Tinder- nainen haukkui minut rumaksi. Onko tämä mielestänne hyväksyttävää käytöstä?
Tuli matchi ja sanoi että oletpa ruma. Tuli kieltämättä erittäin paha mieli ja itsetunto sai kolauksen
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen nainen siis 23, että ehkä voinee laittaa nuoruuden typeryyden piikkiin
Ap
Ap nelikymppinen metsästämässä parikymppisiä?
Olen 35
Ap
Eipä yllättäny. Kukaan terve 23v ei halua tuollaista kaljuuntuvaa, ikäloppua miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olen 35
Ap
Eipä yllättäny. Kukaan terve 23v ei halua tuollaista kaljuuntuvaa, ikäloppua miestä.
12 vuotta on normaali ikäero ja moni nuori nainen haluaa vanhemman miehen
Vierailija kirjoitti:
Sähän voit myydä jutun juorulehteen.
Kerrot tositarinan elävästä elämästä. Itkeä tirautat tekoitkun.Sit meet äitin tissiä imemään.
Ei se mikään 23 vee nainen oo vaan tän kaltainen sekotrolli. Joillakin on kuuppa niin pahasti jumissa että ei ole enää muuta elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia käytöstä näiltä prinsessoilta. Ei vaan ole kotona opetettu käytöstapoja.
Lässynlää. Kukaan epäviehättävä ei muutu sillä yhtään viehättävämmäksi, että vieraskoreasti niin hymistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olen 35
Ap
12 vuotta on normaali ikäero ja moni nuori nainen haluaa vanhemman miehen
Ei ole normaalia ja tosi harva haluaa. Oikeassa elämässä ihmiset rakastuu toisiinsa ikäerosta huolimatta ollessaan toistensa kanssa tekemisissä arjessa. Nämä ikäero edellä tinderöivät ei koskaan tule saamaan haluamaansa. Voisivat hyvällä tuurilla saadakin jos olisivat paljon tekemisissä nuorempien kanssa luontevissa tilanteissa. Kämppäänsä linnoittautuvat epäsosiaaliset Tinderin hakkaajat voi unohtaa koko jutun.
23 on reilusti aikuinen. Jos ap 35 vuotiaana laittaa hakuhaarukan esim asetuksiin 23-36, niin olkoon. Kas kun hän voi matchata ainoastaan heitä, joilla myös on preferenssinä ap:n ikäiset. Itse siinä liian nuoria hakemalla riskeeraa ettei sopivaa löydy, turha paapoa aikuisia naisia. Varmaan muakin ois aikanaan viisikymppiset matchailleet mutta koska en heistä ole kiinnostunut itse, en antanut tilaisuutta.
Ja koska tinderin idea on että vain kiinnostaville jutellaan ja muut vain hiljaa ohitetaan, voi pelkästään solvaustarkoituksessa matchanneen raportoida.
Kaikki nämä siis siinä tapauksessa, että ap on itse ollut rehellinen eikä ilmoittanut olevansa 29 vee alusvaatemalli ja lisännyt mukaan kuvapankkikuvaa.
Tämän takia eräs metsänpeto laulajasetäkin valehteli tinderissä ikänsä, mutta hänelle ei (vastaavasti) saanut valehdella ja syy oli toki yli-ikäistä valepukkia kelpuuttamattomien pedon yksipuolisesti kuolaamien naisten.
On, tule pois sieltä tyrkkykatalogista, jollet kestä sen raatorehellisen tylyä menoa ja kovaa kilpailuasetelmaa.
ehkä ap on ruma, mutta tosi epäkohteliasta on alkaa vittuilla siitä..
nayta kuva niin voi arvioida asiaa
Kurjasti sanottu.
Ajattele, että olet onnekas kun ruma luonne tuli heti näkyviin, etkä tarvinnut käydä turhilla treffeillä.
Ja tuo sanoja tuskin löytää kumppania tuolla asenteella, sulla on muita mahdollisuuksia, joiden mielestä et ole ruma.
Tsemppiä kumppanin hakuun!
Miksi matchasi eikö sinulla ollut kuvia kuitenkin?
Tässä ketjussa kristallisoituu koko av:n ongelma. Ensimmäisen sivun kommentit kommenttiin 19 asti on lähes 100% asiallisia. Kannustavat ap:tä ja moittivat huonosti käyttäytyvää naista. Sitten ensimmäinen palstamies löytää ketjun ja alkaa mölistä uskonnollisia teesejään intersektionaalisesta feminismistä ja päästää heti perään kunnon annoksen sitä ihteään. Mietitään ryppyreiän ulkonäköä ja kirjoitetaan oman pään sisäistä tajunnanvirtaa "naisista", kertoen eniten miehestä itsestään. Kommenttien ja asiallisuuden taso romahtaa koko ketjussa kun metsä alkaa vastata niin kun sinne huudetaan. Palstamies varmasti lähtee ketjusta sadatellen mies vihaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Naisten itsensä mukaan alle 20v on lapsi, alle 30v nuori ja vasta 30+ aikuinen.
Siis kun naista puhutaan.
Etsi ikäistäsi seuraa