Eka viikko 5/2 dieetillä, paino nousi 4 kg!
Miten voi olla mahdollista? En ahminut muina päivänäkään älyttömästi.
Kommentit (8)
Minä laihduin 5:2 -dieetillä 10 kg yhdeksässä kuukaudessa. Vauhti ei siis päätä huimannut, mutta minulle tämä oli helpoin laihdutusdieetti ikinä. Nyt säilytän saavutetun normaalipainoni pitämällä yhden paastopäivän viikossa.
Saatta olla alipainoa jo valmiiksi. Silloin paino laskee vähemmän
Et ole oikeasti lihonut noin paljon, jos et ahminut älyttömästi. Yhtä lisättyä rasvakiloa kohti pitäisi syödä 6000 - 7000 kcal ekstraa. Nestetasapaino, vrk-aika, kk-kierto... Syitä on niin paljon, miksi vaaka voi näyttää enemmän.
Joillakin voi sellainen paasto kyllä tyrehdyttää aineenvaihdunnan.
En usko, että on mahdollista. Jos siis 5 päivänä syöt oikeast kohtuullisesti ilman ahmimista ja 2 päivää tuon alle 500 Kvale ja jonkin verran liikut.
kuullostaa erityäinoudolta ylipäätänsä, että kellään viikossa paino edes nousee 4 kg.
punnitsehan itsesi uudelleen samalla vaa' alla.
Mulla tippui n. 5kk 14 kg 5:2 dieetillä. Aloituspaino ja pituus 167cm/74 kg.. Hyvin toimi ja edelleen jatkan! En oikein usko että painosi nousee 4 kg rasvana viikossa. Taitaa olla että kroppa ei ole tottunut tuollaiseen ja siksi esim nesteitä kertyy tms. Minullakin lähti paino tippumaan tosissaan vasta kahden viikon jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:57"]Joillakin voi sellainen paasto kyllä tyrehdyttää aineenvaihdunnan.
[/quote]
Tyrehdyttää aineenvaihdunnan? Kerro ihmeessä lisää.
Itse en laihtunut grammaakaan 5:2:lla, en tosin lihonutkaan. Kituutin kuusi viikkoa. Sitten kyllästyin kun ei mitään tuloksia ja siirryin 16:8, eli vuorokaudessa ollaan syömättä 16 tuntia yhteen menoon ja kiloja on lähtenyt nyt 4 (olen noudattanut 4 viikkoa arkisin, viikonloppuisin olen syönyt normaalisti, en kuitenkaan mässäillyt). En ole kuullut yhdestäkään naisesta joka olisi onnistunut tiputtaan 5:2:lla, jokusen miehen tiedän oninistuneen. Olisi kiva kuulla toisten kokemuksia 5:2:sta ja 16:8:sta.