Teinipoika kiukuttelee kun pikkusiskollaan on korona
ja ketään ei saisi tavata nyt sen takia. On vaikea pitää lähes aikuisen kokoinen nuori mies väkisin sisällä, kun ei itse tajua. Äsken sitten kutsui kaverin kylään ja perusteli sillä kun kaveri on jo sairastanut koronan. En jaksa tätä…
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Epäkypsä kakara
Teinejäkin on erilaisia. Itse muistan, että olin helppo teini, mutta oman teinin kanssa saa asioista vääntää. Valis
Eikös nyt muiden perheenjäsenten karanteeni ole loppumassa? Eli muut perheenjäsenet jatkaa vain normaalisti elämää, jos ovat oireettomia.
Jos itse on oireeton, saa käsittääkseni nykyään kulkea ihan vapaasti. Jos tulee oireita, ollaan 5 vrk kotona.
Ainakaan meillä ei oireettomien lasten menoja rajoiteta, vaikka perheessä neljä taistelee Covid-19-taudissa.
Jokainen tulee kuitenkin sairastumaan tähän tautiin.
Niin kauan kuin karanteeniin määrätty henkilön perheenjäsen on oireeton eikä hänellä ole todettu koronatartuntaa perheenjäsenet voivat jatkaa elämäänsä normaalisti. He voivat käydä esimerkiksi töissä ja harrastuksissa.
Perheenjäsenten ei tarvitse välttää lähikontaktia karanteenissa olevaan henkilöön. Kaikki altistuneet eivät saa tartuntaa eivätkä näin ollen myöskään tartuta virusta eteenpäin.
Lähde: THL
Ylläri että ne on av-mammojen lapsia jotka vetelee tuolla laumoittain pisin kyliä.
Miksi kiusaat lastasi ilman perusteita?
Pikkusisko kerjää vain huomiota. Seis laiskottelulle ja kouluun!
Älkää kiusatko niitä lapsianne turhan tähden.
Vierailija kirjoitti:
Jos itse on oireeton, saa käsittääkseni nykyään kulkea ihan vapaasti. Jos tulee oireita, ollaan 5 vrk kotona.
Ainakaan meillä ei oireettomien lasten menoja rajoiteta, vaikka perheessä neljä taistelee Covid-19-taudissa.
Anteeksi, mutta milloin tällainen muutos on tapahtunut? Kuulostaa ihan järjettömältä. Kyllä tietenkin koko asuinkunta määrätään karanteeniin. Se sairastunut on eristyksissä.
Vierailija kirjoitti:
Ylläri että ne on av-mammojen lapsia jotka vetelee tuolla laumoittain pisin kyliä.
Niin me toimimme viranomaisten suositusten mukaisesti, eikä av-mammojen joille korona on oman tärkeyden tunteen välikappale.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta milloin tällainen muutos on tapahtunut? Kuulostaa ihan järjettömältä. Kyllä tietenkin koko asuinkunta määrätään karanteeniin. Se sairastunut on eristyksissä.
Tuplarokotetut saavat liikkua vapaasti levittämässä koronaa. Hassuahan se on, mutta minkäs teet. Ja turha tulla väittämään, etteivät saa tartuntoja tai tartuta, kun se ei pidä paikkaansa. Onneksi aiheuttaa vain harvoille vakavia oireita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi itse seurata vähän koronatiedotteita, eikä hakea tietoa av- palstalta. Kaikki oireettomat perheenjäsenet saavat liikkua täysin normaalisti, myös töihin ja kouluun, vaikka koko muu perhe potisi koronaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronaa ollaan määrittelemässä ihan tavalliseksi flunssaksi ja suosituksia löysennetään askel kerraallan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin me toimimme viranomaisten suositusten mukaisesti, eikä av-mammojen joille korona on oman tärkeyden tunteen välikappale.
Ja näköjään myös tapa alistaa omia lapsiaan.
Ihmisen lopunaikana täyteen mittaan kasvava pahuus esitetään tavallista pitemmän syntiluettelon muodossa (vastaavia syntiluetteloita on Room 1:29-32, 1 Kor 5:10-11, 6:9-10, Gal 5:19-21). Lopunajan synnit voidaan jakaa kahteen osaan: toisaalta ihmisen itsekkyys saa vallan, toisaalta Jumalan sanan vastaiset opit leviävät. Vain omaan itseen ja omaan hyvinvointiin ja onnellisuuteen suuntautuva rakkaus johtaa kaikkien lähimmäiseen liittyvien käskyjen rikkomiseen: enää ei totella vanhempia, valehdellaan, ollaan petollisia ja väkivaltaisia. Lähimmäisestä tulee joko väline omiin nautintoihin pyrkimisessä tai niiden tiellä oleva este, joka on raivattava tieltä. Syy jumalattomaan menoon on se, että ihmiset rakastavat nautintoja enemmän kuin Jumalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus jo viime vuoden puolella, kun saavutettiin riittävä rokotekattavuus.
Nainen on etuoikeutetussa asemassa, niinkuin kautta imperialismin historian on ollut. Pojan on hyvä oppia se ennen pitkää.
Joo, teinien kanssa on vääntämistä asioissa. Tsemppiä! Valis