Myönnän: en pidä pienistä rinnoistani
Minulla siis todella on _pienet_ rinnat. Onhan ne terhakat mutta se ei paljon lohduta :( Muuten sopusuhtainen ja hoikka kroppa....
Kommentit (21)
Olisit onnellinen niistä. Vaatteetkin näyttävät paremmilta sun päällä, ei tarvitse stressata roikkumista eikä hartiasärkyjä.
No joo. Mulla on pienet, mutta löysät ja roikkuvat. Aina olleet. Ärsyttää välillä, kun toisilla on tapana mainita, että pienet on just hyvät kun eivät ala roikkumaan... eipä vissiin ala.
Mulla on pienet, terhakat ja kiinteät. Rakastan näitä :) vaatteet näyttää hyvältä kun ei rinnat hyppää liikaa esiin.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 13:42"]
No joo. Mulla on pienet, mutta löysät ja roikkuvat. Aina olleet. Ärsyttää välillä, kun toisilla on tapana mainita, että pienet on just hyvät kun eivät ala roikkumaan... eipä vissiin ala.
[/quote]
No pienetkin roikkurinnat näyttää tuhat kertaa paremmilta kuin isot roikkulollot. Sitä paitsi isot tissit tekee helposti lihavan ja matamin näköiseksi.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 13:22"]
Minulla siis todella on _pienet_ rinnat. Onhan ne terhakat mutta se ei paljon lohduta :( Muuten sopusuhtainen ja hoikka kroppa....
[/quote]
Mä en ole vielä kokenut luomuja ja hyviä isoja rintoja. Silarit on toki asia erikseen, mutta naturellina pienet on isoja paremmat.
[/quote]
Kerro nyt naisten ulkonäköpaineita ymmärtämättömälle miehelle, että mitä haittaa tästä pienuudesta sinulle siis on? Terveydellisiä haittoja? Et saa seksiä? Et saa kateutta ja ihailua muilta naisilta? Sinua haukutaan ja halveksitaan? Et pysty samastumaan ihailemiisi alusvaatemalleihin?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 13:35"]Olisit onnellinen niistä. Vaatteetkin näyttävät paremmilta sun päällä, ei tarvitse stressata roikkumista eikä hartiasärkyjä.
[/quote]Mulla ainakin vaatteet eivät todellakaan näytä hyviltä. Esim. mekkoja ei voi käyttää koska ne jäävät rintojen kohdalta pussittamaan.
Parasta on kun rintoja on. Kiihottuu paremmin, saa puristella niitä ja laittaa vaikka munaa vähän väliin ;)
Naiset murehtii rintojaan aivan turhaan. Ikinä en ole törmännyt rintoihin jotka eivät mielytä. Pienissä ei ole mitään vikaa. M
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 13:47"]
[/quote]
Kerro nyt naisten ulkonäköpaineita ymmärtämättömälle miehelle, että mitä haittaa tästä pienuudesta sinulle siis on? Terveydellisiä haittoja? Et saa seksiä? Et saa kateutta ja ihailua muilta naisilta? Sinua haukutaan ja halveksitaan? Et pysty samastumaan ihailemiisi alusvaatemalleihin?
[/quote]
Tämä! Kertokaas naiset
Pienet rinnat on kuin pieni penis. Ihan jees, mutta kuitenkin. Pedofiilit tosin tykkää.
[/quote]
Minäkään en pidä pienistä. Vähintään sellaiset käteen sopivat appelsiinit, kiitos.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 13:22"]
[/quote]
[/quote]
En tunne oloani naiselliseksi. Mitään väliä sillä ei ole mitä muut naiset ajattelevat. Mutta kyllä pienet tissit vaikuttavat siihen miten sängyn puolella koen itseni.
Ap
Minullakin oli vielä pari vuotta sitten pienet AA-kupin rinnat. Rakastin niitä! Nyt olen lihonut 10 kiloa ja rinnat pullistuneet kokoon A. Ennen pystyin hyvin pitämään ylläni normaalia toppia ilman että tissit pursuivat näkyviin. Nykyisin tulee aina se rintavako ja rinnat siihen esille. Töihin yläosan miettiminen on hankalaa, kun pitää aina ostaa joku todella ylös menevä paita, ettei se paljasta rintoja. Ärsyttävää. Tuntuu, ettei voi enää pitää mitään kivannäköisiä söpöjä paitoja, kun tissit tursuavat niistä esille. En yhtään tykkää esitellä niitä ja olo tuntuu alastomalta, kun kaula-aukosta näkyy. Huoh. Olisit onnellinen! Itsekin kaipaan niitä pieniä tissejäni, joiden kanssa kaikki paidat ja topin olivat asiallisia ja sopivat kauniisti päälle.
Appelsiinithän ovat pienet :D Jos siis puhutaan appelsiinin kokoisista rinnoista
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 13:55"]
Naiset murehtii rintojaan aivan turhaan. Ikinä en ole törmännyt rintoihin jotka eivät mielytä. Pienissä ei ole mitään vikaa. M
[/quote]
Et oo selvästi ollu mun kanssa sängyssä jos kaikki tissit on tähän mennessä miellyttäneet.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 14:10"]
Appelsiinithän ovat pienet :D Jos siis puhutaan appelsiinin kokoisista rinnoista
[/quote]
Ei ne pienelle ja sirolle naiselle pienet ole. Toki sitten jos on isompikokoinen ruumiinrakenne.
Pienet on ihanat!
M