Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä jätti kun vaadin avioehtoa

Vierailija
08.05.2015 |

Sukuni omistaa maatilan jolla runsaasti arvoa. Pohdittiin perheeni kanssa että emme halua osuutta tilasta menevän miehelle, ja laadimme avioehtosopimuksen jossa omaisuuteni suojataan mieheltä. Mies nolasi minut täysin perheeni edessä kun esitimme ehdon hänelle. Hän ei kuulemma ole edes aikonut kanssani naimisiin! Tiedän että tyhjätasku mies olisi ollut omaisuuden perässä mutta kun ehto, niin sitten näin! Idiootti mies!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä?Väänsit avioehtopaperin vaikkei oltu edes kosittu...eikö olisi riittänyt sivulauseessa huomautus että jos joskus menen naimisiin,vaadin avioehdon?Tää tapahtu varmaan siellä Porvoon puolella.

Vierailija
2/16 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas toivoin naisena avioehtoa, kun olen miestäni 10 vuotta nuorempi ja huonommin palkatulla alalla. Tyhmäähän siitä on suuttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan porukalla esittelitte ehdon. Ois ollut kohtuullisen veemäinen tilanne kenelle tahansa. Avioehto sinänsä on ihan fiksu juttu mutta sun ois kuulunut keskustella siitä keskenään miehesi kanssa.

Vierailija
4/16 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko Porvoo

Vierailija
5/16 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:57"]

Minä taas toivoin naisena avioehtoa, kun olen miestäni 10 vuotta nuorempi ja huonommin palkatulla alalla. Tyhmäähän siitä on suuttua.

[/quote]

Siis mitä?

Vierailija
6/16 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sussa (eikä näköjään myöskään sua) kiinnosta mikään muu kuin omaisuus. Jääppä sitten yksin

Vierailija
7/16 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvissä ajoin kannattaa tehdä avioehto.

Vierailija
8/16 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieno provo

Vierailija
9/16 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis omistatko jo nyt osan jostain vai vanhempasi? Olisivat he voineet testamentilla kieltää ladtensa tulevien puolisoiden oikeuden periä mitään..ja siis miksi ottaa tuollainen adia esilld jos ette ole edes kihloissa..olisin minäkin pitänyt sitä loukkaavana hyökkäyksenä..

Vierailija
10/16 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioehto laaditaan vasta, kun ollaan naimisiin menossa.
Vanhempasi voivat testamentissaan rajata lastensa kumppanit, myös tulevat, pois perinnönsaajista.0

Vierailija
11/16 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki tämä on provo, mutta jos näin olisi oikeasti käynyt niin nainenhan tässä nolaa miehen kaikkien edessä. Hei me tehtiin tälläinen avioehto, vaikka ei olla pyydetty naimisiin eikä ole ollut aikomustakaan mennä edes naimisiin.

Eli kyllä me tiedetään, että olet vain rahan perään ja ajateltiin se kertoa sinulle kierosti tällä tavalla. Minäkin sanoisin, että heippa ja näinkö te minusta ajattelette.

Vierailija
12/16 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tiedän että tyhjätasku mies olisi ollut omaisuuden perässä"

Miksi ihmeessä olisit kiinnostunut millään tasolla tuollaisesta miehestä? Sinun täytyisi olla todella, todella epätoivoinen, jos tämä ei olisi provo....

ei jatkoon

Vierailija
13/16 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopa sun vanhemmillesi, että tekevät sellaisen testamentin ettei heidän kuoltuaan lasten puolisoilla ole osaa eikä arpaa omaisuuteen joka heiltä jää. Näin mun banhemmat on tehneet ja toivottavasti appivanhemmat kans. Mistä sitä tietää miten kilahtaa jos kohalle kosahtaa...

Vierailija
14/16 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:15"]

[/quote]

Siis mitä?

[/quote] Varmaan siksi että kukaan ei pääsisi syyttelemään rahan naimisesta, onnen onkimisesta tms. Itsekin vaatisin ehdon, vaikka olen työtön. Kunniakysymys.

Vierailija
15/16 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olisin suostunut avioehtoon ja rikas tyttö jänisti silti eikä halunnutkaan naimisiin.

t. jätetty tyhjätasku

Vierailija
16/16 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 01:16"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:15"]

[/quote]

Siis mitä?

[/quote] Varmaan siksi että kukaan ei pääsisi syyttelemään rahan naimisesta, onnen onkimisesta tms. Itsekin vaatisin ehdon, vaikka olen työtön. Kunniakysymys.
[/quote]
Mikä helvetin kunniakysymys?
Kun mies ja nainen perustaa perheen niin eikö siinä panna hynttyyt yhteen ja ollaan yksi yksikkö? Välitetään rakastetaan ja huolehditaan toisesta ja eletään yhdessä.
Jos ollaan periaatteella että tulojen mukaan niin ei huonompituloisen kannata missään tapauksessa mennä toisen kanssa yhteen. Siinä nimittäin suurempituloisempi siipeilee pienempituloisen kustannuksella. Eli esim säästää enemmän kuin koskaan yksin asuessaan voisi ja pienempituloinen ei saa senkään vertaa rahaa säästyy kuin yksin voisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän