Onko muilla toiminut ehkäisymenetelmänä keskeytetty yhdyntä?
Kommentit (9)
Yksi ystäväni sekstaili tällä ehkäisyllä yli viisi vuotta ja sitten kun halusi lapsen tärppäsi ekasta kierrosta..
Minä en oikein usko puheisiin etteikö olisi ihan hyvä ehkäisykeino..
Ihan haluttu ja näin, mut sit on paikat niin pehmeinä ja silleen et ei toimi enään sit. Tosin voi alkaa taas toimia myöhemmin? Minun näkemys asiasta..
Eli itse toivon hulluna lasta, mies luottaa keskeytettyyn. Eli minä yritän lasta mies ehkäisee. Ja yksi lapsi jo on.
Ei minulla ei ole ehkäisymenetelmänä keskeytetty yhdyntä. Syy miksi en käytä tätä epävarmaa ehkäisymenetelmää on se että en halua tässä elämäntilanteessa raskaaksi. Tuo kymmenkuinen riittää mainiosti :) Got it?
12
en ole käyttänytkään tuota menetelmää. Sori luin kyssärin väärin ;)
12
Meillä se on nyt toiminut joitakin vuosia ja luotan siihen täysin. Raskaaksi olen tullut aina tosi helposti, siis kertalaakista, kun lasti on päässyt sisään asti, mutta keskeytettyä käytettäessä ei ole palanut pohjaan.
Ennen lapsia toimi ehkäisynä 5 vuotta esikoisen ja keskimmäisen välissä 2vuotta ja keskimmäisen ja kuopuksen välissä 3 vuotta.
Nyt pitäisi miettiä jotain muuta ehkäisyä, koska lapsilukumme on tässä, vaikka hyvin toimikn ehkäisynä, niin eipä kumminkaan olla luotettavuus samaa luokkaa kun vaikka kierukalla:)
Tosin " vahinko" ei olisi ikävä yllätys. :)