Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain Elämää 2022 Official

Vierailija
13.01.2022 |

Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo

Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.

Kommentit (4176)

Vierailija
1221/4176 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se Wikman heilui ja huitoi koko ajan. 

Elätyi. Niinhän ihmiset keikoillakin tekee eikä vaan tönötä paikallaan.

ELÄYTYI!

Vierailija
1222/4176 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Redin päivänä joku voisi esittää niitä Ricky-Tick Big Bandin kanssa tehtyjä biisejä joissa Redi, Paleface ja Tommy Lindgren lauloivat? Ne ovat hyviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/4176 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika Vikman on valitettavasti valinnut Johanna Tukiaisen polun. Kuvittelee olevan vähintäänkin seksin papitar. Teettää plastiikkakirurgisia toimenpiteitä. Paisuu kuin pullataikina muodottomaksi ja vastenmieliseksi. 

Vierailija
1224/4176 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erika Vikman on valitettavasti valinnut Johanna Tukiaisen polun. Kuvittelee olevan vähintäänkin seksin papitar. Teettää plastiikkakirurgisia toimenpiteitä. Paisuu kuin pullataikina muodottomaksi ja vastenmieliseksi. 

Niin myös Sara Sieppi.

Kova bilettämään hänkin...Ai niin, mutta Erikahan ei oikein kännissä hengaile.

Vierailija
1225/4176 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eerikalla on omituisen mallinen pää jota hiusmalli korostaa.

On ohjelmassa yhtä feikki kuin muutoinkin. Koko ajan rooli päällä. Parin vuoden päästä itkee lehdille, kuinka tuli hyväksikäytetyksi viihdemaailmassa.

Vierailija
1226/4176 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yona vaikuttaa kahden jakson perustella tosi itsekeskeiseltä Minä Minä tyypiltä.

Vierailija
1227/4176 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eerikalla on omituisen mallinen pää jota hiusmalli korostaa.

On ohjelmassa yhtä feikki kuin muutoinkin. Koko ajan rooli päällä. Parin vuoden päästä itkee lehdille, kuinka tuli hyväksikäytetyksi viihdemaailmassa.

Eerika??? Sä oot feikki.

Erika ei ole.

Vierailija
1228/4176 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus tota kehumisen määrää . Kiusallista .

Vierailija
1229/4176 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä seuraan silmä kovana ja sydän sykkyrällä tuota Erikan ja Jyrkin romanssin edistymistä.

Mua ihan huvittaakin tämä mun käytös, ei mua yleensä kiinnosta kenenkään julkun tekemiset, mutta joku noissa kahdessa nyt kiehtoo🤗

Ps. Saa alapeukuttaa ja ivata😊

Vierailija
1230/4176 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoin tuon Jyrkin esittämän Etköuskallamuarakastaa tousen kerran jo ja tajusin vasta sitten että yrittää matkia Elvistä 😄 Harmi että Elvis kyllä oli poistunut rakennuksesta, ei lähellekään sen tasoista karismaa, tunnetta, eläytymistä, elämänvoimaa. Vaan kylmää, opeteltua matkittua hengetöntä maneeria, kuviteltiin olevansa jotakin täysin ylivertaista vain pelkästään istumalla ja laulamalla. Hyrr, varoituskellot soi.. Toivon ettei Jyrki ole kylmä narsisti ja iske Vikmaniin vain siksi kun on niin heikoilla alkoholiongelmansa kanssa ja siksi helppo hurmata.

Kuuntele Jyrkin radiohaastattelu, niin ymmärrät. Hän ei tee musiikkia musiikin takia, eikä laula siksi, että pitäisi siitä. Musiikki on hänelle instrumentti kiimaisiin faneihin, ei hän ole muusikko/taitelija intohimosta musiikkiin/taiteisiin.

Vierailija
1231/4176 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortisoni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erika oli kaunis Tangomarkkinoiden aikaan. Nykyään näyttää muoviselta ja teennäiseltä.

Itsellä tuli mieleen onko hänellä jokin sairaus,

joka vaatii kortisonihoitoa.

Kasvot ovat samanlailla turvoksissa.

Vai eikai hänellä alko ongelmaa.

7300 päivää videolla Erika on aivan erinäköinen kuin nyt vain elämään ohjelmassa. Hyvin samannäköinen kuin Armi. Nyt ei voi verrata Armin kauneuteen.

Mutta jos onkin kyse jostakin sairaudesta ????

Vierailija
1232/4176 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erityisesti pidä Erikasta, mutta koska en ole tutustunut hänen laulamiin lallatuksiin, niin

Katson ja kuuntelen tämänkin jakson. Jospa löytäisin hänestä jotain tykättävää. .. ..

Vierailija
1233/4176 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä seuraan silmä kovana ja sydän sykkyrällä tuota Erikan ja Jyrkin romanssin edistymistä.

Mua ihan huvittaakin tämä mun käytös, ei mua yleensä kiinnosta kenenkään julkun tekemiset, mutta joku noissa kahdessa nyt kiehtoo🤗

Ps. Saa alapeukuttaa ja ivata😊

Ok 👎lällällää 😘

Vierailija
1234/4176 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikan päivä oli hyvä jakso, koska se oli tunnelmaltaan niin iloinen. Olkoon ilo aitoa tai teeskenneltyä, mutta eipähän itketty kaiken aikaa (kuinka aitoja nekään kaikki itkut on).

Vierailija
1235/4176 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikan päivä oli hyvä jakso, koska se oli tunnelmaltaan niin iloinen. Olkoon ilo aitoa tai teeskenneltyä, mutta eipähän itketty kaiken aikaa (kuinka aitoja nekään kaikki itkut on).

Kyllä se ilo oli ihan aitoa, orkesterin pojatkin heittäytyi ihan täysillä mukaan.

1236/4176 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Haluun sut tänään' on tosi 🔥🔥🔥 Parkkosen youtubessa.

1237/4176 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoin tuon Jyrkin esittämän Etköuskallamuarakastaa tousen kerran jo ja tajusin vasta sitten että yrittää matkia Elvistä 😄 Harmi että Elvis kyllä oli poistunut rakennuksesta, ei lähellekään sen tasoista karismaa, tunnetta, eläytymistä, elämänvoimaa. Vaan kylmää, opeteltua matkittua hengetöntä maneeria, kuviteltiin olevansa jotakin täysin ylivertaista vain pelkästään istumalla ja laulamalla. Hyrr, varoituskellot soi.. Toivon ettei Jyrki ole kylmä narsisti ja iske Vikmaniin vain siksi kun on niin heikoilla alkoholiongelmansa kanssa ja siksi helppo hurmata.

Kummalla se alkoholiongelma on ? Erikalla vai Jyrkillä ?

Vierailija
1238/4176 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän laulun tekemisen aikoihin Erika on ollut vielä kaunis.

Vierailija
1239/4176 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehisempi versio. 🤗

Vierailija
1240/4176 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Onko Mc Coy ollut Vain elämää ohjelmassa ?

Onneksi ei.

Ja toivottavasti Michael Monroekin pysyy/pidetään kaukana... Bändibiisit eivät kyllä sovi tähän konseptiin! Mitä se Happoradio-bändindin laulajatyyppi siä kerran teki?

Jyrkillä ei taida olla muuta tarjolla kuin bändibiisejä.

Luin tänään että Jyrki on tehnyt soololevynkin. Oliko peräti kaksikin. Ainakin yhden.

No kappas, niin tosiaan näyttää olevan. Olin siis ihan väärässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan