En ymmärrä teiniäni
Ennen oli niin kaunis ja pukeutui siististi ja sievästi, nykyään on aina mustissa vaatteissa ja niissä järkyissä kengissä. On kuulemma trad gootti, tukka on outo ja naamassa aina hirveät meikit. Saa hävetä kohta taas kevätjuhlissa.
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:46"]
Veljen kaverilla oli nuorempana rastat. Hänen käydessä meillä äiti kysyi, että miksi. Poika vastasi että koska silloin hänet huomataan. Eli jotkut ovat erikoisia koska kokevat itsensä näkymättömiksi.
[/quote]
En usko, että tyttäreni hakee huomiota. Tuppaa olemaan aika ujo.
Ap
Lacoste..... Salli nauraa. Tämä merkki ollut out jo niin kauan kun muistan!
Mikä siinä on, että nimenomaan tytöt perseilee teini-iässä huomattavasti poikia enemmän? Sama meininki jatkuu vielä pitkälle yli parikymppisiksi naisiksi ja sitten ykskaks ollaan olevinaan niin viimesen päälle kotiäitiä että, vaikka ei ole siihen asti muuta tehty kuin perseilty.
Ap hyvä, ei tyttäresi tyyli kauhea ole. Tue häntä ja tuputa hänelle omia valintojasi.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:10"]Ap hyvä, ei tyttäresi tyyli kauhea ole. Tue häntä ja tuputa hänelle omia valintojasi.
[/quote]
älä tuputa oli tarkoitus laittaa
Anna sen tytön olla sellanen ku haluu
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:08"]Mun lapsi on taas pukeutunut normaalisti.
[/quote]
Voisitko kertoa, mikä on normaali?
Tyttö seuraa aikaansa ja lookki sopii hyvin yhteen poikaystävän kanssa joka taas näyttää saatananpalvojalta tai kirkonpolttajalta mustassa hupparissaan ,että näin =D elämä on laiffii & jokainen tsäänssi on mahdollisuus ( EPÄONNISTUA )
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:46"]
Veljen kaverilla oli nuorempana rastat. Hänen käydessä meillä äiti kysyi, että miksi. Poika vastasi että koska silloin hänet huomataan. Eli jotkut ovat erikoisia koska kokevat itsensä näkymättömiksi.
[/quote]
Mulla on ollut pyllymittaiset rastat, ja hiusvärit turkoosista pinkkiin ja ties mitä yhdistelmiä. Olen hyvin nuoresta asti pukeutunut tosi näyttävästi. Koruissa, päähineissä ym. asusteissa mitä isompaa ja mahtipontisempaa, sitä parempaa.
Inhoan, kun ihmiset katsovat mua. En todellakaan kaipaa huomiota. Vaivaannuttaa sikana, kun joku kommentoi pukeutumistani, vaikka kyse on poikkeuksetta kehuista. En todellakaan pukeudu jollakin tavalla tunteakseni itseäni näkyväksi, en koskaan ole tuntenut itseäni näkymättömäksi, vaikka joskus toivoisin näkymätön olevani, huomio vain ahdistaa.
Yksinkertaisesti: Satun vain tykkäämään niistä jutuista. Siksi pukeudun niin.
Siksi sinäkin luultavasti pukeudut niin kuin pukeudut, ja siksi ap:n goottityttö pukeutuu niin kuin pukeutuu.
Toisen pukeutumiseen puuttuminen aiheuttaa vaan kitkaa väleihin ja jankutuksena saa vain aikaan ei-toivotun puolustusreaktion, "nyt varmasti ainakin pukeudun näihin ja vielä 3 kertaa varmemmin". Suosittelisin välttämään koko aihetta.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:46"]
[/quote]
Mulla on ollut pyllymittaiset rastat, ja hiusvärit turkoosista pinkkiin ja ties mitä yhdistelmiä. Olen hyvin nuoresta asti pukeutunut tosi näyttävästi. Koruissa, päähineissä ym. asusteissa mitä isompaa ja mahtipontisempaa, sitä parempaa.
Inhoan, kun ihmiset katsovat mua. En todellakaan kaipaa huomiota. Vaivaannuttaa sikana, kun joku kommentoi pukeutumistani, vaikka kyse on poikkeuksetta kehuista. En todellakaan pukeudu jollakin tavalla tunteakseni itseäni näkyväksi, en koskaan ole tuntenut itseäni näkymättömäksi, vaikka joskus toivoisin näkymätön olevani, huomio vain ahdistaa.
Yksinkertaisesti: Satun vain tykkäämään niistä jutuista. Siksi pukeudun niin.
Siksi sinäkin luultavasti pukeudut niin kuin pukeudut, ja siksi ap:n goottityttö pukeutuu niin kuin pukeutuu.
Toisen pukeutumiseen puuttuminen aiheuttaa vaan kitkaa väleihin ja jankutuksena saa vain aikaan ei-toivotun puolustusreaktion, "nyt varmasti ainakin pukeudun näihin ja vielä 3 kertaa varmemmin". Suosittelisin välttämään koko aihetta.
[/quote]
Rastat vielä jotenki ymmärtäisin, mutta tyttö enemmän kiinnostunut pystytukasta. Ja kyllähän minä saan aikuisena puuttua tytön asioihin.
Ap
Ap vois vähän aikuistua