Suvaitsevaiset, mihin maahan aiotte nyt muuttaa?
Tällä forumilla on nyt kuultu useita puheenvuoroja siitä, miten aiotaan muuttaa toiseen maahan, koska hallitus. Haluaisin kuulla mihin maahan aiotte tarkkaan ottaen muuttaa.
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:37"]Mä aion muuttaa Irlantiin.
[/quote]
Ei käy, siellä on tiukempi maahanmuuttopolitiikka kuin Suomessa ja oikeutta aborttiin rajoitetaan. Persut ei halua varsinaisesti rajoittaa aborttia, mutta Soinin abortinvastaisuus on nostettu yhdeksi syyksi.
Olen muuttamassa Cook-saarille eteläiselle tyynellemerelle. Perustan sinne suomalaisen siwan.
Ilman muuta ruotsiin! Rinkeby ois varmaan tosi ihana!!
T. Hyysäri
En ole ollut mihinkään muuttamassakaan, mutta toisaaltahan sitä voisi muuttaakin, kun rahojen syytäminen Kreikkaan saa loppua - ei kun anteeksi: jatkua Soinin siunauksella.
Thaimaa kutsuu ainakin yhden talven ajan
En ole koskaan moista uhonnut, ap. Minusta on suorastaan ensiarvoisen tärkeää, että persut menevät hallitukseen. Oppositiosta on helvetin helppo räkyttää ja kerätä suosiota, nyt nuo pellet punnitaan ja havaitaan vihdoinkin kuplaksi. Niin kävi SMP:llekin aikoinaan...
Vasemmisto on vaikeuksissa kaikkialla, jopa Ruotsissa hallitusvastuusta huolimatta.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:38"]Itse muutan syksyllä Ranskaan
[/quote]
Ei käy. Ranska on tutkimusten mukaan selvästi rasistisempi kuin Suomi. 35 % ei halua naapurikseen toista rotua olevaa. Lähde: World Values Survey
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:40"]En ole ollut mihinkään muuttamassakaan, mutta toisaaltahan sitä voisi muuttaakin, kun rahojen syytäminen Kreikkaan saa loppua - ei kun anteeksi: jatkua Soinin siunauksella.
[/quote]
Ai niin se ei loppunutkaan vaikka Soini on hallituksessa?
Hmmm... Saksa ja Ruotsi olisivat varmaan helpoimmat, kun osaan kieltä. Lisäksi niiden arvomaailma olisi ok. Britteihin muuttaisin ihan tunnesyistä, mutta ne eivät taida enää huolia edes EU:n sisäisiä muuttajia.
[quote author="Anonyymi nihilisti" time="08.05.2015 klo 20:41"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:38"]Itse muutan syksyllä Ranskaan
[/quote]
Ei käy. Ranska on tutkimusten mukaan selvästi rasistisempi kuin Suomi. 35 % ei halua naapurikseen toista rotua olevaa. Lähde: World Values Survey
[/quote]
Miten niin ei käy. Ei sulta kysytä
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:40"]Tanskaan
[/quote]
Ei käy. Tanskan maahanmuuttopolitiikka on tiukempaa kuin Suomen. Avioitumisikä riippuu kansalaisuudesta ja on elatusvelvollisuus. Muille on käytössä pistejärjestelmä: https://www.nyidanmark.dk/NR/rdonlyres/DFC37F77-6DD6-4F6A-98DB-03B646C9146F/0/nye_tider_nye_krav_pointsystemet.pdf
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:37"]Moni on lähdössä Saksaan, Berliiniin
[/quote]
Eli he muuttavat persuja pakoon maahan, jossa ei ole tasa-arvoista avioliittolakia.
En ole muuttamassa mihinkään! Kansan tahto oli tämä hallitus, jään katselemaan että miten käy.
Tosin jos köyhiä aletaan jälleen kyykyttämään niin hilpaisen äkkiä muualle. Varmaan Australiaan, tai Norjaan sukulaisten luo.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:37"]Mä aion muuttaa Irlantiin.
[/quote]
Mitä, Irlantihan on katolinen maa jossa abortti on kielletty. Vähän jännä maavalinta jos olet sitä porukkaa joka valittaa Soinin uskonnosta ja aborttikannasta.
Miksi pitäisi lähteä? Me suvakit saimme murskavoiton vaaleissa ja nyt Suomeen perustetaan kansainvälisyyttä ja suvaitsevaisuutta painottava hallitus.
Itse muutan syksyllä Ranskaan