Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on ihan epäonnistunut olo

Vierailija
08.05.2015 |

Kävin kaverin luona nyt illalla, käytiin vielä sitten ulkona syömässä. Olen sosiaalisesti todella kömpelö, arka ja tylsä, sekös nyt harmittaa. Tuli kotiin päästyä voimakas tunne että epäonnistuin ihan täysin, kaveri ei varmasti nauttinut seurastani. Tää voi olla kuviteltua, tiedän,mutta nyt on hirveä inho itseäni kohtaan. Olen aika yksinäinen ja tää vaan vahvistaa sitä että olisi parempi ollakkin aina yksin. Sitten jos olisin ihan yksin,mitä mieltä tätä elämääkään olisi elää? Miksi mun nytkään pitäisi elää ja jaksaa kun koen kaikessa vaan epäonnistuvani? En kyllä uskalla tehdä itselleni mitään. Plaaaaaaah.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin lohduttaa sinua, että vaikka olen ns.onnistuja, niin minusta tuntuu monesti ihan samalta. Vaikket uskoisi jos tapaisit minut. Vieläkin esim. pyörittelen muutaman viikon takaista lenkkiä ystävän kanssa mielessäni, että olikohan hänellä mukavaa ja pyytääkö koskaan uudestaan seuraksi (kyse siis samaa sukupuolta olevasta ystävästä).

Vierailija
2/5 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä :( Mitähän voisin tehdä parantaakseni oloanne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös musta tuntuu usein tuolta. Taitaa olla aika yleinen tunne. 

Vierailija
4/5 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla usein sama juttu. Ei saa vaan antaa sen olon viedä valtaa, ja luottaa siihen että kyllä se ystävä sinusta oikeasti pitää, ja pian taas kutsuu jonnekin:)

Vierailija
5/5 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, ei kannattaisi olla noin ilkeä itselleen. Onhan se totta että joidenkin kanssa synkkaa paremmin, on ns. välittömät välit / samalla aaltopituudella, mutta ei se niin vakavaa ole vaikkei aina olisi niin huippuhauskaa toisen kanssa! Joskus olen itsekin tuntenut noin ystävää tavattua, mutta sitten olen ajatellut, että ehkä meillä oli molemmilla vähän huono päivä. Ei sitä vaan osaa aina rentoutua.

tsemppiä, älä ole liian tuomitseva itseäsi kohtaan. Tärkeintä olisi että olet oma itsesi, etkä miettisi liikaa mitä muut ajattelevat sinusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme