Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä vietetään huominen äitienpäivä?

Vierailija
09.05.2015 |

Ev.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen aamusta isin ja äidin luo keittämään kahvia ja kattamaan pöydän. Sitten herätetään isin kans pikkuveljet ja yhdessä käydään herättämässä äiti.

Vierailija
2/10 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä varmaankaan mitenkään ihmeemmin. Sen verran pieni lapsi, ettei mitään kahveja keittele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä herään ensin, en osaa nukkua aamulla pitkään. Keittelen kaffet, vien koirat lenkille. Perhe herää kun herää. Mies menee lasten kanssa anoppilaan jonne minua ei ole koskaan äitienpäivänä kutsuttu joten olen yksin kotona ja menen varmaan bodycombatiin. Syön jämiä jääkaapista. 

Tällä kaavalla ollaan menty 15-v.

Vierailija
4/10 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mitään ihmeellistä. Flunssassa ollaan koko perhe. Mies kylläkin paranemaan päin. Yritän tänään leipoa kakun jos jaksan.

Vierailija
5/10 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mitään. Mies tulee töistä vasta huomenna aamuyöstä ja nukkuu sitten puolet päivästä. Lapset niin pieniä etteivät itse mitään osaa järjestää, eikä mieskään ole järjestänyt aikaa siihen että auttaisi lapsia esim korttien teossa (toisin kuin minä askartelen aina isänpäivälahjaksi kortit lasten kanssa ja järkätään kunnon aamiainen ja mukavaa ohjelmaa päiväksi...). Kyllä on isänpäiväkestitykset ja ohjelmanumerot kelvanneet, mutta mä saan odotella että lapset kasvaa ennenkuin saan kortteja.
Ainiin, tein lasten kanssa miehen äidille kortti, saa anoppi olla onnellinen kun on niin välittävä poika hänellä (kuvittelee siis miehen järkkäävän hälle jotain ja mies innolla ottaa kiitokset vastaan puolestani).
Vituttaa valmiiks :D

Vierailija
6/10 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies leipoo mulle tyttären kanssa kakun ja antaa lahjan. Loppupäivä varmaan ulkoillaan jossain kivassa paikassa :)

Vierailija
7/10 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Ainoa vapaapäivä onkin tosi kiva möllöttää kun kaikki paikat on kiinni.

Vierailija
8/10 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 09:57"]

Minä herään ensin, en osaa nukkua aamulla pitkään. Keittelen kaffet, vien koirat lenkille. Perhe herää kun herää. Mies menee lasten kanssa anoppilaan jonne minua ei ole koskaan äitienpäivänä kutsuttu joten olen yksin kotona ja menen varmaan bodycombatiin. Syön jämiä jääkaapista. 

[/quote]

Oikeesti ? Miksi sua ei ole kutsuttu vai oletko itse päätellyt vaan niin ? Ja sun miehesi vie lapsenne juhlimaan omaa äitiään, mutteijuhli lastenne kanssa sinua ? Kuulostaa surulliselta.

Vierailija
9/10 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan tänään varaslähtö, grillataan anopin luona, tein kakun.
Huomenna mennään veljeni luo, grillataan nyyttärimeningillä. Äiti haluaa itse leipoa kakun. Me äidit keksitään sitten lasten kanssa jotain kivaa kun miehet katsoo Formuloita....

Vierailija
10/10 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 10:13"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 09:57"]

[/quote]

Oikeesti ? Miksi sua ei ole kutsuttu vai oletko itse päätellyt vaan niin ? Ja sun miehesi vie lapsenne juhlimaan omaa äitiään, mutteijuhli lastenne kanssa sinua ? Kuulostaa surulliselta.

[/quote]

Mies pitää etäisyyttä vanhempiinsa, etenkin anoppi on tosi hanakka puuttumaan kaikkiin mahdollisiin asioihin. Äitienpäivä on sellainen, että silloin on mennyt käymään. Minua anoppi ei tosiaankaan ole koskaan pyytänyt sinne ja minulle on ihan ok että yhtenä päivänä vuodesta viettää aikaa poikansa ja tämän lapsien kanssa ilman minua. Itse käyn yksin lasten kanssa vanhempieni luona useinkin. En ole mitenkään surullinen asiasta, olen mieluummin siellä combatissa kuin kermakakkukahvilla :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi