Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin just hirveimmillä treffeillä ikinä...

Vierailija
08.05.2015 |

Netin perusteella mies vaikutti hirveän komealta ja hauskalta, just sellaselta rennolta huumorimieheltä jonkalaisista mä tykkään. Tavattiin ensin keskustassa ja ensivaikutelma oli ihan jees, paitsi miehen hiukset oli tahmeat ja kiiltävät hiusgeelistä. Sivuutin tämän kuitenkin ja käveltiin lounaspaikkaan, oli oikein lupaavaa siihen mennessä, mutta sitten astuimme lounaspaikkaan ja mies toteaa samalla että "tää oli mun ja exän lempipaikka."
Siinä kohtaa innostus laski kuin lehmän häntä, mutta tekohymyllä selvittiin... Ruokaa odotellessa oli taas ihan mukavaa, kunnes mies jäi tuijottamaan kasvojani ja ennustelin, että ehkä se kehaisee tai jotain. Sen sijaan hän sanoo että "sulla on aika paljon ehostusta naamassa. Oon aina deittaillut sellaisia elovenatyttöjä."
lopputunnelma oli mun osalta melko kireä, mutta mies onnessaan höpötteli ja söi...vielä ulkomaalaistaustaisen siivoojan näkiessään sanoi että "en ole rasisti, MUTTA *jotain piilorasistista.*"
Äsken se saatto ihan kotiovelle asti puolväkisin, hyvä kun ei kyynärpääotteella rynnännyt taloon sisälle. Ehdotti että vuokrattaisiin joku leffa vielä ja katottais mun luona, mutta hyihyi, ei todellakaan.En tiiä pitäskö itkee vai nauraa, mies tekstaa että oliko mulla kivaa ja vaikutin vähän vaisulta... En tiedä mitä sille vastaisin. ..

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin tuon tilanteen ja anteeksi mutta nauratti ihan hulluna, kiitos tästä! :D Kyllä sä vielä jonkun hyvän tyypin löydät! Mistä noita sikiää noita tommosia juntteja :D

Vierailija
22/36 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "ei ollut kipinää" on hyvä vinkki. Jos laitat pidemmän viestin jossa luettelet kaikki samat kuin aloituksessa, niin on vaarana että mies alkaa jankkaamaan ja puolustautumaan, etkä pääse siitä ikinä eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 01:47"]Kuvittelin tuon tilanteen ja anteeksi mutta nauratti ihan hulluna, kiitos tästä! :D Kyllä sä vielä jonkun hyvän tyypin löydät! Mistä noita sikiää noita tommosia juntteja :D
[/quote]
Muakin, varsinkin tuo meikin kommentoiminen :D olis tullu itelleki vähän hölmö olo :D

Vierailija
24/36 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:51"]Jos haluat ohjeistaa miestä vastaisen varalle, niin kerro hänelle, että a) ei kannata mainita sanallakaan eksää ekatreffeillä, b) naisen meikin tai meikittömyyden kommentointi on tahditonta ja c) pienkinkin rasistinen viittaus on todella turn off. 

Tai sitten vaan jätät vastaamatta ja annat jonkun tulevan naisen kertoa hänelle yllä mainitut mokat.
[/quote]

Ei meikittömyyden kommentointi ole tahtitonta.

T: meikitön ja kaunis ja aina saanut kehuja siitä, että en meikkaa "tuollainen naisen kuuluu ollakin" tms. Ja todella herraseuraa riittänyt :)

Vierailija
25/36 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 02:17"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:51"]Jos haluat ohjeistaa miestä vastaisen varalle, niin kerro hänelle, että a) ei kannata mainita sanallakaan eksää ekatreffeillä, b) naisen meikin tai meikittömyyden kommentointi on tahditonta ja c) pienkinkin rasistinen viittaus on todella turn off. 

Tai sitten vaan jätät vastaamatta ja annat jonkun tulevan naisen kertoa hänelle yllä mainitut mokat.
[/quote]

T: meikitön ja kaunis ja aina saanut kehuja siitä, että en meikkaa "tuollainen naisen kuuluu ollakin" tms. Ja todella herraseuraa riittänyt :)
[/quote]

Ei naisen KUULU olla muunlainen kuin minkälainen hän itse haluaa olla. Minä meikkaan, sinä et, kumpikaan meistä ei sen perusteella ole toista parempi.
Negatiivinen ulkonäön kommentointi varsinkin ekoilla treffeillä on tahditonta.

Vierailija
26/36 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulit siis just hirveiltä treffeiltä lähempänä klo 23, ja olette olleet lounaalla ravintolassa? Aika pitkään kuitenkin viihdyit hirveillä deiteillä.

Vierailija
27/36 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 02:17"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:51"]Jos haluat ohjeistaa miestä vastaisen varalle, niin kerro hänelle, että a) ei kannata mainita sanallakaan eksää ekatreffeillä, b) naisen meikin tai meikittömyyden kommentointi on tahditonta ja c) pienkinkin rasistinen viittaus on todella turn off. 

[/quote]

[/quote]

Kaikkea sitä pillun eteen selitetäänki :"DDDD

Vierailija
28/36 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin itteasiassa juuri lily.fi sivulta jotain blogia missä puhuttii deittivihasta, että miten miehet on niin agressiivisia nykyään. En muista enää mikä se oli, mutta vissiin aika yleistä nykyää.

Vierailija
29/36 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä varma, että löydän vielä hitleriä kunnioittavan ja alempia rotuja vihaavan naisen.

Vierailija
30/36 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 02:46"]Miks rasismi on turn-off. Pitääkö mun tosissaan olla kaappirasisti kunnes naimisiin menen. Vihaan manneja ja neekereitä enemmän kuin rottia ja torakoita. Mielestäni nuo ihmispaskasaastat tulisi kaikki tappaa. Näitä asioita ja syvää kunnioitustani hitleriä kohtaa en voi naiselle siis ikinä paljastaa. Harmi
[/quote]
ei [quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 02:46"]Miks rasismi on turn-off. Pitääkö mun tosissaan olla kaappirasisti kunnes naimisiin menen. Vihaan manneja ja neekereitä enemmän kuin rottia ja torakoita. Mielestäni nuo ihmispaskasaastat tulisi kaikki tappaa. Näitä asioita ja syvää kunnioitustani hitleriä kohtaa en voi naiselle siis ikinä paljastaa. Harmi
[/quote]
kyllä voit ihan rauhassa paljastaa nuo naiselle joka on samalla aaltopituudella kanssasi. Uskon että löydät kaltaisesi sekopään vielä joskus kun jaksat vaan yrittää.

Vierailija
31/36 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies ei mokaa puheissaan!

Vierailija
32/36 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua se leffajuttu oikeesti kiinnostanut, ajattelin vaan että sillä verukkeella pääsisin lähelle ja tiedä vaikka kettua koloon.. oltiin exänki kanssa heti ekoilla treffeillä

Vierailija
33/36 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hui kamalaa ihan hirveät treffit. Pari tahditonta kommenttia mieheltä ja hirveä draama tästä täällä. Onneksi hoidit tilanteen fiksusti miehen kanssa.

Vierailija
34/36 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:19"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:46"]

Netin perusteella mies vaikutti hirveän komealta ja hauskalta, just sellaselta rennolta huumorimieheltä jonkalaisista mä tykkään. Tavattiin ensin keskustassa ja ensivaikutelma oli ihan jees, paitsi miehen hiukset oli tahmeat ja kiiltävät hiusgeelistä. Sivuutin tämän kuitenkin ja käveltiin lounaspaikkaan, oli oikein lupaavaa siihen mennessä, mutta sitten astuimme lounaspaikkaan ja mies toteaa samalla että "tää oli mun ja exän lempipaikka." Siinä kohtaa innostus laski kuin lehmän häntä, mutta tekohymyllä selvittiin... Ruokaa odotellessa oli taas ihan mukavaa, kunnes mies jäi tuijottamaan kasvojani ja ennustelin, että ehkä se kehaisee tai jotain. Sen sijaan hän sanoo että "sulla on aika paljon ehostusta naamassa. Oon aina deittaillut sellaisia elovenatyttöjä." lopputunnelma oli mun osalta melko kireä, mutta mies onnessaan höpötteli ja söi...vielä ulkomaalaistaustaisen siivoojan näkiessään sanoi että "en ole rasisti, MUTTA *jotain piilorasistista.*" Äsken se saatto ihan kotiovelle asti puolväkisin, hyvä kun ei kyynärpääotteella rynnännyt taloon sisälle. Ehdotti että vuokrattaisiin joku leffa vielä ja katottais mun luona, mutta hyihyi, ei todellakaan.En tiiä pitäskö itkee vai nauraa, mies tekstaa että oliko mulla kivaa ja vaikutin vähän vaisulta... En tiedä mitä sille vastaisin. ..

[/quote]No tuo exäjuttu ei varmaan ollut kiva kuulla, mutta ei siinä ollut mitään loukkaavaakaan. Ihmisiltä lipsahtaa tuommoista. Tuo ehostusjuttu oli huono repliikki, jonka olisi voinut jättää sanomatta. Ja se siivoojajuttu; noh jos tunnelma oli jo kireä, niin ehkä mies arveli voivansa absurdilla huumorilla parantaa tilannetta tai ei enää välittänyt, kun jollakin asteella tiedosti jo asioiden tilan.

Kaiken kaikkiaan melko helpot treffit ollakseen hirveät treffit ja sukupuolet vaihdettuina mies olisi joutunut olemaan onnellinen tuolla tavalla käyttäytyvästä naisesta, koska muutakaan ei ole tarjolla. Ikävuosina 20-29 kävin yksillä treffeillä sukupuoleni takia ja nainen oli juuri sellainen, joka sönkkäsi eksästä jo viestittelyvaiheessa, mutta miehenä pakko tyytyä vaikka paskaan ja yrittää nähdä asiat positiivisessa valossa. Miehille onkin evoluution myötä kehittynyt uskomaton kyky optimismiin kontrastina naisten voimakkaaseen pessimismiin ja yliherkkyyteen.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

oletpa pessimisti, jos ajattelet että naiset ovat voimakkaasti pessimistisiä. Ikävää sinun kannaltasi, että et osaa nähdä asiaa myönteisesti.

Vierailija
35/36 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netin perusteella mies vaikutti hirveän komealta ja hauskalta, just sellaselta rennolta huumorimieheltä jonkalaisista mä tykkään. Tavattiin ensin keskustassa ja ensivaikutelma oli ihan jees, paitsi miehen hiukset oli tahmeat ja kiiltävät hiusgeelistä. Sivuutin tämän kuitenkin ja käveltiin lounaspaikkaan, oli oikein lupaavaa siihen mennessä, mutta sitten astuimme lounaspaikkaan ja mies toteaa samalla että "tää oli mun ja exän lempipaikka."

Eli exiä ei saa sulhaisehdokkaalla olla?

Vierailija
36/36 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat ohjeistaa miestä vastaisen varalle, niin kerro hänelle, että a) ei kannata mainita sanallakaan eksää ekatreffeillä, b) naisen meikin tai meikittömyyden kommentointi on tahditonta ja c) pienkinkin rasistinen viittaus on todella turn off. 

Minulle järkevä maa han muut to kriit ti nen kommentti on osoitus, että nainen osaa ajatella itse eikä määki median määräämää virttä. Lasken sen turn oniksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi