Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin just hirveimmillä treffeillä ikinä...

Vierailija
08.05.2015 |

Netin perusteella mies vaikutti hirveän komealta ja hauskalta, just sellaselta rennolta huumorimieheltä jonkalaisista mä tykkään. Tavattiin ensin keskustassa ja ensivaikutelma oli ihan jees, paitsi miehen hiukset oli tahmeat ja kiiltävät hiusgeelistä. Sivuutin tämän kuitenkin ja käveltiin lounaspaikkaan, oli oikein lupaavaa siihen mennessä, mutta sitten astuimme lounaspaikkaan ja mies toteaa samalla että "tää oli mun ja exän lempipaikka."
Siinä kohtaa innostus laski kuin lehmän häntä, mutta tekohymyllä selvittiin... Ruokaa odotellessa oli taas ihan mukavaa, kunnes mies jäi tuijottamaan kasvojani ja ennustelin, että ehkä se kehaisee tai jotain. Sen sijaan hän sanoo että "sulla on aika paljon ehostusta naamassa. Oon aina deittaillut sellaisia elovenatyttöjä."
lopputunnelma oli mun osalta melko kireä, mutta mies onnessaan höpötteli ja söi...vielä ulkomaalaistaustaisen siivoojan näkiessään sanoi että "en ole rasisti, MUTTA *jotain piilorasistista.*"
Äsken se saatto ihan kotiovelle asti puolväkisin, hyvä kun ei kyynärpääotteella rynnännyt taloon sisälle. Ehdotti että vuokrattaisiin joku leffa vielä ja katottais mun luona, mutta hyihyi, ei todellakaan.En tiiä pitäskö itkee vai nauraa, mies tekstaa että oliko mulla kivaa ja vaikutin vähän vaisulta... En tiedä mitä sille vastaisin. ..

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kuulosta siltä, että olisi toisia treffejä tulossa... Mutta miten niin et tiedä, mitä vastaisit? Kai jotain sellaista, mikä paljastaa, että yhteistä tulevaisuutta ei ole, kerta riitti sulle, eikö?

Vierailija
2/36 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi yök mikä tyyppi. Eikö tosiaan missään vaiheessa viestittelyä käynyt ilmi, että se on vähän yksinkertainen tai jopa juntti (ainakin kuvauksesi perusteella)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä lapsia? Asuuko kaukana pk-seudusta? Tuntuu että tiedän tyypin xd

Vierailija
4/36 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:48"]Eipä kuulosta siltä, että olisi toisia treffejä tulossa... Mutta miten niin et tiedä, mitä vastaisit? Kai jotain sellaista, mikä paljastaa, että yhteistä tulevaisuutta ei ole, kerta riitti sulle, eikö?
[/quote]

Laitoin että oli ihan mukavaa, mutta eiköhän kavereita vaan olla.
Ap

Vierailija
5/36 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat ohjeistaa miestä vastaisen varalle, niin kerro hänelle, että a) ei kannata mainita sanallakaan eksää ekatreffeillä, b) naisen meikin tai meikittömyyden kommentointi on tahditonta ja c) pienkinkin rasistinen viittaus on todella turn off. 

Tai sitten vaan jätät vastaamatta ja annat jonkun tulevan naisen kertoa hänelle yllä mainitut mokat.

Vierailija
6/36 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:49"]Voi yök mikä tyyppi. Eikö tosiaan missään vaiheessa viestittelyä käynyt ilmi, että se on vähän yksinkertainen tai jopa juntti (ainakin kuvauksesi perusteella)?
[/quote]

Ei todellakaan! Todella rento oli netin perusteella. Olihan se livenäkin, mutta jotenkin ihan eri eri tavalla. Nyt on jotenkin ällöttävä fiilis koko jätkästä, hirveä limanuljaska.
ja nyt kilahti tekstari, että "mikä mussa oli vikana". Mistä rankaisette minua, korkeammat voimat??

Vierailija
7/36 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:50"]Onko sillä lapsia? Asuuko kaukana pk-seudusta? Tuntuu että tiedän tyypin xd
[/quote]

Lapsia ei ole ja asuu kehäkolmosen sisäpuolella :D tosin tällaisia yksilöitä taitaa olla enemmänkin!
ap

Vierailija
8/36 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, tuontyyppiset ihmiset on karmeita! Ja tuon tekstiviestin perusteella vielä takertuvakin. Yök. Koittaisin kohteliaasti kertoa että mikä tökkäs ja vielä kohteliaammin, että tää oli nyt tässä. ite pelkää tuontyyppusiä ihmisiä, että jäävät stalkkaamaan tai jotain :s

Vierailija
9/36 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille rehellisesti mikä oli vikana. Ite ainaki haluaisin tietää, jos sanoisin semmosia juttuja mitä voi jättää sanomattaki. Minun täytyy aina vaan miettiä, miten oon vääränlainen ku ei kukaan kerro.

Vierailija
10/36 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä monilla miehillä on tapana paukauttaa ihan mitä tahansa päin naamaa vetoamalla "rehellisyyteen". Eli tämäkin moukka oli varmaan omasta mielestään vain kovin rehellinen, kun kertoi mielipiteensä ja nyt se sitten miettiii ihan tosissaan mikä meni vikaan.

Vierailija
11/36 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistä sille linkki tähän ketjuun, niin viesti menee varmaan perille.

Vierailija
12/36 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko opettavaista ja selventävää tekstata tyypille et existä ja ehostuksesta ei kannata puhua eka tapaamisella, tulee vertailun maku ja ei enää nappaa jatkaa tutustumista, olet niin oma itsesi. Ja paremmalla onnella eteenpäin.

Vierailija
13/36 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta,treffeillä selittää exästä,peli on kyllä pelattu sillä hetkellä ja meikin arvostelu,se oli sitten siinä.
tuolla menolla tuskin saa naista ikinä.

Vierailija
14/36 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh miten naurattaa :D

Vierailija
15/36 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:49"]Voi yök mikä tyyppi. Eikö tosiaan missään vaiheessa viestittelyä käynyt ilmi, että se on vähän yksinkertainen tai jopa juntti (ainakin kuvauksesi perusteella)?
[/quote]

Ei todellakaan! Todella rento oli netin perusteella. Olihan se livenäkin, mutta jotenkin ihan eri eri tavalla. Nyt on jotenkin ällöttävä fiilis koko jätkästä, hirveä limanuljaska.
ja nyt kilahti tekstari, että "mikä mussa oli vikana". Mistä rankaisette minua, korkeammat voimat??
[/quote]Nyt kwrrot nuo kolme syytä sille!

Vierailija
16/36 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:53"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:50"]Onko sillä lapsia? Asuuko kaukana pk-seudusta? Tuntuu että tiedän tyypin xd
[/quote]

Lapsia ei ole ja asuu kehäkolmosen sisäpuolella :D tosin tällaisia yksilöitä taitaa olla enemmänkin!
ap
[/quote]

Eikun tuli vain sellainen olo että olisin jiuri jutellut saman tyypin kanssa netissä, mutta ei sitten ollutkaan xd treffeillä oli kuulemma itsekin tänään. Ja tajuan että sata miestä ympäri Suomen oli tänään treffeillä :) tuli vain hassu tunne.

Vierailija
17/36 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:06"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:49"]Voi yök mikä tyyppi. Eikö tosiaan missään vaiheessa viestittelyä käynyt ilmi, että se on vähän yksinkertainen tai jopa juntti (ainakin kuvauksesi perusteella)? [/quote] Ei todellakaan! Todella rento oli netin perusteella. Olihan se livenäkin, mutta jotenkin ihan eri eri tavalla. Nyt on jotenkin ällöttävä fiilis koko jätkästä, hirveä limanuljaska. ja nyt kilahti tekstari, että "mikä mussa oli vikana". Mistä rankaisette minua, korkeammat voimat?? [/quote]Nyt kwrrot nuo kolme syytä sille!

[/quote]

No en mä tiedä kannattaako noita kertoa. Sehän on vain hyvä että heti alkuun paljastuu tyypin todellinen olemus: vielä kiinni ex-naisessaan, on tahditon ja arvosteleva naisia kohtaan ja hieman piilorasisti. Kiva jos se oppii nämä jutut ekatereffeillä peittämään ja sitten joku nainen tuhlaa siihen viikkoja ennen kuin paljastuu nää jutut. (Ja voihan olla että joku nainen tykkääkin tällaisista tyypeistä...???)

Ap: sanot vain että ei ollut kipinää, ei turhia selittelyjä.

Vierailija
18/36 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:46"]

Netin perusteella mies vaikutti hirveän komealta ja hauskalta, just sellaselta rennolta huumorimieheltä jonkalaisista mä tykkään. Tavattiin ensin keskustassa ja ensivaikutelma oli ihan jees, paitsi miehen hiukset oli tahmeat ja kiiltävät hiusgeelistä. Sivuutin tämän kuitenkin ja käveltiin lounaspaikkaan, oli oikein lupaavaa siihen mennessä, mutta sitten astuimme lounaspaikkaan ja mies toteaa samalla että "tää oli mun ja exän lempipaikka." Siinä kohtaa innostus laski kuin lehmän häntä, mutta tekohymyllä selvittiin... Ruokaa odotellessa oli taas ihan mukavaa, kunnes mies jäi tuijottamaan kasvojani ja ennustelin, että ehkä se kehaisee tai jotain. Sen sijaan hän sanoo että "sulla on aika paljon ehostusta naamassa. Oon aina deittaillut sellaisia elovenatyttöjä." lopputunnelma oli mun osalta melko kireä, mutta mies onnessaan höpötteli ja söi...vielä ulkomaalaistaustaisen siivoojan näkiessään sanoi että "en ole rasisti, MUTTA *jotain piilorasistista.*" Äsken se saatto ihan kotiovelle asti puolväkisin, hyvä kun ei kyynärpääotteella rynnännyt taloon sisälle. Ehdotti että vuokrattaisiin joku leffa vielä ja katottais mun luona, mutta hyihyi, ei todellakaan.En tiiä pitäskö itkee vai nauraa, mies tekstaa että oliko mulla kivaa ja vaikutin vähän vaisulta... En tiedä mitä sille vastaisin. ..

[/quote]No tuo exäjuttu ei varmaan ollut kiva kuulla, mutta ei siinä ollut mitään loukkaavaakaan. Ihmisiltä lipsahtaa tuommoista. Tuo ehostusjuttu oli huono repliikki, jonka olisi voinut jättää sanomatta. Ja se siivoojajuttu; noh jos tunnelma oli jo kireä, niin ehkä mies arveli voivansa absurdilla huumorilla parantaa tilannetta tai ei enää välittänyt, kun jollakin asteella tiedosti jo asioiden tilan.

Kaiken kaikkiaan melko helpot treffit ollakseen hirveät treffit ja sukupuolet vaihdettuina mies olisi joutunut olemaan onnellinen tuolla tavalla käyttäytyvästä naisesta, koska muutakaan ei ole tarjolla. Ikävuosina 20-29 kävin yksillä treffeillä sukupuoleni takia ja nainen oli juuri sellainen, joka sönkkäsi eksästä jo viestittelyvaiheessa, mutta miehenä pakko tyytyä vaikka paskaan ja yrittää nähdä asiat positiivisessa valossa. Miehille onkin evoluution myötä kehittynyt uskomaton kyky optimismiin kontrastina naisten voimakkaaseen pessimismiin ja yliherkkyyteen.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
19/36 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, et pitänyt miehestä, ei siinä mitään mutta se että teet noin ison numeron noista jutuista on musta aika huvittavaa. Ja sitten, miksi pitää valehdella että oli mukavaa jos ei ollut?

Vierailija
20/36 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut tarpeeksi paksu lompakko, ja nyt Pyhää Vulvaa harmittaa , kun ei nostettu ansiottomasti jalustalle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi