Wolt toi minulle naapurin ruoat
Kommentit (12)
Aika usein kun olen ulkona tupakalla, Wolt lähetti jättää viereisen naapurioven eteen ruokatilauksen. Aika helppoa olisi napata mukaan jos se Wolt lähetti lähtee siitä nopeasti ennen kuin naapuri kerennyt avata oveaan.
Postinjakaja jakoi usein naapurin tilauslehdet minulle. Pidin ne. Naapuri kuiten asuu toisella kadulla joidenkin satojen metrien päässä, ettei jaksanut useista palautteista huolimatta enää viedä. Laskut kyllä vein, jos ne meille eksy.
Meilläpäin joutuu näyttämään tilausvahvistuksen kännystä ennenkuin saa kassinsa.
Vierailija kirjoitti:
Meilläpäin joutuu näyttämään tilausvahvistuksen kännystä ennenkuin saa kassinsa.
Täällä ne kyllä vaan jättää kassin oven eteen, pirauttaa ovikelloa ja lähtevät saman tien. Kassi voi olla siinä yli minuutinkin ilmanettä kukaan näkee jos naapurilta kestää avata.
Vierailija kirjoitti:
Meillä päin on perusjuttu että tilaus jätetään oven taakse eikä ole mitään kontaktia vastaanottajan kanssa.
Meille oli tuomassa ruokaa mitä ei oltu tilattu. Sanoin että ei oo meille tulossa enkä tehny tylyjä tilaajalle. Täälä sekä Woltin että foodoran kuskit jäävät seuraamaan että ovi avautuu ja tilaus otetaan sisälle. Kukaan ei pääse pöllimään välistä pusseja.
Itse tilasin eilen woltilla ja kattelin ihmeissäni kun kuski oli viemässä pitsoja parin talon päähän (omakotitaloalue). Mitä oikeasti jos "ilman kontaktia" tilaus tulee ja meneekin naapuriin!
Sika!