Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain Elämää 2022 Official

Vierailija
13.01.2022 |

Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo

Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.

Kommentit (4176)

Vierailija
4061/4176 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tuntui, että Jyrkin oli tosi vaikea oksentaa sanoja ulos suustansa, en tykännyt.

Vierailija
4062/4176 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikalla vähän tursuaa, ei ilmeisesti mahdu vaatteiden sisään kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4063/4176 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa Jyrkillä hyvä esitys. Tykkäsin, komea tumma ääni. Ei mikään perinteinen heviääni.

Vierailija
4064/4176 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä haukkumista täällä aina.

Vierailija
4065/4176 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain puuttuu. Mihin Redrama katosi. Yllätyinmiten hyvä tyyppi ja lahjakas. Eikö jaksanut tota touhotusta vai mistä kyse. Jotenkin koko ohjelma ylipitkä.

Vierailija
4066/4176 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän päivän jakso viimeinen.

Jyrki ja Erika astuu esiin huomisesta lähtien...

Mitä tarkoitat? Että on yhdessä vai, että on eronneet? Kiva jos on yhdessä niin Jyrkin ei tartte jouluna olla yksin...

Vierailija
4067/4176 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissit on ihan luonnollinen asia naisen kehossa. Ei likaista ole kuin ihmisten mielikuvitus.

Miks niitä pitää näytellä ??? Kun sexiä hän niillä tyrkytetään nykyään!!! Vako näkyy tyhmillä ämmillä!! Fiksu pitää nappinsa kiinni! Eihän miehetkään näyttele pippeliänsä!

Vierailija
4068/4176 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommi Läntinen yllätti minut vain elämää ohjelman kautta, en pitänyt hänestä aikaisemmin. Hän on taitava  rokkari ja lämminhenkinen ihminen.

Samoin minut! Hyvän lahjankin vielä valitsi Jyrkille, laadukasta tavaraa tarpeeseen, mutta silti täysin Jyrkin tyylistä. Ja soma itse tehty paketti. Tuli mieleen mun isän tekemät joululahjapaketit lapsena. Aina oli lahjana jotain tarpeellista, ja arvokastakin, mutta ne oli kääritty johonkin vanhaan sanomalehteen, tai laitettu ruskeaan kirjekuoreen. Ja päälle oli just tuherrettu jotain.

Vierailija
4069/4176 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tissit on ihan luonnollinen asia naisen kehossa. Ei likaista ole kuin ihmisten mielikuvitus.

Miks niitä pitää näytellä ??? Kun sexiä hän niillä tyrkytetään nykyään!!! Vako näkyy tyhmillä ämmillä!! Fiksu pitää nappinsa kiinni! Eihän miehetkään näyttele pippeliänsä!

Mutta kulkeehan miehetkin rinta rottingilla, ja tisut täysin paljaina kesälläkin.

Vierailija
4070/4176 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä tässä joulujaksossa kaikki näyttää väsyneiltä. No Erika ihan freesi.

Ilmeisesti kuvaukset kestää 7-9 päivää klo 7-19 tms.

No niillehän on laitettu ihan oudot meikit... Mike Monroekin näytti ihan erilaiselta kuin ennen. Poskipunat ja varjostukset todella epäonnistuneet ja liialliset.

Vierailija
4071/4176 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hörhö toi Yona

Vierailija
4072/4176 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea toi Erikan asu.

Vierailija
4073/4176 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mekko on todellakin monta numeroa liian pieni.

Jopa pikkareiden rajat näkyy läpi.

Vierailija
4074/4176 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puku ehkä tilattu nettikaupasta mutta ei jääny aikaa vaihtaa sopivampaan malliin.

Vierailija
4075/4176 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana sovitus, tykkäsin kovasti bändin ja Eerikan osuuksista molemmista.

Vierailija
4076/4176 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kulkeehan miehetkin rinta rottingilla, ja tisut täysin paljaina kesälläkin.

On kyllä ihan eri asia!! Taidat olla mies kun noin sanot

Vierailija
4077/4176 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika veti ton äskeisen biisin niin pliisusti, että se ei aiheuttanut minkäänlaisia positiivisia väreitä. Jonkun toisen laulamana sama kappale saa ihon kananlihalle. Asu kyllä aiheutti tunteita, mutta nekään eivät olleet positiivisia.

Vierailija
4078/4176 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hörhö toi Yona

Jep, mikä toi ametisti juttu oli

Vierailija
4079/4176 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Jyrki veti hyvin, oli kuin Elvis.

Hieno ääni Jyrkillä, kyllä sitä kelpaa esittää ja jaksaa kuunnella.

Vierailija
4080/4176 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä opin tykkäämään Erikasta tämän ohjelman myötä ja kun aloin seurata häntä intassa. Hänellä on selkeästi omaehtoinen juttunsa ja pitää siitä aidosti. Esiintyvä Erika on hahmo ja toisaalta ihmisenä hän vaikuttaa aidosti lämpimältä ja myös fiksulta.

Tyyli menee välillä mauttomuudenkin puolelle, mutta mitä sitten? Värittömämpiä artisteja on kyllä riittämiin. 

Keikkapätkissä näyttää antavan yleisölleen kaikkensa ja hänellä sekä yleisöllä näyttää olevan hauskaa, mutta myös koskettavaa (välttelen sanaa voimaannuttavaa :) ). Toimii ainakin minulle paremmin kuin esim. Kaija Koo, josta minun tulisi varmaan ikäni puolesta tykätä.

En ole seurannut tätä keskustelua, jossa on ilmeisesti ollut kovaakin haukkumista. Itse en jaksa seurata ja kommentoida sellaista, mistä en itse pidä. Ajattelen, että joku muu saa tuostakin jotain, mutta jätän itse väliin.

Kuten Ringo usein sanoo: peace and love <3 

Allekirjoitan tämän täysin.

En ymmärrä yhtään palstailijoita, jotka haukkuvat ja mollaavat ihmistä, joka ei ole tehnyt mitään väärää tai loukannut ketään, ainakaan palstahaukkujista. Aikuiset ihmiset. Täydellistä Erikan mollaamista tämä(kin) ketju täynnä.

Antaa hänen olla, mikä on. Ihana ja vilpitön ihminen. Joskus olisi hyvä oppia pitämään mölyt mahassaan....(Seuraavassa ketjussa sitten ihmetellään, miten sitä koulukiusaamista ei saada loppumaan.... Täydellistä kaksinaismoralismia, sanon minä.)