Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiongelmia

Vierailija
09.05.2015 |

Ensiksi, meillä on n. 2 kertaa kuukaudessa seksiä.. Toiseksi, olen saanut vain kerran seksin aikana. Yleensä mies lopettaa hommat kun on itse lauennut ( n,5 minuutissa.. ). Ei tykkää antaa suuseksiä, itse annan melko usein. Olemme molemmat 20-vuotiaita.

Minua myös masentaa se että mies kyllä hoitelee itsensä päivittäin, useaankin kertaan. (Saatan olla kotona silloin, luulee kai etten kuule.. Ja jos selaimessa näkyy klo. X porskasivut (eli hoitunut sillä välin kun olen ollut salilla)

Siis ei se mitään että vetää lapaan ( kaikki tarvitsevat omaa aikaa) vaan se että en saa tarpeeksi seksiä.. Itse on vaikeaa nykyään itsetyydyttää ku on niin epähaluttava olo. Ja välillä mies ikään kuin säntää suihkuun kun luulee että teen jotain..(kädessä yksi sukka jonka ihmettelyn jälkeen laittaa pyykkikoriin)

Usein kun alan vähän kiihkeämmin sohvalla suutelemaan tai kiehnään, mies alkaa haukotella ja sanoo että ohhoh kylläpäs ramasee, ja laittaa silmät kiinni, vaikka juuri oli ollut ihan pirtsakka..

Olemme olleet n. Pari vuotta yhdessä, ei lapsia. Olen hänen ensimmäisensä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella, että moinen moukkamaisuus ja itsekkyys näkyy myös muussa elämässä. En katselisi tuollaista. Kyse on muustakin, kuin "vain" seksistä, jos ei toisen nautinto ja hyvä olo kiinnosta.

Vierailija
2/8 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä tyytyä tuollaiseen seksielämään. Miehen pitää tuota kestoa harjoitella aika runkasti. Meillä esileikkiin menee jo pelkästään 15 min, on hauska kiusata toista, kun on ihan kiimassa. Yhdyntä kestää 15-40 minuuttia niin että minäkin ehdin saada tyydytyksen. Yhdynnän jälkeen makoillaan yhdessä ja otetaan ehkä toinen yhdyntä.
Sano miehellesi että yhdynnän kesto on ongelma ja että hänen pitää alkaa harjotiella miten sitä kestoa pidentään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap valmis viettämään koko elämäsi ilman seksuaalista tyydytystä?

Vierailija
4/8 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! Ansaitset parempaa.

Vierailija
5/8 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mistään viidestä minuutista voi saada mitään tyydytystä. Itse en ottaisi edes housuja pois tuollaisen seksin takia. Meillä yhdyntä aina yli 10 minuuttia.

Vierailija
6/8 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda parempaan

Vierailija
7/8 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain käsitä.. Olen mielestäni aktiivinen ja haluan miellyttää ja kokeilla uutta..

Sitäkään en ymmärrä että hän saattaa itse vetää lapaan puolikin tuntia, mutta kun hän on minun kanssani... Muutama minuutti..

Vierailija
8/8 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ajattelen varmaan päivittäin rakastelua ja monen moisia sessioita.. Kiva jutella näistä ystävien kanssa kun he kertovat kuinka paljon mekot ja peitot heiluu... Ja milloin mäkihyppytornissa (kyllä, juuri siellä) ja milloin metsässä... Itselleni kelpaisi ihan kotona sisällä... Kunnon kiihkeä ja rakkauden täyteinen seksi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä