Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkin miehen puhelinta..

Vierailija
09.05.2015 |

Mies oli viikon koulutusreissulla ja torstai-iltana oli oman kertomansa mukaan miespuolisten kurssikavereiden kanssa pubissa katsomassa lätkää. Sanoi tulleensa puolen yön aikaan takaisin hotellille. Tutkin salaa sen puhelinta, ja siellähän oli kuvatodistusaineistoa erään naispuoleisen kurssikaverin ottamana, että baarissa oltiin vielä kolmelta aamuyöllä. Valehteli taas päin naamaa "poikien illasta". Hän jäi viime syksynä kiinni pettämisestä, jonka jälkeen asuimme tovin erillään ja kävimme puoli vuotta pariterapiassa.. Palattiin yhteen, mutta luottamus on tällä hetkellä mitä on, en edelleenkään luota häneen missään suhteessa.
Kertokaapa vinkkejä, miten ottaisin tämän asian esille siten, etten jäisi kiinni hänen puhelimensa tutkimisesta.. Tiedän, että jos saa sen selville, riita siirtyy siihen eikä olennaiseen, yrittää päästä pälkähästä syyttämällä minua.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 07:40"]

Mun mies on koko meidän suhteen ajan kertonut itsestään tosi vähän ja sillä on aina ollut kännyssä salasana ettei sitä saa muut auki ja poistaa kaikki historiatiedot koneelta, tekstarit puhelimesta, viestit sähköpostista jne. heti kun voi. On tämän tapansa esitellyt itse minulle. On muutenkin semmoinen suoraviivainen asioissa ja esim. kämppä aina tosi siisti. Onkohan hän paatunut pettäjä...

[/quote]Olen samanlainen, pidän yksityisyydestä ja näköjään teillä on tapana vakoilla, ettekä kunnioita meidän yksityisyyttä, niin ihan hyvä että minullakin on tälläinen tapa.

Sinäkin olet yrittänyt miehesi yksityisiä tietoja onkia, kun noin tarkasti tiedät. Olet puhelinta tutkinut ainakin. Minä en ole koskaan tutkinut naiseni puhelinta niin tarkkaan, että tietäisin onko hän pyyhkinyt viestejä ja varsinkaan niin monta kertaa että tietäisin sen olevan tapa, sinä olet miehesi puhelinta siis tutkinut säännöllisesti.

Vierailija
22/37 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 03:46"]Olen tätä palstaa lukiessa oppinut, että naisille miehen yksityisyys ei ole minkään arvoinen. Nykyään peitän kaikki jäljet ja olen pitänyt tarkkaan huolen, että mistään yksityisasioista ei jää mitään tietoja mihinkään.

Kaikki peitetään, kaikki pyyhitään puhelimesta, tietokoneesta. Kiitos tästä palsta, tiedän että teidän uteliaisuudella ei ole mitään rajoja ettekä te kunnioita toisten yksityisyyttä yhtään, tähän ollaan jouduttu menemään. Olen kertonut myös kaikille miespuolisille kavereille kuinka uteliaita te olette, moni kaverikin on ottanut opikseen.
[/quote]

Meinaatko että av opettaa elämää? Onneksi ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on koko meidän suhteen ajan kertonut itsestään tosi vähän ja sillä on aina ollut kännyssä salasana ettei sitä saa muut auki ja poistaa kaikki historiatiedot koneelta, tekstarit puhelimesta, viestit sähköpostista jne. heti kun voi. On tämän tapansa esitellyt itse minulle. On muutenkin semmoinen suoraviivainen asioissa ja esim. kämppä aina tosi siisti. Onkohan hän paatunut pettäjä...

[/quote]Voi olla, että olet jäänyt kiinni kun olet yrittänyt jotain tietoja saada selville, miehesi ei enää luota sinuun ja sen takia toimii näin. Minun eksä jäi kiinni, kun tiesi jotain mitä en ole hänelle kertonut, asian piti olla luottamuksellinen. Tämän jälkeen tiesin, että hän vakoilee minua ja tein tietenkin tarvittavat toimenpiteet, että saan pitää yksityisyyteni.

Vierailija
24/37 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 07:40"]Mun mies on koko meidän suhteen ajan kertonut itsestään tosi vähän ja sillä on aina ollut kännyssä salasana ettei sitä saa muut auki ja poistaa kaikki historiatiedot koneelta, tekstarit puhelimesta, viestit sähköpostista jne. heti kun voi. On tämän tapansa esitellyt itse minulle. On muutenkin semmoinen suoraviivainen asioissa ja esim. kämppä aina tosi siisti. Onkohan hän paatunut pettäjä...
[/quote]
Oho! Voisit puhua mun miehestä. Se on just tuommonen. Sivuhistoria, tekstarit, puhelut ja wa-viestit poistuu heti, myös älyttömän järjestelmällinen ja siisti. Ehkä nuo asiat liittyy toisiinsa? Niin ja ei sillä salasanaa oo puhelimeen, mut ei kävis mielessäkään käydä tonkiin sen puhelinta. Mä en todellakaan usko, että mun mies pettää tai ois ees koskaan pettänyt.

Vierailija
25/37 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 07:52"]

[/quote]Voi olla, että olet jäänyt kiinni kun olet yrittänyt jotain tietoja saada selville, miehesi ei enää luota sinuun ja sen takia toimii näin. Minun eksä jäi kiinni, kun tiesi jotain mitä en ole hänelle kertonut, asian piti olla luottamuksellinen. Tämän jälkeen tiesin, että hän vakoilee minua ja tein tietenkin tarvittavat toimenpiteet, että saan pitää yksityisyyteni.

[/quote]

Tällaisen jälkeen saisi mun kanssa pitää koko yksityisyytensä aivan yksityisenä, yksin.

Vierailija
26/37 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

otat ladattavan liittymän ja lähetät kuvat siitä itsrllesi ja kerrot saaneesi joltakin tälläisiä kuvia

Vierailija
27/37 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 07:55"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 07:52"]

[/quote]

Tällaisen jälkeen saisi mun kanssa pitää koko yksityisyytensä aivan yksityisenä, yksin.

[/quote]Luuletko, että ihmisillä ei ole oikeutta yksityisyyteen kun he seurustelevat ja sinulla on joku oikeus tutkia kaikki henkilökohtaiset asiat salaa, älä nyt unta nää helvetin vainoharhainen kyylä.

Vierailija
28/37 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavia nää "parisuhteessa ei ole salaisuuksia". Mun parisuhteessani on. Missään nimessä en kerro puolisolleni kavereitteni yksityisasioita, töissä on vaitiolovelvollisuus eikä mulla muutenkaan ole tarpeen selostaa joka vessakäyntiä. Saatan käydä lounaalla vastakkaista sukupuolta olevan kollegan kanssa, mutta en välttämättä eriksern sitä kerro. Saatanpa käydä lasillisella myös. Itsekään en tenttaa puolisolta kenen kanssa hän on lounaansa tai lasillisensa nauttinut. Puhelimet saa olla pöydällä, ei niitä ole tarvetta tonkia.

Vierailija
29/37 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 07:49"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 07:40"]

[/quote]Olen samanlainen, pidän yksityisyydestä ja näköjään teillä on tapana vakoilla, ettekä kunnioita meidän yksityisyyttä, niin ihan hyvä että minullakin on tälläinen tapa.

Sinäkin olet yrittänyt miehesi yksityisiä tietoja onkia, kun noin tarkasti tiedät. Olet puhelinta tutkinut ainakin. Minä en ole koskaan tutkinut naiseni puhelinta niin tarkkaan, että tietäisin onko hän pyyhkinyt viestejä ja varsinkaan niin monta kertaa että tietäisin sen olevan tapa, sinä olet miehesi puhelinta siis tutkinut säännöllisesti.
[/quote]

Ei kun nimenomaan on jo ajat sitten näyttänyt kuinka poistaa aina heti kaikki viestit. Aikoinaan loukkaannuin kun poisti minunkin viestini kun itse saatoin säästellä hänen viestejään tosi pitkään. Noh, nykyään olen tottunut hänen tapoihinsa. Rupesin vaan miettimään onko tuo kantapään kautta, pojilta vai rintamaidosta opittu tapa aina putsata kaikki ja olla jörö. Toisaalta jos ei luottaisi minuun niin miksi ihmeessä olisi kanssani?

Vierailija
30/37 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko minä tutkia teidän naisten kaikki henkilökohtaiset keskustelut mitä te käytte vaikka kavereiden kanssa? Voinko vielä vaikka kuunnella kun te puhutte puhelimessa toistenne kanssa. Koska joidenkin teidän mielestä teillä on oikeus kaikki miehen viestit ja muut asiat urkkia, niin tottakai miehillä on myös oikeus kaikki teidänkin asiat saada tietää.

Vai voisiko olla jopa niin, että jokainen meistä haluaa esim niitten kavereiden kanssa jutella ja viestitellä ihan rauhassa, joskus vähän juoruta tai kertoa tyhmiäkin juttuja, ilman pelkoa siitä että ne eivät jää pelkästään kahdenkeskeiseksi.

Minusta tuollainen toisen kyttääminen, jos pitää jatkuvasti toisen puhelinta urkkia on ihan sairasta.

Vierailija
31/37 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 07:55"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 07:52"]

[/quote]

[/quote]

Sun kanssasi parisuhteessa olevalla on jaossa vain Musta Pekka. Jos ei anna tutkia puhelinta, pettää ja saa häipyä. Jos antaa tutkia mutta sieltä ei mitään hälyttävää löydy, pettää ja on poistanut viestit. Saa häipyä. Jos koko puhelin on siivottu, pettää aivan varmasti. Ei jatkoon. Onnea vaan paranoidi!

Vierailija
32/37 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 08:12"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 07:55"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 07:52"] [quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 07:40"] Mun mies on koko meidän suhteen ajan kertonut itsestään tosi vähän ja sillä on aina ollut kännyssä salasana ettei sitä saa muut auki ja poistaa kaikki historiatiedot koneelta, tekstarit puhelimesta, viestit sähköpostista jne. heti kun voi. On tämän tapansa esitellyt itse minulle. On muutenkin semmoinen suoraviivainen asioissa ja esim. kämppä aina tosi siisti. Onkohan hän paatunut pettäjä... [/quote]Voi olla, että olet jäänyt kiinni kun olet yrittänyt jotain tietoja saada selville, miehesi ei enää luota sinuun ja sen takia toimii näin. Minun eksä jäi kiinni, kun tiesi jotain mitä en ole hänelle kertonut, asian piti olla luottamuksellinen. Tämän jälkeen tiesin, että hän vakoilee minua ja tein tietenkin tarvittavat toimenpiteet, että saan pitää yksityisyyteni. [/quote] Tällaisen jälkeen saisi mun kanssa pitää koko yksityisyytensä aivan yksityisenä, yksin. [/quote] Sun kanssasi parisuhteessa olevalla on jaossa vain Musta Pekka. Jos ei anna tutkia puhelinta, pettää ja saa häipyä. Jos antaa tutkia mutta sieltä ei mitään hälyttävää löydy, pettää ja on poistanut viestit. Saa häipyä. Jos koko puhelin on siivottu, pettää aivan varmasti. Ei jatkoon. Onnea vaan paranoidi!

[/quote]

Jaa, hyvin on sujunut tämä avioliitto jo 16 vuotta. Tosin mies ei ole salaileva ja koodaile laitteitaan. Jos niin kävisi, eropaperit toimitettaisiin nopsaan eteenpäin.

Vierailija
33/37 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 08:26"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 08:12"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 07:55"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 07:52"] [quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 07:40"] Mun mies on koko meidän suhteen ajan kertonut itsestään tosi vähän ja sillä on aina ollut kännyssä salasana ettei sitä saa muut auki ja poistaa kaikki historiatiedot koneelta, tekstarit puhelimesta, viestit sähköpostista jne. heti kun voi. On tämän tapansa esitellyt itse minulle. On muutenkin semmoinen suoraviivainen asioissa ja esim. kämppä aina tosi siisti. Onkohan hän paatunut pettäjä... [/quote]Voi olla, että olet jäänyt kiinni kun olet yrittänyt jotain tietoja saada selville, miehesi ei enää luota sinuun ja sen takia toimii näin. Minun eksä jäi kiinni, kun tiesi jotain mitä en ole hänelle kertonut, asian piti olla luottamuksellinen. Tämän jälkeen tiesin, että hän vakoilee minua ja tein tietenkin tarvittavat toimenpiteet, että saan pitää yksityisyyteni. [/quote] Tällaisen jälkeen saisi mun kanssa pitää koko yksityisyytensä aivan yksityisenä, yksin. [/quote] Sun kanssasi parisuhteessa olevalla on jaossa vain Musta Pekka. Jos ei anna tutkia puhelinta, pettää ja saa häipyä. Jos antaa tutkia mutta sieltä ei mitään hälyttävää löydy, pettää ja on poistanut viestit. Saa häipyä. Jos koko puhelin on siivottu, pettää aivan varmasti. Ei jatkoon. Onnea vaan paranoidi!

[/quote]

Jaa, hyvin on sujunut tämä avioliitto jo 16 vuotta. Tosin mies ei ole salaileva ja koodaile laitteitaan. Jos niin kävisi, eropaperit toimitettaisiin nopsaan eteenpäin.
[/quote]

Miehesi on siis tossu joka ei uskalla sanoa vastaan kun sinä päätät ratsata puhelimen. Kai tommonen alistava liitto voi aikansa kestää..

Vierailija
34/37 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 08:26"]

[/quote]

[/quote]Että oikein koodailee, mitä jos se poistaakin vain tietyt jutut puhelimesta ja koneelta, oletko ikinä tälläistä miettinyt. Ei niitä kaikkia viestejä tarvitse poistaa, poistat vain osan. Ja tuskin se miehesi sinulle kaikkea kertoo vaikka omissa harhoissa näin tietenkin kuvittelet.

Niin se minunkin vaimo luulee tietävänsä minusta kaiken ja että minä mukamas kertoisin hänelle aivan kaikki asiat, no en todellakaan kerro. En ystävieni ja läheisteni yksityisasioita kerro, jos on luottamuksellisia, mutta mitäpä se näistä voisi edes tietää koska en ikinä kerro että tälläisiä keskusteluja on edes käyty.

Vierailija
35/37 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 08:33"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 08:26"]

[/quote]

[/quote]Että oikein koodailee, mitä jos se poistaakin vain tietyt jutut puhelimesta ja koneelta, oletko ikinä tälläistä miettinyt. Ei niitä kaikkia viestejä tarvitse poistaa, poistat vain osan. Ja tuskin se miehesi sinulle kaikkea kertoo vaikka omissa harhoissa näin tietenkin kuvittelet.

Niin se minunkin vaimo luulee tietävänsä minusta kaiken ja että minä mukamas kertoisin hänelle aivan kaikki asiat, no en todellakaan kerro. En ystävieni ja läheisteni yksityisasioita kerro, jos on luottamuksellisia, mutta mitäpä se näistä voisi edes tietää koska en ikinä kerro että tälläisiä keskusteluja on edes käyty.

[/quote]

Niin se minunkin mies luulee tietävänsä minusta kaiken. Salasuhde on työpaikalla, sitä hoidetaan pelkästään työsähköpostin välityksellä ja työpuhelimella, joka jää työpäivän jälkeen töihin. Pusi miehet, kyllä vaimoillakin on omaa elämää <3

Vierailija
36/37 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee kyllä minullakin kaikki poistoon puhelimesta ja muualta, rupean minäkin varjelemaan yksityisyyttä enemmän. Näköjään tunnutte kuvittelevan, että teillä on oikeus toisen yksityisasioita penkoa. Minä en naiseni yksityisasioita tai puhelinta urkkisi, te taas ajattelette että teillä on oikeus näin tehdä.

Hyvä tietää. Loppuu se yksityisasioiden penkominen ja urkkiminen ainakin tässä taloudessa.

Vierailija
37/37 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh näitä parisuhteita.. Mies tietää minun kaikki salasanani ja on tervetullut selaamaan kaikki tilit ja laitteet milloin haluaa, sama toisinpäin. Tosin koskaan ei ole ollut tarvetta koska kumpikaan ei puuhaa toisen selän takana mitään, mitä ei tekisi toisen silmien edessä. Onnellista liittoa takana 24 vuotta.