Vain Elämää 2022 Official
Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo
Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.
Kommentit (4176)
Minusta Erikan asu oli mauton. Upea väri ja malli noin periaatteessa, mutta joko liian pieni tai sitten halusi vaan varustustaan esitellä. Ja sexy tyyli siis on jees, mutta kaikelle aikansa ja paikkansa. Yökerhoon ehkä, lauluna I wanna be loved by you... mutta En etsi valtaa loistoa! Omg, eikä hyvällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä opin tykkäämään Erikasta tämän ohjelman myötä ja kun aloin seurata häntä intassa. Hänellä on selkeästi omaehtoinen juttunsa ja pitää siitä aidosti. Esiintyvä Erika on hahmo ja toisaalta ihmisenä hän vaikuttaa aidosti lämpimältä ja myös fiksulta.
Tyyli menee välillä mauttomuudenkin puolelle, mutta mitä sitten? Värittömämpiä artisteja on kyllä riittämiin.
Keikkapätkissä näyttää antavan yleisölleen kaikkensa ja hänellä sekä yleisöllä näyttää olevan hauskaa, mutta myös koskettavaa (välttelen sanaa voimaannuttavaa :) ). Toimii ainakin minulle paremmin kuin esim. Kaija Koo, josta minun tulisi varmaan ikäni puolesta tykätä.
En ole seurannut tätä keskustelua, jossa on ilmeisesti ollut kovaakin haukkumista. Itse en jaksa seurata ja kommentoida sellaista, mistä en itse pidä. Ajattelen, että joku muu saa tuostakin jotain, mutta jätän itse väliin.
Kuten Ringo usein sanoo: peace and love <3
Allekirjoitan tämän täysin.
En ymmärrä yhtään palstailijoita, jotka haukkuvat ja mollaavat ihmistä, joka ei ole tehnyt mitään väärää tai loukannut ketään, ainakaan palstahaukkujista. Aikuiset ihmiset. Täydellistä Erikan mollaamista tämä(kin) ketju täynnä.
Antaa hänen olla, mikä on. Ihana ja vilpitön ihminen. Joskus olisi hyvä oppia pitämään mölyt mahassaan....(Seuraavassa ketjussa sitten ihmetellään, miten sitä koulukiusaamista ei saada loppumaan.... Täydellistä kaksinaismoralismia, sanon minä.)
Samaa mieltä. Hyvä ääni ja hyvä tulkitsija musta. Vaatteensa eivät häiritse, saa musta pukeutua miten haluaa.
Aivan epäsopiva pari Erika ja Jyrki, Jyrki on todella karismaattinen, komea ja fiksu ja toinen no en sano mitään!!!
Missä se raja menee mielestänne? Varpunen jouluaamuna pelkillä tasseleilla? Ja musta siis EV on aivan superloistava laulaja ja siks mua harmittaakin, kun monen huomio kiinnittyy väärään asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Jyrki veti hyvin, oli kuin Elvis.
Hieno ääni Jyrkillä, kyllä sitä kelpaa esittää ja jaksaa kuunnella.
Kuuntelepa 69Cats Flaming Star.
Vierailija kirjoitti:
Hieno ääni Jyrkillä, kyllä sitä kelpaa esittää ja jaksaa kuunnella.
Kuuntelepa peräkkäin Elviksen Blue Xmas ja Jyrkin versio.
Erika ei kyllä laula kovin hyvin. Eikä ole kyllä yhtään seksikäs.
Vierailija kirjoitti:
Missä se raja menee mielestänne? Varpunen jouluaamuna pelkillä tasseleilla? Ja musta siis EV on aivan superloistava laulaja ja siks mua harmittaakin, kun monen huomio kiinnittyy väärään asiaan.
Musta se Tulppaanisi oli loistava ja osoitti, miten hyvä laulaja hän on. Meni kylmät väreet ja kuunteluun.
Mua kans harmittaa, että tämä monelta jää unhoon tuon bubbiduu- tyylin taakse. Miksi, Erika, miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä opin tykkäämään Erikasta tämän ohjelman myötä ja kun aloin seurata häntä intassa. Hänellä on selkeästi omaehtoinen juttunsa ja pitää siitä aidosti. Esiintyvä Erika on hahmo ja toisaalta ihmisenä hän vaikuttaa aidosti lämpimältä ja myös fiksulta.
Tyyli menee välillä mauttomuudenkin puolelle, mutta mitä sitten? Värittömämpiä artisteja on kyllä riittämiin.
Keikkapätkissä näyttää antavan yleisölleen kaikkensa ja hänellä sekä yleisöllä näyttää olevan hauskaa, mutta myös koskettavaa (välttelen sanaa voimaannuttavaa :) ). Toimii ainakin minulle paremmin kuin esim. Kaija Koo, josta minun tulisi varmaan ikäni puolesta tykätä.
En ole seurannut tätä keskustelua, jossa on ilmeisesti ollut kovaakin haukkumista. Itse en jaksa seurata ja kommentoida sellaista, mistä en itse pidä. Ajattelen, että joku muu saa tuostakin jotain, mutta jätän itse väliin.
Mitä luulet useiden ajattelevan tytöstä joka ripustautuu kuuluisan sedän kaulaan tullakseen tunnetuksi? Ja sen jälkeen kun setä ei enää ole kuvioissa mukana, niin pitää varmistaa näkyvyys mediassa mauttoman paljastavalla pukeutumisella. Ja muistanpa (ainoa hänen biisi jonka tiedän) että tämä naishenkilö yritti aikoinaam esittää jotain Cicciolinaa. Teki teemasta laulunki, vaikka ei edes osannut lausua laulussa hänen nimeään oikein. Minä en valitettavasti osaa arvostaa tällaista uraa.
En ymmärrä yhtään palstailijoita, jotka haukkuvat ja mollaavat ihmistä, joka ei ole tehnyt mitään väärää tai loukannut ketään, ainakaan palstahaukkujista. Aikuiset ihmiset. Täydellistä Erikan mollaamista tämä(kin) ketju täynnä.
Antaa hänen olla, mikä on. Ihana ja vilpitön ihminen. Joskus olisi hyvä oppia pitämään mölyt mahassaan....(Seuraavassa ketjussa sitten ihmetellään, miten sitä koulukiusaamista ei saada loppumaan.... Täydellistä kaksinaismoralismia, sanon minä.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulet useiden ajattelevan tytöstä joka ripustautuu kuuluisan sedän kaulaan tullakseen tunnetuksi? Ja sen jälkeen kun setä ei enää ole kuvioissa mukana, niin pitää varmistaa näkyvyys mediassa mauttoman paljastavalla pukeutumisella. Ja muistanpa (ainoa hänen biisi jonka tiedän) että tämä naishenkilö yritti aikoinaam esittää jotain Cicciolinaa. Teki teemasta laulunki, vaikka ei edes osannut lausua laulussa hänen nimeään oikein. Minä en valitettavasti osaa arvostaa tällaista uraa.
Sinä "CopyPaste -taitelija" olet mielestäsi hauska ja taitavakin liimailujesi kanssa. Heh heh. No ei naurata.
Olet yksi näistä haukkujista ja kiusaajista, joka vain levittää ympärilleen pahaa mieltä. Ystävällinen ja mukava et ainakaan ole. Sen pystyn jo nyt sinusta sanomaan.
t. Tuo, joka kirjoitti alemman lainatun tekstin liitteeksi Ringon sanoihin päättyvään tekstiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hörhö toi Yona
Jep, mikä toi ametisti juttu oli
Maailma on itse asiassa aika julma ja kylmä paikka. On sotaa, köyhyyttä, mielenterveysongelmia ja kaikkea. You name it. Jos ihminen löytää iloa ja lohtua jostakin ametistista, niin se on vaan hyvä juttu. Älä ota sitä vakavasti, kuten Sepi lauloi. Se on just näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno ääni Jyrkillä, kyllä sitä kelpaa esittää ja jaksaa kuunnella.Kuuntelepa peräkkäin Elviksen Blue Xmas ja Jyrkin versio.
No eipä kukaan pysty myöskään laulamaan niinkuin Bono, mutta hyvin voi silti laulaa U2:n biisejä se ken osaa laulaa.
Vierailija kirjoitti:
Erika ei kyllä laula kovin hyvin. Eikä ole kyllä yhtään seksikäs.
Samaa mieltä. Tyrkyttää itteesä ja meikkejä niin per........ Tekotissit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tissit on ihan luonnollinen asia naisen kehossa. Ei likaista ole kuin ihmisten mielikuvitus.
Miks niitä pitää näytellä ??? Kun sexiä hän niillä tyrkytetään nykyään!!! Vako näkyy tyhmillä ämmillä!! Fiksu pitää nappinsa kiinni! Eihän miehetkään näyttele pippeliänsä!
Oletko 2 -vuotias? Ei Erikakaan näytellyt vaginaansa. Pete taas näytti aiemmin tissinsä kokonaan. Erika vilautti vain vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tissit on ihan luonnollinen asia naisen kehossa. Ei likaista ole kuin ihmisten mielikuvitus.
Miks niitä pitää näytellä ??? Kun sexiä hän niillä tyrkytetään nykyään!!! Vako näkyy tyhmillä ämmillä!! Fiksu pitää nappinsa kiinni! Eihän miehetkään näyttele pippeliänsä!
Oletko 2 -vuotias? Ei Erikakaan näytellyt vaginaansa. Pete taas näytti aiemmin tissinsä kokonaan. Erika vilautti vain vähän.
No, näin tätinä ja feministinä sanoisin, että se nyt on vielä tässä maailmassa eri juttu miehen näyttää rintansa kuin naisen. Se nyt vaan on näin. Lumi on valkoista ja elokuun jälkeen tulee syyskuu.
Petellä oli hyvin seksikäs asu, kun lauloi Syntisten pöytää. Ja oli muuten kuuma! Siihen se sopi. Se tilannetaju, tilannetaju...
Juu, jag gillar nu dem båda, men de kläderna måst laga bättre.
Int bra nästan naken på tv, som alla kan titta...
Vierailija kirjoitti:
Yonan ääni ei ihan riittänyt ave mariaan. Lahja oli kuitenkin häneltä kivasti valittu kun oli rvomaailmaankin sopivasti kierrätetty.
Minusta hänen äänensä sopi siihen hyvin. Varsinkin alussa matalammalla ja pehmeästi laulettu osuus oli kaunista kuultavaa.
Enkä ymmärrä Erikan asusta kohtaamista. Tämä oli varmaan peittävin puku koko kauden aikana ja sopu joulun teemaan.
Itse ajattelen ihan toisinpäin. Tulkinta oli täynnä sellaista riemullista tunnetta.