Jos eläisi kuusikymmentä vuotiaaksi
Ja juhlisi 60v. Onhan siihen vielä kahdeksan vuotta. T. Valis
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Vaan ketä sinne tulisi?! :(
Niin. No sukulaiset varmaan, kun muita ei ole.ap
Ennen eläkkeelle pääsyä ei voi kupsahtaa! Eli kyllä sun on vielä 17 vuotta sinniteltävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutsu palstalaiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutsu palstalaiset
Ne olisikin hauskat juhlat.ap
60 vuotta tulee olemaan tulevaisuudessa korkea elinikä, jonka harva tulee saavuttamaan.
Oon 58 ja lääkkeistä huolimatta tuntuu että en elä 60-vuotiaaksi asti.
Joko välit sukulaisiin ovat parantuneet?
Tai jos eläisi vain päivän kerrallaan ja olisi kerrankin tyytyväinen siihen, mitä on...
Vierailija kirjoitti:
Joko välit sukulaisiin ovat parantuneet?
Ei ole. Ei ne ikinä parane.ap
Minä en ole juhlinut synttäreitäni, mutta olen järjestänyt niitä miehelle ja lapsille. Sitten kun täytin 60 v, mies ja lapset järjesti minulle synttärit. He oli varannut ja maksaneet upean huvilan viikonlopuksi, sinne tuli miehen lisäksi lapset puolisoineen ja yhtenä iltana muutama sukulainen. Ruokailut oli ravintolassa, huvilalla oli täytekakut ja kuohuviinit. Oli ihana viikonloppu.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Ei ne ikinä parane.ap
Silti kutsuisit ne...Tulisko ne juhliin?
Ois siinä varmaan tunnelma katossa.
En 52v miettinyt pitäiskö 60v juhlat, nautin elämästä ja määräaikaisista työn teoista. 60v juhlin naapurien ja muutaman kaverin kanssa kotona, kun kielsin tuomasta mitään tavaraa lahjaksi, sainkin kivoja lahjoja, mm 50e lahjakortin, olutta, viinin, tupakkaa, joulutorttuja. Kukkia eivät tuoneet, ihmettelin, vain siskontyttö toi edellisenä iltana kauniit kukat.
Siinäpä hyvä tavoite. Alat vaan jo suunnitella kemuja niin tulee hyvät juhlat kun on hyvin suunniteltu.