Pitääkö paikkaansa, että rumemmat ihmiset on parhaita sängyssä?
Komeat miehet/kauniit naiset saa helpommin seuraa, joten heidän ei tarvitse panostaa seksin laatuun. Rumempien ihmisten taas täytyy kompensoida ulkonäön puutteitaan seksitaidoillaan. Pitääkö tämä paikkansa, kokemuksia?
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:29"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:27"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:23"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:17"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:15"]
Joidenkin naisten kohdalla pitää paikkaansa. "Mä olen helv##n hyvännäköinen että mun ei tarvitse tehdä mitään kuin maata lahnana"
[/quote]
3: oletko kuullut ironiasta?
4: oletko useinkin kohdannut sängyssäsi vastaavia naisia, vai ihanko itse keksit tällaisen ajatuksen?
[/quote]
Missä tässä on ironiaa? Oon tavannut vastaavia naisia useia ja kavereilta kuullu samanlaisia stooreja.
[/quote]
Jatkona vielä että rumemmat naiset suostuu lyhyenkin tuttavuuden jälkeen kaikkeen. Kauniit primadonnat ei taas juuri mihinkään, korkeintään lähetyssaarnaajaan.
[/quote]
Ja jälleen kerran naisten seksuaalisuus arvotetaan vain ulkonäön kautta.
Sullekin tekisi hyvää päästä tänne vuoteen 2015.
[/quote]
Voit kieltää totuuden, mutta naisen seksuaalisuutta arvotetaan ulkonäön ja erityisesti nuoruuden kautta. Näin se on ollut 1700-luvulla ja myös 2015. Vietit ajaa ihmistä jatkamaan sukua ja se ei ole mahdollista vanhemman naisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:33"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:22"] Hullut on parhaita ! [/quote]Hei! Tämä on totta!! Heiii, ei ole kyse ulkonäöstä, niin se on! Joku ruma voi olla huono/hyvä, kaunis hyvä/huono.Mutta hulluilta saa parhaimmat kyydit aivan takuu varmasti .Siis varsinkin hulluilta naisilta! [/quote] Joo siis itse olen ihan oikeasti "hullu" ja en kyllä ole saanut muuta kuin ylistystä :D Mua saa pyöritellä miten tykkää ja ehdotan itse kaikkia juttuja, raahaan extempore parvekkeelle tai baarin vessaan harrastamaan seksiä, suutelen kesken keskustelun ja revin molemmilta vaatteet pois ennen kuin toinen ehtii kissaa sanoa. Että ei voi lahnaksi kyllä kutsua. Ehkä se on jonkinlainen hullujen naisten estottomuus.
[/quote]
Voitko kakkaa minun suuhun? :D
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:33"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:22"] Hullut on parhaita ! [/quote]Hei! Tämä on totta!! Heiii, ei ole kyse ulkonäöstä, niin se on! Joku ruma voi olla huono/hyvä, kaunis hyvä/huono.Mutta hulluilta saa parhaimmat kyydit aivan takuu varmasti .Siis varsinkin hulluilta naisilta! [/quote] Joo siis itse olen ihan oikeasti "hullu" ja en kyllä ole saanut muuta kuin ylistystä :D Mua saa pyöritellä miten tykkää ja ehdotan itse kaikkia juttuja, raahaan extempore parvekkeelle tai baarin vessaan harrastamaan seksiä, suutelen kesken keskustelun ja revin molemmilta vaatteet pois ennen kuin toinen ehtii kissaa sanoa. Että ei voi lahnaksi kyllä kutsua. Ehkä se on jonkinlainen hullujen naisten estottomuus.
[/quote]Jep, sama mulla! ;)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:33"]
[/quote]
Voitko kakkaa minun suuhun? :D
[/quote]
Kaikkea pitää kokeilla kerran. ei mutta ei kyllä oikeasti onnistuis, mulla on ujo kakka :DDD
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:22"]
Hullut on parhaita !
[/quote]Hei! Tämä on totta!! Heiii, ei ole kyse ulkonäöstä, niin se on! Joku ruma voi olla huono/hyvä, kaunis hyvä/huono.Mutta hulluilta saa parhaimmat kyydit aivan takuu varmasti .Siis varsinkin hulluilta naisilta!
[/quote]
Joo siis itse olen ihan oikeasti "hullu" ja en kyllä ole saanut muuta kuin ylistystä :D Mua saa pyöritellä miten tykkää ja ehdotan itse kaikkia juttuja, raahaan extempore parvekkeelle tai baarin vessaan harrastamaan seksiä, suutelen kesken keskustelun ja revin molemmilta vaatteet pois ennen kuin toinen ehtii kissaa sanoa. Että ei voi lahnaksi kyllä kutsua. Ehkä se on jonkinlainen hullujen naisten estottomuus.