KORJATKAA NYT JUMALAUTA SE MOBIILIVERSIO
Viesti tulikin otsikossa. Jatkuvasti valkosia sivuja. Vituttaa!
Kommentit (49)
Mulla tyhjiä sivuja vaikka päivitän, haen uudelleen, tyhjennän välimuistin, haen suosikeista... Joskus toimii taas hyvin, mutta sitten taas KABUMMM!
Ihmettelin ennen, että mistä kaikki valittaa mutta pari viikkoa sitten mullakin alkoi tökkiä... Valkoisia sovuja tosinn, sivun päivittämällä toimii taas. Vvvtun ärsyttävää, miksei voida korjata tai edes ottaa kantaa asiaan
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:17"]
Niinpä!
[/quote]
Raid
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:21"]Vaihtakaa te ne laitteenne. Ei niin mitään vikaa ole mobiilissa. Toimii moitteettomasti.
[/quote]
Just. Muutenvain ei toimi just ostetulla, kalliilla älypuhelimella, ei tabletilla, eikä lähes 2000e pöytätietokoneella, joka on tarkoitettu pelaamiseen, joten tehoja löytyy.
Mulla ei kappalejako toimi enää kännykällä. Toki laitan ne, mutta julkaisun jälkeen teksti yhtenä pötkönä. Aiemmin toimi normaalisti.
Ootteko siellä, ylläpito? Tehkää nyt tälle jotain!
Noita valkoisia tulee välillä, mobiili menee Ikäänkuin "seuraavalle" sivulle, jota ei siis ole olemassa. Pakkinappula auttaa.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 10:10"]
Ihmettelin ennen, että mistä kaikki valittaa mutta pari viikkoa sitten mullakin alkoi tökkiä... Valkoisia sovuja tosinn, sivun päivittämällä toimii taas. Vvvtun ärsyttävää, miksei voida korjata tai edes ottaa kantaa asiaan
[/quote]
Näin! Pahoittelut olis paikallaan, ja lupaus, että asia korjataan asap!
ap
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 10:16"]
Noita valkoisia tulee välillä, mobiili menee Ikäänkuin "seuraavalle" sivulle, jota ei siis ole olemassa. Pakkinappula auttaa.
[/quote]
Ei se auta, koska siinä joudut takas sille sivulle, josta halusit pois, ja sitä seuraavaa sivua ei pääse lukemaan. Näin ainakin mulla. Yrität sinne, taas valkonen sivu.
Miten ladataan sivu uudestaan iPhone 5:lla?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 10:18"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 10:16"]
[/quote]
Ei se auta, koska siinä joudut takas sille sivulle, josta halusit pois, ja sitä seuraavaa sivua ei pääse lukemaan. Näin ainakin mulla. Yrität sinne, taas valkonen sivu.
[/quote]
Mä pääsen peruuttamalla sinne haluamalleni sivulle. En tosin aina...
Mulla valkoisia sivuja tulee usein silloin, kun peruutan ketjuissa.
.
Eli kun plen lukenut vaikka sivulle 3 ja siirryn taakaisinpäin sivulle 2, niin se 2 näkyy valkoisena.
.
Pakko peruuttaa aina androidilla ketjussa. Tietokoneellahan voi mennä mihin haluaa ilman, että kaikki käynnit täytyy lopuksi käydä poistamassa, jos ei heti peruuttele.
Mulla ei koskaan ole ollut ongelmia mobiilissa :D
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 10:18"]Miten ladataan sivu uudestaan iPhone 5:lla?
[/quote]
painat tota sivun yläreunassa olevaa palkkia jossa sen sivun nimi näkyy, jolloin siihen ilmestyy semmonen ympyrä kiertävä nuoli ja painat sitä
onkohan sun puhelimessa vikaa. Kyllä mulla ainakin toimii moitteettomasti.
Mulla ei mobiilissa näy edes sitä yläpalkkia mistä pääsis siirtymään yhtään minnekään tai päivittämään sivua. Sivu on vaan täysin valkonen, eikä pakkinappula auta. Täytyy sulkea koko vitun sovellus.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 10:26"]
onkohan sun puhelimessa vikaa. Kyllä mulla ainakin toimii moitteettomasti.
[/quote]
Sulla taitaa olla ymmärryksessä vikaa.
Te poikkeukset, joilla mobiili toimii, meettekö muualle riekkumaan. Ei kiinnosta.
HERMO MENEE! Te, joilla toimii, menkää alottelemaan muita ketjuja. Olette poikkeustapauksia.