En ymmärrä teiniäni
Ennen oli niin kaunis ja pukeutui siististi ja sievästi, nykyään on aina mustissa vaatteissa ja niissä järkyissä kengissä. On kuulemma trad gootti, tukka on outo ja naamassa aina hirveät meikit. Saa hävetä kohta taas kevätjuhlissa.
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:46"]
Veljen kaverilla oli nuorempana rastat. Hänen käydessä meillä äiti kysyi, että miksi. Poika vastasi että koska silloin hänet huomataan. Eli jotkut ovat erikoisia koska kokevat itsensä näkymättömiksi.
[/quote]
Mulla on ollut pyllymittaiset rastat, ja hiusvärit turkoosista pinkkiin ja ties mitä yhdistelmiä. Olen hyvin nuoresta asti pukeutunut tosi näyttävästi. Koruissa, päähineissä ym. asusteissa mitä isompaa ja mahtipontisempaa, sitä parempaa.
Inhoan, kun ihmiset katsovat mua. En todellakaan kaipaa huomiota. Vaivaannuttaa sikana, kun joku kommentoi pukeutumistani, vaikka kyse on poikkeuksetta kehuista. En todellakaan pukeudu jollakin tavalla tunteakseni itseäni näkyväksi, en koskaan ole tuntenut itseäni näkymättömäksi, vaikka joskus toivoisin näkymätön olevani, huomio vain ahdistaa.
Yksinkertaisesti: Satun vain tykkäämään niistä jutuista. Siksi pukeudun niin.
Siksi sinäkin luultavasti pukeudut niin kuin pukeudut, ja siksi ap:n goottityttö pukeutuu niin kuin pukeutuu.
Toisen pukeutumiseen puuttuminen aiheuttaa vaan kitkaa väleihin ja jankutuksena saa vain aikaan ei-toivotun puolustusreaktion, "nyt varmasti ainakin pukeudun näihin ja vielä 3 kertaa varmemmin". Suosittelisin välttämään koko aihetta.
[/quote]
Rastat vielä jotenki ymmärtäisin, mutta tyttö enemmän kiinnostunut pystytukasta. Ja kyllähän minä saan aikuisena puuttua tytön asioihin.
Ap
[/quote]
saat, muttet ulkonäköön. Se on tytön oma valinta.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:30"]It's not a phase mom!!!!1
[/quote]
toivottavasti on
Juu, terkkuja Porvoosta vaan. Kuka muka häpeää omaa lastaan?!
Ne on vaiheita. Liittyy aikuistumiseen, itsenäisyyteen ja epävarmuuteen omasta itsestään. Menee ohi. Tue, kannusta ja ole lasta lähellä joka vaiheessa.
And I scream "mum and dad why cant I be who I wanna be?!!!!"
Häpeän silloin, kun muiden tytöt ovat leningeissä kevätjuhlissa ja oma tyttä mustassa "asussa"
ap
Ja on kyllä saanut olla oma itsensä, tukan sai leikata kuten halusi. Nykyään sellainen pystytukka keskeltä ja lähes kalju sivuilta. Ja kovasti vakuuttaa, ettei ole mikään vaihe tämä...
ap
Anna tytön etsiä itseään. Muistan itsekin olleeni aika kamalan näköinen kun olin hoppari tyttö. Ja jos haluaa elää elämänsä goottina, niin anna hänen, niin tehdä ja ole onnellinen hänen puolestaan
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:36"]
Ja on kyllä saanut olla oma itsensä, tukan sai leikata kuten halusi. Nykyään sellainen pystytukka keskeltä ja lähes kalju sivuilta. Ja kovasti vakuuttaa, ettei ole mikään vaihe tämä...
ap
[/quote]
Olisit ylpeä että hänellä on rohkeutta näyttää siltä miltä haluaa.
Se on vain pintaa, minä ole ylpeä välillä ihan hirveästi pukeutuvasta mutta fiksusta tytöstäni, luokkakaverin äiti kysyi joulujuhlassa onko tyttäreni joulunäytelmässä kun oli pukeutunut niin persoonallisesti, ei ei ollut oli hänen käsityksensä juhlavaatteista.
Sitten kun on tilanteita joihin on pukeuduttava, kuten isoisoisän hautajaiset ymmärtää että kunnioituksesta sotaveteraania ja isoisoäitiä kohtaan pukeudutaan sievään mustaan mekkoon, kammataan takkutukka ja pestään mustat rajaukset.
Kunnioita lastasi.
Ei sinun ole mikään pakko mennä kevätjuhliin.
En minä menekään, vaan tyttö menee. Ja meikki on kyllä vielä järkympi. Suuttui, kun tänään huomautin asiasta.
ap
Apua, kuulostaa pahalta. Oletko tarkistanut onko tyttö jo aloittanut viiltelyn? Tie eheytymiseen tulee olemaan haastava, älä epäröi pyytää apua seurakunnalta ja muilta lähimmäisiltä. Kyllä rakkaus ja elämänilo lopulta voittaa ja pimeys väistyy!!!
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:36"]Ja on kyllä saanut olla oma itsensä, tukan sai leikata kuten halusi. Nykyään sellainen pystytukka keskeltä ja lähes kalju sivuilta. Ja kovasti vakuuttaa, ettei ole mikään vaihe tämä...
ap
[/quote]
No tottakai se vakuuttaa koska uskoo siihen itse. Siksi niin pukeutuukin. Vaihe se on. Usko pois.
Kohta vakuuttelee jotain ihan muuta.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:42"]
Apua, kuulostaa pahalta. Oletko tarkistanut onko tyttö jo aloittanut viiltelyn? Tie eheytymiseen tulee olemaan haastava, älä epäröi pyytää apua seurakunnalta ja muilta lähimmäisiltä. Kyllä rakkaus ja elämänilo lopulta voittaa ja pimeys väistyy!!!
[/quote] Ei ole mitään jälkiä ikinä missään löytynyt
ap
Ap lopeta toi itkeminen, ei ole sinun elämä
Mitähän tytär mahtaa hävetä sinussa, ap?
Goottitytöt nyt ei kyllä kovin kauniita ole. Ap on hyvä ku valistaa miten pukeudutaan.