Onko muita keitä puistattaa ovikellon ääni?
Jossain sarjassa/leffassakin soiva ovikello tuntuu inhottavalta 😳
Kommentit (13)
Se on nykyään niin harvinaista, että kukaan tulee sopimatta niin kyllä sitä säikähtää.
Kutsumattomat vieraat on aina just niitä, kutsumattomia ja epätoivottuja kaupustelijoita yms. kerjääjiä. Tai sitten huoltomiehiä jotka ilmoittavat nyt tulevansa tekemään jonkun päivän homman, häivytkös asunnostasi siksi aikaa.
Otin ovikellon pois käytöstä jo vuosia sitten.
Irrotin koko kellon sen jälkeen kun jotkut pennut kävi huvikseen soittamassa kun nukutin lastani illalla. Jos joku on tulossa käymään niin neuvon koputtamaan.
Pelästyn joka ikinen kerta niin, että säpsähdän ja sydän jättää lyönnin välistä. Ihan hirveää. Kammoan muutenkin yllätysvieraita.
N28
Joku akka soitti ovikelloa viime syksyllä silleen useaan kertaan, niin sen jälkeen irrotin ovikellon. M27
Vierailija kirjoitti:
Otin ovikellon pois käytöstä jo vuosia sitten.
Sama ja oveen laitoin lapun "ANTAKAA MUN SYRJÄYTYÄ RAUHASSA".
Ovikello on poistettu käytöstä, postinjakaja aina painaa kaikkia nappeja.
Mua. Kun oven takana on ollut todella epätoivottuja ihmisiä niin nykyään aina säpsähtää jos se soi ilman että odottaa jotakuta kylään :D
Ovella ei pitäisi olla ketään, joten kyllähän se säikäyttää.
Mua puistattaa sen takia kun pari kertaa joku on vimmatusti rimputtanu jasit kun katon ovisilmästä ei oven takana ole ketään vaikka rimputus kuuluu edelleen 😬
Aina säikähtää kuka siellä soittaa ovikelloa jos ei ole sovittu, että kukaan tulee käymään. Äkkiä telkkari mutelle ja olla hiiren hiljaa ja sitten katsomaan ovisilmästä.