Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä teiniäni

Vierailija
08.05.2015 |

Ennen oli niin kaunis ja pukeutui siististi ja sievästi, nykyään on aina mustissa vaatteissa ja niissä järkyissä kengissä. On kuulemma  trad gootti, tukka on outo ja naamassa aina hirveät meikit. Saa hävetä kohta taas kevätjuhlissa.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mikä niissä meikeissä niin järkyttää? Tuskin tyttös mitää pentagrammia ole otsaan piirtäny

Vierailija
22/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:54"]

Mitähän tytär mahtaa hävetä sinussa, ap?

[/quote]

En usko että minua häpeää, kuljen siisteissä vaatteissa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä saada se kiinnostumaan cossauksesta. Sitten se voisi ilmestyä kevätjuhliin tämännäköisenä: 

http://www.lolitadressesshop.com/images/20130423/src/C0LD038.jpg

Vierailija
24/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeäisin minäkin.

Vierailija
25/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset manaajaa manaamaan pahat henget tyttärestäsi.

Vierailija
26/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:00"]

Häpeäisin minäkin.

[/quote]

Miks? Oot toope niinkuin ap

Vierailija
27/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sinulle sekä hyviä että huonoja uutisia.
Hyvät ovat ne, ettei täysi-ikäisiä gootteja ole olemassa, eli se on vain vaihe joka loppuu kun nuori tulee järkiinsä ja ymmärtää että omat ajatukset ja mieltymykset ovat nuoruuden haihatuksia.
Huonot ovat ne, että tuollaiset vaiheet johtuvat huonosta kasvatuksesta. :((( Hävettääkö, AP, hävettääkö? Minun lapseni ovat pienestä pitäen rakastaneet loafereita ja Lacosten neuleita, sillä olen hyvä äiti.

Vierailija
28/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mikä niissä meikeissä niin järkyttää? Tuskin tyttös mitää pentagrammia ole otsaan piirtäny

[/quote]

ap vois vähä valaista niistä meikeistä, taitaa ap olla vanhanaikainen

Vierailija
29/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi on taas pukeutunut normaalisti.

Vierailija
30/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:04"]

Hyvät ovat ne, ettei täysi-ikäisiä gootteja ole olemassa, eli se on vain vaihe joka loppuu kun nuori tulee järkiinsä ja ymmärtää että omat ajatukset ja mieltymykset ovat nuoruuden haihatuksia.
Huonot ovat ne, että tuollaiset vaiheet johtuvat huonosta kasvatuksesta. :((( Hävettääkö, AP, hävettääkö? Minun lapseni ovat pienestä pitäen rakastaneet loafereita ja Lacosten neuleita, sillä olen hyvä äiti.

[/quote]

Aina olen tytön stockalle vieny ja netistä tilannu, enää ei vaan kelpaa. Yrittänyt kyllä olen, viimeksi tänään, mutta tyttö suuttui.

Ap

Vierailija
31/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:06"]

[/quote]

En tiedä oikeitä termejä,mutta paksut silmänrajaukset, kalpea. Lieko ottanut Siouxsista vaikutteita, tyttö kun tuota muunmuassa kuuntelee.

ap vois vähä valaista niistä meikeistä, taitaa ap olla vanhanaikainen

[/quote]

Vierailija
32/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen tytön stockalle vieny ja netistä tilannu, enää ei vaan kelpaa. Yrittänyt kyllä olen, viimeksi tänään, mutta tyttö suuttui.

Ap

[/quote]

Suuttui ihan aiheesta, olet huono äiti ap

Vierailija
33/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:04"]Minulla on sinulle sekä hyviä että huonoja uutisia.
[/quote]
yhtä surkee mamma kuin ap :)

Vierailija
34/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:09"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:04"]

[/quote]

Ap

[/quote]
Se ei riitä, olet selvästi tehnyt perustavanlaatuisia virheitä kasvatuksessa jo monen monta vuotta sitten! Tyttäresi suuttui sinulle siksi, että hän itsekin kärsii tilastaan ja ymmärtää sen olevan ainoastaan sinun syysi.

Tyttäresi luultavasti kuuntelee tälläkin hetkellä tätä laulua: 

"You couldn't ever love me more". Kovin surullista.
t: lacosteäiti

Vierailija
35/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lacosteäiti, miten luulet ap:n tyttären reagoivan sinun lapsesi nähdessään? ;)

Vierailija
36/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi ap. Mitäköhän tyttäresi tuntee sinun tuntiessa inhoa hänen olemustaan kohtaan? Surullista on...

Vierailija
37/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:32"]

[/quote]
Luultavasti tuntee viiltävää haikeutta sydämessään, koska kaikki gootithan ovat kateellisia muille ja pukeutuvat mustiin vain siksi että tuntevat olonsa huonoiksi!

ps oikeasti olen wanhan liiton gootti itsekin, Lacosten vaatteet menee tosin tenniskentällä. Oma äitini pyöritteli silmiään kun olin teini, enää ei näköjään jaksa. :D Kauneuden koko kirjo kunniaan! :)

Vierailija
38/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:38"]

[/quote]
Luultavasti tuntee viiltävää haikeutta sydämessään, koska kaikki gootithan ovat kateellisia muille ja pukeutuvat mustiin vain siksi että tuntevat olonsa huonoiksi!

ps oikeasti olen wanhan liiton gootti itsekin, Lacosten vaatteet menee tosin tenniskentällä. Oma äitini pyöritteli silmiään kun olin teini, enää ei näköjään jaksa. :D Kauneuden koko kirjo kunniaan! :)

[/quote]

Voi kuule, luulen ap:n goottityttären olevan sinun penskoja kauniimpi.

Vierailija
39/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:40"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:38"]

[/quote]

[/quote]

Voi kuule, luulen ap:n goottityttären olevan sinun penskoja kauniimpi.

[/quote]
No se on hyvin mahdollista koska olen lapseton. :D Kunhan vastasin ilmiselvään trollialoitukseen trollaamalla.

Vierailija
40/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljen kaverilla oli nuorempana rastat. Hänen käydessä meillä äiti kysyi, että miksi. Poika vastasi että koska silloin hänet huomataan. Eli jotkut ovat erikoisia koska kokevat itsensä näkymättömiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme