Tinder- nainen haukkui minut rumaksi. Onko tämä mielestänne hyväksyttävää käytöstä?
Tuli matchi ja sanoi että oletpa ruma. Tuli kieltämättä erittäin paha mieli ja itsetunto sai kolauksen
Kommentit (75)
Ketjun alkupäässä kommentoi naiset tässä yllä miehet. Tasoero on jäätävä.
Vierailija kirjoitti:
Tinder sulkee naisen tilin kun otat ylläpitoon yhteyttä.
Nainen rikkoo Tinderin sääntöjä
Miten nainen rikkoo mitään sääntöjä ilmaisemalla mielipiteensä (huom. sananvapaus ja mielipiteen vapaus tyrkkyilyalustallakin, jolla ei ole kenenkään pakko tyrkkyillä) kun se on ap, joka on ruma (isompi sääntörike)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder sulkee naisen tilin kun otat ylläpitoon yhteyttä.
Nainen rikkoo Tinderin sääntöjä
Miten nainen rikkoo mitään sääntöjä ilmaisemalla mielipiteensä (huom. sananvapaus ja mielipiteen vapaus tyrkkyilyalustallakin, jolla ei ole kenenkään pakko tyrkkyillä) kun se on ap, joka on ruma (isompi sääntörike)?
Älä jaksa aikuinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen nainen siis 23, että ehkä voinee laittaa nuoruuden typeryyden piikkiin
Ap
meidän lapset ovat 8 ja 10v ja heillekin on jo opetettu enemmän käytöstapoja
No todellisille ja rehellisille ajatuksilleen ei mitään mahda, mutta voisi jättää sanomatta tai inan kaunistella.
naisilla on varaa siihen. tinderissä on jonossa satoja miehiä. sieltä vaan valitsemaan laatikkoleukaista lentäjälääkäriä. mies saa olla onnellinen, jos saa edes yhden matchin
olisin ollut tyytyväinen, jos joku nainen olisi kertonut minulle tinderissä esim tuollaisen totuuden. nyt en tiedä mikä oli vikana, kun en saanut 2 vuodessa yhtään matchia. itse en ainakaan ollut nirso.
Tuskin on 23-vuotias nainen. Todennäköisemmin kaksi teiniveetiä testailemassa.
Olisit sanonut, että itse on ruma ja varmaan myös isov*ttuinen.
Makuasioista ei voi kiistellä.
Kauneus on katsojan silmässä.
Meniks yöunet, ku tänne tulit itkemään kovaa kohtaloas?
Herkkähipiäisyys ei ole miehekästä.
Juokse kertomaan mutsilles, että joku tuntematon tindessä kiusaa sua.
Sähän voit myydä jutun juorulehteen.
Kerrot tositarinan elävästä elämästä. Itkeä tirautat tekoitkun.
Sit meet äitin tissiä imemään.
Vierailija kirjoitti:
Olisit sanonut, että itse on ruma ja varmaan myös isov*ttuinen.
Vaikka olisikin, niin ei sekään auta tai poista poista ap:n rumuutta/"rumuutta" tai ko. naisen mielipidettä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen nainen siis 23, että ehkä voinee laittaa nuoruuden typeryyden piikkiin
Ap
Ap nelikymppinen metsästämässä parikymppisiä?
Vierailija kirjoitti:
naisilla on varaa siihen. tinderissä on jonossa satoja miehiä. sieltä vaan valitsemaan laatikkoleukaista lentäjälääkäriä. mies saa olla onnellinen, jos saa edes yhden matchin
Katkeraa miestä ei jaksa kukaan
Onhan noita, jotka mätsää ja haukkuu milloin miksikin, mutta miksi antaa jonkun mt-ongelmaisen tytön vaikuttaa sun viboihin? Ei kannattaisi.
Naiset saa muuten aika paljon haukkuja myös. Lohdutukseksi.
Kun naiset ei kirjoita tätä paskaa, niin sinä teet sen itse. Lue oikeasti ketju läpi ajatuksella ja vertaa käytöstäsi ketjun viesteihin. Jos nainen olisi tehnyt vastaavan ketjun, olisi jo käyty läpi laihduttaminen ja löysä pillll ja jännät miehet jne jne.