Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 23-vuotias jo vanha?

Vierailija
13.01.2022 |

Niin eli onko 23-vuotias jo vanha ja elämä jo eletty?
Jos on niin miksi?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vanhennuttuani, ja huomattuani kuinka lyhyt ihmisen elämä on ja tajuttuani kuinka nopeasti kuolema vääjäämättä lähestyy, olen valmis menemään niin pitkälle että sanoisin että vastasyntynyt vauvakin on vanha.

Vierailija
22/34 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 23 on vanha niin mitä on 50-100 vuotiaat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on parhaimmillaan just tuossa iässä sanon ma

Vierailija
24/34 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen ukin sanoneen 90-luvulla kun itse täytin 23v että ennenwanhaan vasta 23 vuotias on ollut täysi-ikäinen lain mukaan.

Vierailija
25/34 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Olen itse 29 ja käytän jo kävelykeppiä.

Vierailija
26/34 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistelen ukin sanoneen 90-luvulla kun itse täytin 23v että ennenwanhaan vasta 23 vuotias on ollut täysi-ikäinen lain mukaan.

Jahah, väärinhän minä tämänkin muistin, 21 vuotta oli oikea raja ennenwanhaan. Kaikki pitäisi näköjään tarkistaa wikipediasta tai muualta kun pää muistaa lähes aina väärin :/

Vierailija
27/34 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42v enkä ole mielestäni vanha.

Vierailija
28/34 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 60nen, enkä tunne vieläkään vanhaksi itseäni. Elämä kuluu kyllä liian nopeasti. Olisi vielä niin paljon nähtävää ja koettavaa ,tuntuu että vastahan sitä oli tuo ikäinen itsekkin.

Vierailija
29/34 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos koet itse ettei sinulla ole enää mitään annettavaa tälle yhteiskunnalle ja olet kaiken kokenut. Jokainen voi kokea oman ikänsä eri tavalla. Ikä on myös korvien välissä. En tiedä etkä sinäkään varmaan tiedä miten pitkä matka sinun on tarkoitettu kuljettavaksi maan päällä, mutta jos sen olisi tarkoitus päättyä 25 vuotiaana niin silloin olet vanha omassa elämänkaaressasi.

Vierailija
30/34 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy samaa 30vuoden päästä!

Vierailija
31/34 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta 23 vuotias on nuori aikuinen, voi vielä laskea ns. myöhäisnuoreksi 😁

Vierailija
32/34 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, jos koet itse ettei sinulla ole enää mitään annettavaa tälle yhteiskunnalle ja olet kaiken kokenut. Jokainen voi kokea oman ikänsä eri tavalla. Ikä on myös korvien välissä. En tiedä etkä sinäkään varmaan tiedä miten pitkä matka sinun on tarkoitettu kuljettavaksi maan päällä, mutta jos sen olisi tarkoitus päättyä 25 vuotiaana niin silloin olet vanha omassa elämänkaaressasi.

Tuo särähtää kyllä rumasti korvaan, alistajan asenne tuollainen. Ihminenkö on vain yhteiskuntaa varten oleva hallintoalamainen? Ei, yhteiskunnan tulee olla ihmistä varten eikä päinvastoin!!

Vierailija
33/34 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä. Jos on lapsia, tai muuten vaan rinnat roikkuu, tai on läski, niin laskisin vanhaksi. Jos on hyvän näköinen, pitää huolta itsestään (tai muuten vaan, tuossa iässä ei välttämättä vielä edes tarvitse), niin laskisin nuoreksi. Mulla menee aika fiilispohjalta nämä.

M34

Vierailija
34/34 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joo tosi vanha. Elämä ohi, ei mitään tulevaisuutta enää. Mitä nyt pyöreästi sellaiset 50-70 vuotta elettävänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan