Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entä jos ei pääse koskaan rakkaudesta yli?

Vierailija
08.05.2015 |

Tuntuu etten pääse. Rakastuin niin palavasti jo 2 vuotta sitten. Olen yrittänyt rimpuilla vastaan ja esittää välinpitämätöntä. Ei auta. Hän, minua 20 vuotta vanhempi mies, on elämänirakkaus.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:34"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:23"]mulla sama. en usko että on koskaan tarkotettukaan että pääsen eräästä yli. haluan aina olla rakastunut häneen.
[/quote] miksi? Mitä hyötyä siitä on?
[/quote]

Se rakkaus vain on sellaista.. niin vahvaa että haluaa rakastaa vaikka ei ole mitään toivoa. Ihmeellinen juttu :)

Vierailija
22/32 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:37"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:34"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:23"]mulla sama. en usko että on koskaan tarkotettukaan että pääsen eräästä yli. haluan aina olla rakastunut häneen. [/quote] miksi? Mitä hyötyä siitä on? [/quote] Se rakkaus vain on sellaista.. niin vahvaa että haluaa rakastaa vaikka ei ole mitään toivoa. Ihmeellinen juttu :)

[/quote]

miksi ei ole toivoa? oletteko varattuja tahoillanne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:37"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:34"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:23"]mulla sama. en usko että on koskaan tarkotettukaan että pääsen eräästä yli. haluan aina olla rakastunut häneen. [/quote] miksi? Mitä hyötyä siitä on? [/quote] Se rakkaus vain on sellaista.. niin vahvaa että haluaa rakastaa vaikka ei ole mitään toivoa. Ihmeellinen juttu :)

[/quote]

miksi ei ole toivoa? oletteko varattuja tahoillanne?
[/quote]

Ei olla, kumpikaan ei ole seurustellut ensitapaamisemme jälkeen. Mutta vuoria edessä. Hän sekosi ja sotki asiat ja minä sekosin ja tein jotain peruuttamatonta ja tilanne on nyt tämä, emme pidä mitään yhteyttä. Että ei nyt eikä koskaan. Tai mistä sitä tietää jos häneen parinkymmenen vuoden päästä törmään, viisikymppisenähän se elämä vasta alkaa :D

Vierailija
24/32 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:57"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:37"] [quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:34"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:23"]mulla sama. en usko että on koskaan tarkotettukaan että pääsen eräästä yli. haluan aina olla rakastunut häneen. [/quote] miksi? Mitä hyötyä siitä on? [/quote] Se rakkaus vain on sellaista.. niin vahvaa että haluaa rakastaa vaikka ei ole mitään toivoa. Ihmeellinen juttu :) [/quote] miksi ei ole toivoa? oletteko varattuja tahoillanne? [/quote] Ei olla, kumpikaan ei ole seurustellut ensitapaamisemme jälkeen. Mutta vuoria edessä. Hän sekosi ja sotki asiat ja minä sekosin ja tein jotain peruuttamatonta ja tilanne on nyt tämä, emme pidä mitään yhteyttä. Että ei nyt eikä koskaan. Tai mistä sitä tietää jos häneen parinkymmenen vuoden päästä törmään, viisikymppisenähän se elämä vasta alkaa :D

[/quote]

Ei tuollainen ole rakkautta. 

Vierailija
25/32 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstiviesti tuntuu jotenkin häpäisyltä tätä asiaa kohtaan. Tässä on niin isot tunteet kysymyksessä, ettei koko asia edes mahtuisi tekstiviestin. 

ap

Vierailija
26/32 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstiviesti? 

Vierailija
27/32 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen alkanut pohtimaan että pitäisikö rakkAudelle kertoa tai kirjoittaa joku kirje. Hän on viisas ja fiksu mies ja uskon, että ottaisi tunteeni vakavasti eikä asettaisi minua naurunalaiseksi. Siis siitäkin huolimatta, että tunteet olisivat yksipuolisia. Mielestäni meillä on ollut kyllä paljon silmäpeliä ja flirttiä ja haikeitakin hetkiä... Mietin vain, että jos nyt annan asian olla niin kadunko loppuelämäni. Toisaalta myös jollain tasolla toivoin, ettei hän kokisi minua kohtaa mitään. Silloin olisi helpompi unohtaa ja aloittaa surutyö. Mitä mieltä olette? Ap

Vierailija
28/32 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/32 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita tai soita tai mikä tuntuu sinusta parhaimmalle tavalle ottaa yhteyttä. Ainakin saat sitten varmuuden eikä sinun tarvitse harmitella ettet ottanut yhteyttä ja kertonut tunteistasi. Olin monta vuotta sitten samassa tilanteessa kuin sinä nyt. Siitä jutusta ei tullut mitään, koska mies olikin varattu. Olin kuitenkin tyytyväinen että kerroin. Mies suhtautui hyvin asiallisesti eikä nauranut tai nolannut mitenkään. 

Vierailija
30/32 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan kallistua tosiaan siihen, että paljastan tunteeni. Mutta miten ? Kirjoitanko kirjeen? Mitä siihen kannattaisi kertoa.

Vierailija
31/32 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:45"]

Tuntuu etten pääse. Rakastuin niin palavasti jo 2 vuotta sitten. Olen yrittänyt rimpuilla vastaan ja esittää välinpitämätöntä. Ei auta. Hän, minua 20 vuotta vanhempi mies, on elämänirakkaus.

[/quote]

jos jostain ei pääse yli, on kyseessä riippuvuus.

Vierailija
32/32 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla riippuvuus.. Minkäs sille mahtaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän