Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, että aikuinen ihminen huutoitkee yksinään suureen ääneen hautausmaalla?

Vierailija
13.01.2022 |

Minä olen 16, enkä itkenyt edes mummuni hautajaisissa.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskassa ja surussa ihminen ei todellakaan välitä normaaliudesta. Minä olen kuullut siskoni huutoitkua, kun rannikkovartioston helikopteri etsi hänen poikaansa merestä. Ei ole mukavaa kuultavaa se, mutta niin ymmärrettävää siinä tilanteessa.

Vierailija
22/38 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oman lapsen menettänyt niin kyllä minäkin huutoitkisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko normaalia, että joku pällistelee toisen itkemistä hautausmaalla ja tekee siitä Vauva-palstalle keskusteluketjun? Ei.

Vierailija
24/38 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit ihmiset kykenevät näyttämään tunteet, suru on voimakas tunne. Surun patoaminen sairastuttaa.

Vierailija
25/38 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut huutoitkee hautajaisissa jollei kyse ihmisestä joka on heille läheinen; vaan on nähnyt jonkun henkilön esim. sukulaisen joskus 15 vuotta sitten ohimennen.

Vierailija
26/38 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahamuuttajat tekee kaikkee kummaa

Vierailija
27/38 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko normaalimpaa huutonauraa siellä haudalla?

Vierailija
28/38 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut huutoitkee hautajaisissa jollei kyse ihmisestä joka on heille läheinen; vaan on nähnyt jonkun henkilön esim. sukulaisen joskus 15 vuotta sitten ohimennen.

Se hautajaistilanne voi muistuttaa mieleen jonkin läheisemmän ihmisen menettämisen.

Vierailija
29/38 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettet itkenyt mummusi hautajaisissa, niin enpä tiedä, onko se merkki siitä ettei asia sinua liikuttanut. Voi olla pikemminkin niin, että et oikeasti sitä hänen poismenoaan vielä edes tajunnut, ehkä suru tuli myöhemmin. 

Uusi ja varmaan jännittävä tilanne sinulle sinänsä jo ne hautajaiset...

Kyllä tiedän nuoren, joka ei myöskään vanhempansa haudan äärellä itkenyt, ei kotonakaan surujuhlan ollessa meneillään, mutta kyllä se suru sitten lopulta tuli...

Vierailija
30/38 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, ettet itkenyt mummusi hautajaisissa, niin enpä tiedä, onko se merkki siitä ettei asia sinua liikuttanut. Voi olla pikemminkin niin, että et oikeasti sitä hänen poismenoaan vielä edes tajunnut, ehkä suru tuli myöhemmin. 

Uusi ja varmaan jännittävä tilanne sinulle sinänsä jo ne hautajaiset...

Kyllä tiedän nuoren, joka ei myöskään vanhempansa haudan äärellä itkenyt, ei kotonakaan surujuhlan ollessa meneillään, mutta kyllä se suru sitten lopulta tuli...

Toisaalta kyllä, surra voi itkemättäkin. Ei välttämättä tarvitse kyyneleitä vuodattaa...

Vierailija
31/38 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa itkee ihan niinkuin itestäs tuntuu. Tunteet on hyvä päästää ulos ja itkua ei pidä estellä!

Vierailija
32/38 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä häpee itkuas, poika ♥ 

Vierailija
33/38 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä voi olla äkkikuolemaa mutta muutoin kestää jo sairastelut vuosiakin ja enään niin suuria tunteenpurkauksia?

Vierailija
34/38 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tuskaa surua murhetta lohduttomuutta on saatava huutaa ulos. Sitä ei saa tukahduttaa sisälle. Joskus se loppuu, suru muuttuu ja elämä jatkuu. Hautausmaa on oikea paikka huutoitkuun.

Vierailija
35/38 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskassa ja surussa ihminen ei todellakaan välitä normaaliudesta. Minä olen kuullut siskoni huutoitkua, kun rannikkovartioston helikopteri etsi hänen poikaansa merestä. Ei ole mukavaa kuultavaa se, mutta niin ymmärrettävää siinä tilanteessa.

Löytyikö poika elossa? :( Hirveä juttu.

Vierailija
36/38 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset ovat niin sam perin tyhmiä että kaikesta kysytään "onko normaalia?" Vit un tyhmät pas kat

Terveisin tuhat miksi naiset - aloitusta tehtaillut mies.

Vierailija
37/38 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi surra vaikka ei huutopiere

Vierailija
38/38 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmisiä keitä ei pahemmin kosketa ihmisten kuolemat. Turha mammeleiden ulista "kyllä sinäkin..." kun ei välttämättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme