Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarhantäti pisti 1v lapseni pihalle ilman pipoa

Vierailija
13.01.2022 |

...koska ei löytänyt sitä. Löysin sen kuitenkin itse lapseni lahkeesta. Sinne minut oli ohjeistettu pojan lapaset ja pipot ja kaulurit laittamaan koska aamulla Jätin hänet toiseen ryhmään kuin omaansa koska siellä aikaisin paikalle saapuvat lapset aloittavat päivänsä. Hänellä oli vain sisähupparin huppu päässään. Mietin vähän vain Millainen julmuus päiväkotimaailmaa vaivaa. Miten tämä on mahdollista?.. Lapseni on erittäin herkkä sairastumaan ja onkin nyt hyvin Sairaan oloinen. En halua tuomita tätä yhtä kyseistä työntekijää vaan koko tuon päiväkotien todellisuuden. Missä varavaatteet??? Miten voidaan laittaa 1-vuotias lumisella talvikelillä pihalle ilman pipoa vain koska Sellaista ei löydy??..?

Kommentit (154)

Vierailija
101/154 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole varapipoa lapsen lokeroon toimittanut? Honkkeli.

Meillä ne oli aina jonkun muun käytössä, joten lakkasin viemästä varavaatteita.

Unohtuiko varapipo omaan päähäsi?

Vierailija
102/154 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä viestiketju paljastaa, kuinka häiriintyneet ihmiset tekevät työtä lastentarhassa.

Jos se pipo on käsketty laittaa hihaan tai housunlahkeeseen, niin sieltähän sitä on etsittävä. Ja voisi sitä lapsista huolehtiva aikuinen sen verran lapsen mukavuutta tarkistaa, että vaatteet laitetaan asianmukaisesti päälle ilman sisämöykkyjä ja kierteitä.

Ja sen, kuinka häiriintyneiden ihmisten lapsia siellä hoidetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/154 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä viestiketju paljastaa, kuinka häiriintyneet ihmiset tekevät työtä lastentarhassa.

Jos se pipo on käsketty laittaa hihaan tai housunlahkeeseen, niin sieltähän sitä on etsittävä. Ja voisi sitä lapsista huolehtiva aikuinen sen verran lapsen mukavuutta tarkistaa, että vaatteet laitetaan asianmukaisesti päälle ilman sisämöykkyjä ja kierteitä.

Pistäisin tälle vastaukselle yläpeukun, mutta pitää nyt vain kertoa asia koska kännykkäni on jotenkin hyytynyt niin ettei ota peukkuja mihinkään suuntiin.

Vierailija
104/154 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole varapipoa lapsen lokeroon toimittanut? Honkkeli.

Meillä ne oli aina jonkun muun käytössä, joten lakkasin viemästä varavaatteita.

Unohtuiko varapipo omaan päähäsi?

Hei dorka, tuo viesti ei nyt ollut ap:ltä.

Vierailija
105/154 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varapipo?

Kyllä, nykyäidin pitää mennä töihin ja jättää 1 veensä päiväkotiin. Särkynein sydämin hän hyvittää lapselleen eron tuskaa käyttämällä lapseen paljon rahaa. Päiväkotilaisen lokerossa lojuvat kaksi gugguu-pipoa (90 e toimituskuluineen), kaksi ruskovillan luomuvillahaalaria (180 e) ja kaksi polarn o. Pyren haalaria (340 e) kertovat lapselle sen, että sen muksun äiti todella rakastaa ja kaipaa lastaan. Joka tuo vain yhden isosisaruksen käyttämän merkittömän kypärämyssyn, on täys nolla! (/sarkasmia, ja itse kans joutunut viemään esikoisen 1 veenä tarhaan kun opiskelin ja mies kävi töissä. Joillain kans kaatuu seinät päälle kotona)

Vierailija
106/154 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun lapseni tai lapsenlapseni laitettaisiin ulos ilman pipoa, vetäisin turpaan päikyntätiä arvelematta. Vi. Ttu.

Vierailija
107/154 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sen, kuinka häiriintyneiden ihmisten lapsia siellä hoidetaan.

Juu. TIetenkin ne ovat häiriintyneitä joiden mielestä lasta ei saa pistää talvella ulos ilman pipoa. Kyllä paljon häiriintyneempää on kannattaa tällaista toimintaa. Haluaisitko oman 1-vuotiaasi talvella pitkäksi aikaa ulos ilman pipoa? Kyllä on nyt se häiriintyneisyys sillä suunnalla.

Vierailija
108/154 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minun lapseni tai lapsenlapseni laitettaisiin ulos ilman pipoa, vetäisin turpaan päikyntätiä arvelematta. Vi. Ttu.

T. Kovis Annica 14v.

Vierailija
109/154 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysyisin siltä hoitajalta asiasta. Omieni päiväkodissa on tarvittaessa lainattu päiväkodin varavaatteista. Toki lapsilla on lokerossa reilusti varavaatteitakin. Tähän on ihan päiväkodin puolestakin ohjeistettu. Tuntuu oudolta, että tuomitset koko "päiväkotien todellisuuden" sen sijaan, että ottaisit asian esiin sen henkilön kanssa, joka virheen teki. Ei se päiväkotien todellisuus kuitenkaan yleisesti varmaan ihan tuollainen ole, että tenavat laitetaan pakkasella ilman päähinettä ulos.

Vierailija
110/154 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kysyisin siltä hoitajalta asiasta. Omieni päiväkodissa on tarvittaessa lainattu päiväkodin varavaatteista. Toki lapsilla on lokerossa reilusti varavaatteitakin. Tähän on ihan päiväkodin puolestakin ohjeistettu. Tuntuu oudolta, että tuomitset koko "päiväkotien todellisuuden" sen sijaan, että ottaisit asian esiin sen henkilön kanssa, joka virheen teki. Ei se päiväkotien todellisuus kuitenkaan yleisesti varmaan ihan tuollainen ole, että tenavat laitetaan pakkasella ilman päähinettä ulos.

Kysyin varavaatteista, mutta kuulemma siellä ei ollut pipoa. Että ei sitten jäänyt kertakaikkiaan mitään muuta mahdollisuutta kuin pistää lapsi ulos ilman pipoa. Pipo lahkeessa, minne se oli käsketty laittamaan.

Vierailija
111/154 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo työntekijä joka sitä pipoa oli yrittänyt löytää, on itse mukava ihminen ja siksi en häntä halua haukkua. Silti tämä Tilanne oli mielestäni järkyttävä. Ja mielestäni se kertoo suomalaisista asenteista, tai ainakin tuon päiväkodin esimiesten asenteista. Hän varmaan todella koki, että hänellä ei ollut vaihtoehtoa.

Vierailija
112/154 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin soittaa aamulla päiväkodin pomolle ja ottaa asian puheeksi anonyymisti. Siis kerron mitä tapahtui, mutta en kerro kuka työntekijä oli kyseessä.

Vierailija
113/154 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarhantäti on myös katsellut miestäni ahnain ja himokkain silmin.

Koskahan mies hairahtuu astumaan tätiä, jolla on lapseni varapipo päässään!?

Vierailija
114/154 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin soittaa aamulla päiväkodin pomolle ja ottaa asian puheeksi anonyymisti. Siis kerron mitä tapahtui, mutta en kerro kuka työntekijä oli kyseessä.

Teeppä niin ja nyt voisit mennä vaikka huomioimaan välillä sitä muksuasi, oothan sä jo 2,5 tuntia täällä yhteen pötköön raivonnutkin. Heippa!

Vierailija
115/154 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi moni vanhempi kiukkuaa siitä, jos päiväkoti ystävällisesti muistuttelee varavaatteista?

Kenelle kiukkuatte kotona, kun lapsen lapaset katoaa?

Miehelle tietenkin.

Jos ei ole juuri kotona, niin kelle tahansa luurista löytyvälle miehelle!

No eipä ole varapiposta kyllä ikinä muistutettu! Miten se edes perusteltaisiin??.. "Muistakaapas vanhemmat ne varapipot, koska niitä aina hukkuu meillä työntekijöillä täällä päiväkodissa!" Jeah! Mun lapsi ei kyllä edes Itse saa päästään vielä niitä pipoja, jotka on taaperoille suunniteltu!

20v oon tehnyt sitä työtä ja tosiaan ainoa syy pyytää varakappaleet myös hatuista rukkasista jne ei ole aikuisten toilailut kun ei löydy. Usein on puute riittävästä kuivauskapasiteetista ja kyllä vaan taaperokin saa itsensä märäksi ulkona. Ei varmaan kelpaisi hakijalle se vieläkin kostea hattu kun ei kuivaakaan ole. Ne pienet voivat myös sairastua ulkovaatteissa, juuri joulun alla kylvetin yhden 1v joka yks kaks ripaskoi ja oksensi kaikki vaatteensa sekä itsensä, kiitos äidin että lapsella oli ne varavaatteet mistä ottaa haettaessa,hattukin. Myös sitten on ulos varahattu jos nyt joku ei hoksi haalarista kaivaa. Päiväkotien varavaatetus on myös hyvin kirjavaa ja välttämättä ei löydy sopivia edes melkein.

Vierailija
116/154 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarhantädit on kuumia lainapipoissaan...

Ap:n mies 33v

Vierailija
117/154 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teeppä niin ja nyt voisit mennä vaikka huomioimaan välillä sitä muksuasi, oothan sä jo 2,5 tuntia täällä yhteen pötköön raivonnutkin. Heippa!

Heippa itelles. Mun muksu meni nukkumaan yllättäen tähän aikaan, varmaan koska on sairastunut päiväkodin takia.

Vierailija
118/154 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi moni vanhempi kiukkuaa siitä, jos päiväkoti ystävällisesti muistuttelee varavaatteista?

Kenelle kiukkuatte kotona, kun lapsen lapaset katoaa?

Miehelle tietenkin.

Jos ei ole juuri kotona, niin kelle tahansa luurista löytyvälle miehelle!

No eipä ole varapiposta kyllä ikinä muistutettu! Miten se edes perusteltaisiin??.. "Muistakaapas vanhemmat ne varapipot, koska niitä aina hukkuu meillä työntekijöillä täällä päiväkodissa!" Jeah! Mun lapsi ei kyllä edes Itse saa päästään vielä niitä pipoja, jotka on taaperoille suunniteltu!

20v oon tehnyt sitä työtä ja tosiaan ainoa syy pyytää varakappaleet myös hatuista rukkasista jne ei ole aikuisten toilailut kun ei löydy. Usein on puute riittävästä kuivauskapasiteetista ja kyllä vaan taaperokin saa itsensä märäksi ulkona. Ei varmaan kelpaisi hakijalle se vieläkin kostea hattu kun ei kuivaakaan ole. Ne pienet voivat myös sairastua ulkovaatteissa, juuri joulun alla kylvetin yhden 1v joka yks kaks ripaskoi ja oksensi kaikki vaatteensa sekä itsensä, kiitos äidin että lapsella oli ne varavaatteet mistä ottaa haettaessa,hattukin. Myös sitten on ulos varahattu jos nyt joku ei hoksi haalarista kaivaa. Päiväkotien varavaatetus on myös hyvin kirjavaa ja välttämättä ei löydy sopivia edes melkein.

2 lasta on ap:llä päiväkodin jo läpikäynyt eikä ikinä ole varapipoa tarvittu. Ennen tätä itsestäni johtumatonta tarvetta. En myöskään itse ole nähnyt talvilakkia joka ei kuivaisi kuivauskaapissa.

Vierailija
119/154 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin, että et olisi enää niin kovaa tyyppiä, kun poliisi setää hakee seuraavaksi sinut putkaan ja saat pahoinpitelystä vielä syytteet ja maksat siitä tälle tarhatädille 4000€, ku se ei laittannut pipoa sun pikku äpärälles

Vierailija
120/154 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarhantädit on kuumia lainapipoissaan...

Ap:n mies 33v

Lopeta nää tyhmät viestit ja niiden diggailu itse.