Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain Elämää 2022 Official

Vierailija
13.01.2022 |

Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo

Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.

Kommentit (4176)

Vierailija
1761/4176 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yonakin on täysin kädenlämpöinen. Olipahan floppi ilta.

Vierailija
1762/4176 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Yonalla muuten uskonnollista taustaa? Eikös ole asunut Oulussakin nuorempana (missä uskonnolla vahva vaikutuspiiri)..?

Tuli vaan mieleen, kun tähän mennessä Yonan Vain elämää -biisien nimissä on ollut samanhenkinen teema: Enkeli, Pyhä Erika, Valo, Voimaa ja valoa.

Yonallahan on oikeasti hyvä ääni ja toivoisin, että käyttäisi sitä tässä ohjelmassa monipuolisemmin. Olisi mielenkiintoista kuulla häneltä vaikka rokkia tai muuta räväkämpää. Mutta paljon tietysti vaikuttaa biisivalinnat ja alkuperäiset melodiat.

Yonan vanhemmat ovat helluntalaisia. Isä liikkeen piireissä hyvinkin tunnettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1763/4176 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illan parasta antia oli erikan täyteläinen vartalo.

Vierailija
1764/4176 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu että toi 69 on feikki. Se ei ole aito. Vetää roolia. Aika säälittävää. Iso mies jo.

Niinpä. En tajua miten joku pitää sitä seksikkäänä miehenä ja jonain ihme älykkönä. En onnistu itse näkemään mitään sellaista.

No mutta faktahan on, että hän on hyvin älykäs ja sivistynyt mies. Kannattaa käydä lukemassa hänestä eikä kirjoitella mutuna. Ja jos ei kiinnosta lukea hänestä, niin kannattaa pitää mölyt mahassansa.

Miksi mun pitäisi käydä lukemassa hänestä? Tuossahan hän persoonallaan esiintyy, riittää mulle.

Niin yritin sanoa, että jos ei kiinnosta lukea hänestä, niin ei kannata sitten arvostella. Ei tämän ohjelman perusteella pysty kenestäkään mitään syvää analyysiä tekemään. Ihan on yhtä mysteeri Alatalo kuin Läntinenkin ja en tiedä heistä sen enempää kuin ennen tätä ohjelmaa. Jyrkistä sen sijaan olen lukenut paljon juttuja ja tiedän kyllä mistä puhun.

Eli jos mä luen jonkun iltalehden jutun hänestä niin sitten voin paremmin arvostella onko hän minusta seksikäs tai älykkään oloinen kuin katsomalla häntä nyt pari tuntia töllöttimessä? Ok, ootas, tuun kohta takaisin.

Ei voi kauhalla ottaa, jos on lusikalla annettu.

Vierailija
1765/4176 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Floppi kausi kerrassaan

Vierailija
1766/4176 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea ohjelma kerta kaikkiaan, kuten joku kommentoi niin tauko tekisi tälle ohjelmalle hyvää.

Vierailija
1767/4176 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa. Yonalla on oikeasti upea ääni (ja hyvät omat kappaleet), mutta lauluääni ei pääse tässä ohjelmassa oikeuksiinsa. Hänelle sopii parhaiten sellainen soul- ja r'n'b-musa.

Vierailija
1768/4176 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yona oli kyllä hyvä.

Vierailija
1769/4176 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Yonalla muuten uskonnollista taustaa? Eikös ole asunut Oulussakin nuorempana (missä uskonnolla vahva vaikutuspiiri)..?

Tuli vaan mieleen, kun tähän mennessä Yonan Vain elämää -biisien nimissä on ollut samanhenkinen teema: Enkeli, Pyhä Erika, Valo, Voimaa ja valoa.

Yonallahan on oikeasti hyvä ääni ja toivoisin, että käyttäisi sitä tässä ohjelmassa monipuolisemmin. Olisi mielenkiintoista kuulla häneltä vaikka rokkia tai muuta räväkämpää. Mutta paljon tietysti vaikuttaa biisivalinnat ja alkuperäiset melodiat.

Yonan vanhemmat ovat helluntalaisia. Isä liikkeen piireissä hyvinkin tunnettu.

Just, liikkeen piireissä.

Vierailija
1770/4176 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko tuo Jyrki LAULAJANA jossain bändissä?

Minäkin luulin että basistina.

Vierailija
1771/4176 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pete on komee, ilmankos kun on puolet ulkomaalainen. Musiikki asuu sen veressä.

1/4 ulkomaalainen

1772/4176 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä, olin itsekin miettinyt onko Yonalla juuret jossain uskovaisten piireissä. Muille oli tullut mieleen sama. Musiikki on kuin suoraan jostain hellareitten nuorisoleiriltä. Raikas uskistyttö tässä laulelee. Eipä jää mieleen mitään itse musiikista, on niin mitäänsanomatonta tulkintaa.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
1773/4176 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alatalo on vähän eriparia tässä seurassa, ura on niin pitkä ja ennen kaikkea itse luotu ja monella saralla. Hyvin on kuitenkin ollut porukassa mukana, mutta kuitenkin jotenkin erillään kaiken suhteen.

Jyrkistä voi sanoa vähän samaa. Ura ulkomailla on aivan eri sfääreissä muihin nähden, mutta se ei tunnu heijastuvan tähän formaattiin. Laulutaito ei oikein kanna näiden muiden biiseihin ja jenkkiviittaukset ja se hemmetin "sir" tuntuu jotenkin kömpelöltä. Odotan kuitenkin Jyrkin päivää mielenkiinnolla, hän on ehdottomasti myynein ja menestynein porukasta, mutta onko genre liian suppea?

Koko konseptin suola on Yonan tyyppiset artistit. Aika pienen piirin tuttu, mutta osaamisen taso suorastaan räjähtää tässä esiintyvien näyttöjen myötä. Kantaako formaatin yli? Riippuu siitä, miten häntä saadaan spinnattua tämän jälkeen.

Muille tästä tuskin on nostetta.

Juu, noilla muillahan on ihan valtavan laajat genret. Ihan valinnan vaikeus että laulaisko Känkkäränkkää vai Leuhkat eväät.

Vierailija
1774/4176 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä uskonnolla on mielestäsi juuri Oulussa vahva vaikutuspiiri?

Yonasta tai taustoistaan en tiedä, mutta tuo vain särähti korvaan.

T. oululainen

Vierailija
1775/4176 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Redi on ykköskauden Nipa, huuruissa koko viikko. Onneksi nyt kohti raittiutta.

Vierailija
1776/4176 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä ootte muut, mutta onko Meijulla kovasti yliyrittämistä ja onko ns. liian tietoinen tuolla ohjelmassa olostaan..?

On kuitenkin jo useamman vuoden julkisuudessa (haastatteluissa) kinunnut ohjelmaan pääsyä ja nyt kun toiveensa on toteutunut, niin menee yliyrittämiseksi. Ei minusta osaa olla luontevasti.

Vierailija
1777/4176 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Aika jännä, olin itsekin miettinyt onko Yonalla juuret jossain uskovaisten piireissä. Muille oli tullut mieleen sama. Musiikki on kuin suoraan jostain hellareitten nuorisoleiriltä. Raikas uskistyttö tässä laulelee. Eipä jää mieleen mitään itse musiikista, on niin mitäänsanomatonta tulkintaa.

Yritti ainakin jossain vaiheessa peitellä uskistaustaansa kun pyörittiin samoissa piireissä ja on muuten erittäin hankala tyyppi.

Vierailija
1778/4176 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, meneekö koko ilta läpi ilman vierailijoita? Hyvä jos menee.

No mutta ensi jaksossa niitä on taas. Koko 69eyes yhtye esim.

Vierailija
1779/4176 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Yritti ainakin jossain vaiheessa peitellä uskistaustaansa kun pyörittiin samoissa piireissä ja on muuten erittäin hankala tyyppi.

Kertonut olevan persoonallisuushäiriö. Enkeli ja piru näillä usein samassa kehossa. Tuolla herttainen puoli esillä.

Vierailija
1780/4176 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yona on ollut mulle aika tuntematon, mutta onpa lahjakas! Vaikutti siltä, että bändikin arvosti häntä muusikkona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä