaa änkyttää jotain paskaa, painat punaista luuria.
[/quote]

Miksi teet näin? Mä lyön luurin korvaan siinä vaiheessa kun he esittelevät itsensä.

Vierailija
8/36 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 13:36"]...numerosta 0444054431. Huonokäytöksinen ja löi luurin vaan korvaan, kun en ollut kiinnostunut ostamaan.

Vittu mikä pelle!
[/quote]

Miksi pelle? Miksei se sais lyödä luuria korvaan? Eiköhän se pointti ole myydä eikä jutella ihmisten kanssa, ketkä ei osta mitään. Sinä se pelle olet.

Vierailija
9/36 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen työtä jossa joudun soittamaan lehtiä tilaaville ihmisille ja saan välillä luurin korvaan ennen kuin ehdin sanoa asian. En myy niitä. Todella ärsyttävää ja mietin usein että miten huonosti aikuiset ihmiset käyttäytyy.

Vierailija
10/36 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota numeroa ei voida indentifoida yhteen myyjään, koko toimisto soittaa saman numeron alta. Ilmeisesti dna:n numero.

Vierailija
11/36 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en vastaa tuntemattomista numeroista tuleviin puheluihin ollenkaan. Jos kavereilla on asiaa (ja vaikka uusi numero), on sovittu, että laittavat textarin ensin. Muuten jää vastaamatta.

Vierailija
12/36 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla väärä taktiikka.Kysyt heti, myykö jotain, kun alkaa änkyttää jotain paskaa, painat punaista luuria.

Vierailija
13/36 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli varmaan ammattivalittaja harjoittelemassa tulevaa kesäpestiään varten.

Vierailija
14/36 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 13:41"]

Sulla väärä taktiikka.Kysyt heti, myykö jotain, kun alkaa änkyttää jotain paskaa, painat punaista luuria.

[/quote]

No niin pitäisi tehdä, mä vaan yritän olla yleensä ystävällinen kaikille.

Vierailija
15/36 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjä jätti mun vastaajaan viestin: Sä olet kaunis. No, en tosiaan ole mutta kyllä se pelasti päivän. Vastaajassa oli siis tuo yksi lause ja numerohaun perusteella oli lehtimyyjä. Hehe.

Vierailija
16/36 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:33"]Puhelinmyyjä jätti mun vastaajaan viestin: Sä olet kaunis. No, en tosiaan ole mutta kyllä se pelasti päivän. Vastaajassa oli siis tuo yksi lause ja numerohaun perusteella oli lehtimyyjä. Hehe.
[/quote]
Ihana :)

Vierailija
17/36 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun käy vähän sääliksi näitä puhelinmyyjiä. Pomo hiostaa selän takana ja kuuntelee myyntipuheita, useassa tapauksessa on vielä pomon kirjoittamat puheet paperilla. Jos et saa tiettyä määrää kauppoja, et saa palkkaa. Paskaduunia muutenkin, eivät ansaitse lisäkuraa päälleen. Monet ovat nuoria, joille homma on ensimmäinen työ. Eivät takuulla saa mitään hyvää kuvaa työelämästä. Kohtelias ei kiitos, en tilaa mitään ja kiitos hei, on minun valintani, jos markkinointikielto on välillä päättynyt.

Vierailija
18/36 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:08"]

[/quote]

Olen yksinäinen. Tykkään puhua ja tavallisesti kerron miten kissani on kehrännyt kevät auringon paistaessa kisun pehmeisiin anturoihin.
[/quote]

Ihana sympaattinen olet. Auringonpaistetta elämääsi ja kisulle<3

Vierailija
19/36 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 19:46"]Mulle puhelinmyyjä sanoi, kun halusin rauhassa miettiä ostanko (oli kiinnostava tuote, mutta rahaa oli vähän), että "mikä siinä on nyt niin vaikeaa?" Sanoin ettei mulla ole paljon rahaa tällä hetkellä. Ei uskonut... Sanoin sitten sille, että "minä lopetan tämän nyt, näkemiin". Kehtasi soittaa uudestaan. Sanoi "Mehän juteltiin silloin viime viikolla". Sanoin "Anteeksi, mutta minua ei kiinnosta".
[/quote]

Tämä oli hurja stoori

Vierailija
20/36 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:01"]Joku savoa vääntävä nuori poika soitteli ja kauppasi puhelinliittymää. Minua rupesi ihan säälittämään, kun hän niin ujonoloisesti yritti saada kauppoja aikaiseksi. Tuli puhelun jälkeen mieleen, että taitaa raukka olla väärällä alalla, kun hän oli niin anteeksipyytävän oloinen. Tosin olen itse aika tiukka täti.
[/quote]
Mä muistan lukeneeni kerran että myyjien täytyy yrittää puhua mahdollisimman hyvää savoa vaikkei oikeasti olisi sieltä päinkään kotoisin. Ei toki kaikkien täydy mutta vetoaa kuulemma ihmisiin.