Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on niin vaikea löytää sopivia vaatteita tiimalasivartalolle?

Vierailija
09.05.2015 |

Eikö se kuitenkin ole se yleisin vartalotyyppi? Siis eikö naisen vartalo olekin juuri sellainen? Minulla ei ole edes eri paria ylä- ja alaosa, vaan kroppa on sopusuhtainen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun ainakaan ole hankala löytää. Mistä etsit vaatteita?

Vierailija
2/7 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suurin osa naisista on suoria kalapuikkoja tai sitten michelin-ukkoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia vaatteita etsit? Minä löydän kyllä muita, paitsi kauluspaitoja. Ne on jotenkin niin tönkköjä että jos vyötärö on sopiva niin tissit puristaa ja jos rintojen kohdalta on sopiva niin näytän ihan tasapaksulta kun vyötärön kohdalla on vaan ilmarakoa kankaan ja vyötärön välissä väkisin.

Vierailija
4/7 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä tiimalasivartalo on harvinaisin vartalotyyppi

Vierailija
5/7 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:14"]

Millaisia vaatteita etsit? Minä löydän kyllä muita, paitsi kauluspaitoja. Ne on jotenkin niin tönkköjä että jos vyötärö on sopiva niin tissit puristaa ja jos rintojen kohdalta on sopiva niin näytän ihan tasapaksulta kun vyötärön kohdalla on vaan ilmarakoa kankaan ja vyötärön välissä väkisin.

[/quote]

Miten onkin niin usein naisten vaatteet rintojen kohdalta liian pieniä! Varsinkin nuo kauluspaidat. Mutta kaipa sitä pitäisi vaan olla pieni ja etenkin pienirintainen, niin sitten onnistuisi... Ongelmia tulee myös, jos on vaikka pitkä/roteva/isojalkainen tms. nainen.

Vierailija
6/7 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus hameita ja kauluspaitoja. Farkkuja on kaikkein vaikein löytää. Haluaisin sellaisia korkeavyötäröisiä hameita mitkä istuu hyvin vyötäröltä ja pepun kohdalta.

Vierailija
7/7 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:12"]

Koska suurin osa naisista on suoria kalapuikkoja tai sitten michelin-ukkoja. 

[/quote]

Juuri näin. Tiimalasin lisäksi myös muhkealantioiselle päärynävartalolle on vaikea löytää istuvia housuja Suomesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi