Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks koko prkl maailma menee kiinni äitienpäivänä?

Vierailija
08.05.2015 |

Jo on taas paskaa, ei se että kaupat on kiinni mutta lapsiltakin perutaan jalkapalloharkoista lähtien kaikki yhden äitienpäivän takia. Ihan kakkaa.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:52"]Äidiksi tuleminen on ehkä maailman suurin asia (ainakin itselle on ja monelle muulle äidille, kenen kanssa olen asiasta jutellut!) ja haluamme sitä KERRAN VUODESSA juhlistaa! :) 
[/quote]

Onhan se varmaan iso asia jos ei elämässään ole muuta onnistunut saavuttamaan.

Vierailija
2/47 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 13:

Olen saavuttanut mielestäni elämässä paljon erilaisia asioita. Valmistuin korkeakoulusta ammattiin ja sain jo opiskelujen sivussa oman alani töitä. Olen mennyt naimisiin ja asun puolisoni kanssa omakotitalossa ja muutenkin elämä tuntuu ihanalta. Toki on elämässä myös ikäviä asioita tapahtunut, mutta näin positiivisia asioita miettiessäni, ei elämä niin hassumpaa ole. 

Ehdottomasti suurin saavutukseni on ollut äidiksi tuleminen, täysin ehdoitta! <3 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitimyytti = äiti on jumala. Siksi.

Vierailija
4/47 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi buhuu ja yhyy :(((( Tyhmät äidit!!

Vierailija
5/47 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:07"]

Numero 13:

Olen saavuttanut mielestäni elämässä paljon erilaisia asioita. Valmistuin korkeakoulusta ammattiin ja sain jo opiskelujen sivussa oman alani töitä. Olen mennyt naimisiin ja asun puolisoni kanssa omakotitalossa ja muutenkin elämä tuntuu ihanalta. Toki on elämässä myös ikäviä asioita tapahtunut, mutta näin positiivisia asioita miettiessäni, ei elämä niin hassumpaa ole. 

Ehdottomasti suurin saavutukseni on ollut äidiksi tuleminen, täysin ehdoitta! <3 

[/quote]

saavutus? se että onnistuit onnistuit harrastamaan seksiä oikeaan aikaan ilman kortsua? :DDDD

Vierailija
6/47 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella, että ennen koko maailma oli aina sunnuntaisin kiinni!

Vierailija
7/47 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne kaupat isäinpäivänäkin kiinni...Eipä siitä ole kovin kauaa aikaa, kun ne kaupat olivat aina sunnuntaisin kiinni.

Vierailija
8/47 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:16"]

Onhan ne kaupat isäinpäivänäkin kiinni...Eipä siitä ole kovin kauaa aikaa, kun ne kaupat olivat aina sunnuntaisin kiinni.

[/quote]

Saisi olla vieläkin. Viikoittainen hiljentymispäivä tekisi ihan kaikille hyvää. Eikä olisi sellaista "jossain muualla tapahtuu kaikkea ja jään paitsi" -ahdistusta, kun tietäisi että kaikilla muillakin on sunnuntai.

Ei voi olla niin tärkeää viettää kulutusjuhlaa joka päivä, näinä ekokatastrofin aikoina. Ympäristön tilan tiedostaminen on lisääntynyt parina viime vuosikymmenenä, mutta samaan aikaan kuluttaminen on vain kiihtynyt ja kiihtynyt ja tavaroista tullut yhä kertakäyttöisempiä.

On ihan tervettä, että kaupat ovat edes joskus kiinni.

Vierailija
9/47 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:07"]

Numero 13:

[/quote]

saavutus? se että onnistuit onnistuit harrastamaan seksiä oikeaan aikaan ilman kortsua? :DDDD
[/quote]

Äitiydestä kun puhutaan, niin itse kyllä ajattelen ensimmäisenä sitä miten hienoja lapsia (jo lähes aikuisia ) olen onnistunut kasvattamaan, en niinkään sitä tapaa jolla heidät on laitettu alulle...ohis.

Vierailija
10/47 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiys ei ole saavutus.

Vierailija
11/47 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:39"]Äitiys ei ole saavutus.
[/quote]

Miksei? Kyllä minä ainakin olen tehnyt kovasti töitä lasteni kasvattamisessa ja voin olla ylpeä työni tuloksesta ;)

Vierailija
12/47 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:36"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:07"] Numero 13:

Ehdottomasti suurin saavutukseni on ollut äidiksi tuleminen, täysin ehdoitta! <3  [/quote]   saavutus? se että onnistuit onnistuit harrastamaan seksiä oikeaan aikaan ilman kortsua? :DDDD [/quote] Äitiydestä kun puhutaan, niin itse kyllä ajattelen ensimmäisenä sitä miten hienoja lapsia (jo lähes aikuisia ) olen onnistunut kasvattamaan, en niinkään sitä tapaa jolla heidät on laitettu alulle...ohis.

[/quote]

tässä puhuttiinkin äidiksi tulemisesta, ei äitiydestä.

Vierailija
13/47 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:07"]

Numero 13:

[/quote]

Naisilla toi on vaikeeta. Kännissä joku mies panee eikä tiedä edes hänen nimeään. Tätäkö se suurin saavutus on?

Vierailija
14/47 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäivä on turha keksintö! Äitiä täytyy kohdella aina hyvin ja rakastavasti.

N21

Vierailija
15/47 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

R-kioski ei mene! Mä oon töissä silloin! ^^

Vierailija
16/47 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se on äitienpäivää viettäviltä pois, että ne jotka haluaa käydä kaupassa, saa käydä? En ole koskaan ymmärtänyt näitä "nyt on pakko olla kaikki paikat kiinni, kun on pyhäpäivä ja pitää vaan istua kotona seurustelemassa" -päiviä.

Vierailija
17/47 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan ei koskaan älähdä samalla tavalla vapunpäivästä, juhannuspäivästä, itsenäisyyspäivästä, joulupäivästä, miksi se on aina se äitienpäivä? Koska se liittyy äiteihin(kö)? Mikä heissä niin palstalaisia hiertää? Ei isänpäivästä tällaisia aloituksia kuitenkaan ollut.

Vierailija
18/47 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:07"]

R-kioski ei mene! Mä oon töissä silloin! ^^

[/quote]

Siellä hinnat on hieman liian suolaisia mun lompakolle

Vierailija
19/47 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:16"]

[/quote]

Mut nää trollaavat palstateinit ei tiedä siitä ajasta mitään, kun pyörivät vaipoissaan äitinsä tissillä vielä silloin.

Vierailija
20/47 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:16"]

Miksi kukaan ei koskaan älähdä samalla tavalla vapunpäivästä, juhannuspäivästä, itsenäisyyspäivästä, joulupäivästä, miksi se on aina se äitienpäivä? Koska se liittyy äiteihin(kö)? Mikä heissä niin palstalaisia hiertää? Ei isänpäivästä tällaisia aloituksia kuitenkaan ollut.

[/quote]

Kyllä minä ainakin älähdän. Juhannuspäivä on ehkä pahin kaikista. Silloin on tosiaan ihan KAIKKI kiinni jopa Helsingin keskustassa. Miten suurkaupungin keskusta voi mennä täysin kiinni??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi