KORJATKAA NYT JUMALAUTA SE MOBIILIVERSIO
Viesti tulikin otsikossa. Jatkuvasti valkosia sivuja. Vituttaa!
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 10:27"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 10:26"]
onkohan sun puhelimessa vikaa. Kyllä mulla ainakin toimii moitteettomasti.
[/quote]
Sulla taitaa olla ymmärryksessä vikaa.
[/quote]
eiköhän täällä yks ja sama ihminen inise, ettei muka toimi. Aikoihin ei ole mitään ongelmaa ollut.
Mutta viekää huoltoon ne mobiilinne
Käykö muilla näin: toisinaan, kun vastaan ketjuun ja lähetän viestini, muuttuu näyttö valkoiseksi ja ei enää tule mitään siihen ennen kuin peruutan takaisin otsikkohakemistoon. Joskus on peruutettava jopa chromen valintaruudukkoon asti.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 10:34"]Käykö muilla näin: toisinaan, kun vastaan ketjuun ja lähetän viestini, muuttuu näyttö valkoiseksi ja ei enää tule mitään siihen ennen kuin peruutan takaisin otsikkohakemistoon. Joskus on peruutettava jopa chromen valintaruudukkoon asti.
[/quote]
ei tule
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 10:34"]
Käykö muilla näin: toisinaan, kun vastaan ketjuun ja lähetän viestini, muuttuu näyttö valkoiseksi ja ei enää tule mitään siihen ennen kuin peruutan takaisin otsikkohakemistoon. Joskus on peruutettava jopa chromen valintaruudukkoon asti.
[/quote]
Hyvin usein!
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 10:32"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 10:27"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 10:26"] onkohan sun puhelimessa vikaa. Kyllä mulla ainakin toimii moitteettomasti. [/quote] Sulla taitaa olla ymmärryksessä vikaa. [/quote] eiköhän täällä yks ja sama ihminen inise, ettei muka toimi. Aikoihin ei ole mitään ongelmaa ollut. Mutta viekää huoltoon ne mobiilinne
[/quote]
Ei vaan sä oot se ainut jolla toimii. Mee ny muualle
Ei oo koskaan toiminu kappalejako mulla mobiilissa ja nykyään iskee valkoista tyhjää sivua joka välissä.
Vaikea uskoa, että laitteesta on kiinni. Tökkii vaikka on alle vuoden vanha S4, vasta päivitetty ohjelmisto ja 3g-netti. Olisihan se nyt kumma, jos jonkun vauvapalstan lukemiseen vaadittaisiin se uusin ja kallein omenapuhelin 4g-verkolla.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 10:23"]Mulla ei koskaan ole ollut ongelmia mobiilissa :D
[/quote]
Niin minäkin väitin viime viikolla, mutta... #%@
Ei toimi mullakaan. Nokia 950 käytössä.