Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kiitos taas posti!

Vierailija
09.05.2015 |

Nettisivuilla lukee, että 1.lk kortit ovat perillä "pääsääntöisesti" postituksesta seuraavana arkipäivänä. . Äidille ja mummolle laitettu kortti postiin tiistaiaamuna ja äiti ei ainakaan ole saanut sitä vielä. Mummolle kortit ovat tärkeitä ja oli joutunut sairaalaan eilen illalla joten oispa ollut kiva jos olisi kortin saanut.. olen aina myös soittanut mutta en välttämättä saa puhelimen päähän sunnuntaina:( harmittaa. Milloin ihmeessä ne pitää lähettää että ehtisivät? Maaliskuussa?? Menee vähän idea koko hommasta jos kortti ei satu olemaan perillä lähelläkään äitienpäivää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalaan voi kyllä soittaa ja siellä voi jopa käydä, myös sunnuntaina.

Posti on kyllä ns. perseestä ainakin välillä.

Vierailija
2/8 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saanut smartpostista pakettiani kahteen päivään Postin "toimintahäiriön" vuoksi. Kyllä v***tti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 10:28"]Nettisivuilla lukee, että 1.lk kortit ovat perillä "pääsääntöisesti" postituksesta seuraavana arkipäivänä. . Äidille ja mummolle laitettu kortti postiin tiistaiaamuna ja äiti ei ainakaan ole saanut sitä vielä. Mummolle kortit ovat tärkeitä ja oli joutunut sairaalaan eilen illalla joten oispa ollut kiva jos olisi kortin saanut.. olen aina myös soittanut mutta en välttämättä saa puhelimen päähän sunnuntaina:( harmittaa. Milloin ihmeessä ne pitää lähettää että ehtisivät? Maaliskuussa?? Menee vähän idea koko hommasta jos kortti ei satu olemaan perillä lähelläkään äitienpäivää.
[/quote]

no kävisin kyllä, mutta välimatkaa suomen pituudelta lähes.
en tiedä, kuinka hän jaksaa tai Pystyy ottamaan vastaan puheluita. Tiedän kyllä että sairaalassa on puhelimia.

Vierailija
4/8 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan postinumero kaikkina nollineenkin ollut varmasti oikein? Pelkkä oikein oleva katuosoite ei riitä. Yksi väärässä paikassa oleva nolla nakkaa kortin susirullakkoon, jossa se viettää aikaansa toista viikkoa.

Vierailija
5/8 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas kovasti ihmettelen kun lähetin tiistaina 2. luokassa ja oli seuraavana päivänä kortit perillä! Vielä hätäilin että ehtiikö.. Onpas tympeä juttu ap! :(

Vierailija
6/8 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin paketti lähetettiin tutusta maanantaina.Ei ole vieläkään perillä tulisikohan maanantaina?Aika outoa koska muualta euroopasta tulee paketti suomeen 1-2 päivässä.Koko posti tulisi lopettaa turhana laitoksena joka ei toimi.

Vierailija
7/8 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 10:33"]Mä en saanut smartpostista pakettiani kahteen päivään Postin "toimintahäiriön" vuoksi. Kyllä v***tti!
[/quote]
Minä olisin ottanut kirveen ja rälläkän mukaan niin jo olisi paketin saanut automaatista.Olen työtön ja varaton joten mitään sakkoja ja korvauksia minun ei tarvitse enää tässä elämässä maksella.

Vierailija
8/8 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 11:29"]Minunkin paketti lähetettiin tutusta maanantaina.Ei ole vieläkään perillä tulisikohan maanantaina?Aika outoa koska muualta euroopasta tulee paketti suomeen 1-2 päivässä.Koko posti tulisi lopettaa turhana laitoksena joka ei toimi.
[/quote]
Siis LÄHETETTIIN TURUSTA :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän