Vain Elämää 2022 Official
Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo
Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.
Kommentit (4176)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt Erikakin voisi oikeesti JOTAIN kommentoida. Pikkasen liian passiivinen
Erika luo ihania rakastuneita katseita Jyrkiin. Miltähän Dannystä tuntuu nyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrkin laulamisesta häipyi joulumieli. Kiitti vaan.
Eihän tämä ole joulujakso.
Mä tykkäsin kun Jyrki lauloi sillä tyypillisellään tyylillä.
Ai sillä epävireisellä?
Vierailija kirjoitti:
Olipa kaunista Peteltä.
Ihan hirveetä. Sen ääni ei sovi itkuvirsiin, vaan bailabaila-musaan.
Vierailija kirjoitti:
Ai kauhistus taas ton Erikan kampausta!! 🙉
Aivan sikamagee 60-luvun tupeeraus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On nuo resurssimäärät ihan tolkuttomia mitä lapset tarvitsevat apua. Näin pienessä maassa ei pitäisi olla noin paljon ongelmia.
Oikeastaan, että eihän raha ratkaise ongelmia.
Onkohan sitä toimeliaisuutta nuorten ongelmien ratkaisemiseen? Nuoretkin voisivat paremmin, jos yhteiskunta olisi yhtenäisempi.Siksi kirjoitin resurssi-, enkä rahamäärät.
En mä kyseenalaistanut kommenttiasi vaan tarkoitin viestiäni lisäyksenä viestiisi.
Tämä on niin kylmä yhteiskunta, että se kun muuttuisi positiivisempaan suuntaan niin monet nuoret todellakin voisivat paremmin. Se ratkaisee paljon millaisia me ihmiset ollaan toisillemme.
Meillä on valo käsissämme, kuten Pete juuri sanoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa kaunista Peteltä.
Ihan hirveetä. Sen ääni ei sovi itkuvirsiin, vaan bailabaila-musaan.
Balladeissa se alkaa päkättämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiahan ei tietenkään minulle kuulu, mutta miten noilla avustettavilla on ollut varaa tatuointeihin, lävistyksiin, tekoripsiin jne....
Hän halusi lapselle viikonloppuja tukiperheessä.
Mutta pääsitpäs haukkumaan jotakuta kun lempiketjusi jouluavustusperheistä ei pyöri tänä jouluna :D
Kuka hän? Siinä oli parillakin äidillä tatskoja.
Mikä on mun lempiketju ja mistä perheistä? Ei mitään tietoa!
Eemilin tarina upea, söötti poika. Ja hieno esitys Peten kanssa. Kiitos siitä.
Lasten pitkä marssi, hyvä biisi muuten paitsi Erika vetää taas ihan överiksi. Mauton veto häneltä.
Jyrkin lopetus oli tolkuttoman hyvä :D
Vierailija kirjoitti:
Jyrkin lopetus oli tolkuttoman hyvä :D
En nähnyt juustoa, mutta tonttulakin kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On nuo resurssimäärät ihan tolkuttomia mitä lapset tarvitsevat apua. Näin pienessä maassa ei pitäisi olla noin paljon ongelmia.
Onkohan sitä toimeliaisuutta nuorten ongelmien ratkaisemiseen? Nuoretkin voisivat paremmin, jos yhteiskunta olisi yhtenäisempi.
Kyllä totaaliyksinhuoltajana olisin arvostanut ihan minkälaista apua tahansa. Remonttiapua, rahaakin esim. parempaan ruokaan (syötiin paljon makaroonia ja perunaa), rahaa lapsen harrastukseen (lopetti juurikin teininä, toisin kuin tuo viulunsoittaja, kun olisi pitänyt löytyä enemmän rahaa jatkaakseen jo lapsena aloittamaansa harrastustaan, äidillä ei ollut voimavaroja hakea sponsoreita vaikka mielessä kävi), turvaa, omaa aikaa (sitä ei vaan ollut, kun tulin töistä suoraan kotiin, kun muuten lapsi olisi ollut yksin) vaikka ihan vain nukkumiseen univelat pois, juttelua jonkun aikuisen kanssa joka olisi oikeasti ymmärtänyt tilanteeni (lähipiirissä liian menestyneitä ihmisiä), tai ihan vaikka vain siivousapua väsyneelle työssäkäyvälle yh:lle. Ja ihan tuo terveen perhemallin näyttäminen lapselle. Meillä mallina toimi lapsen kavereiden perheet ja mun vanhemmat, mutta eipä nekään riittäneet, myös oma lapseni on jo eronnut ja yh.
Tommi on kaikissa jaksoissa ollut tosi hyvä.
En jaksanut katsoa päivän jaksoa mutta satuin näkemään känkkäränkän. Tämmöiset jaksot ei vaan kiinnosta. Tuleeko seuraavaksi joulujaksot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan sitä toimeliaisuutta nuorten ongelmien ratkaisemiseen? Nuoretkin voisivat paremmin, jos yhteiskunta olisi yhtenäisempi.Kyllä totaaliyksinhuoltajana olisin arvostanut ihan minkälaista apua tahansa. Remonttiapua, rahaakin esim. parempaan ruokaan (syötiin paljon makaroonia ja perunaa), rahaa lapsen harrastukseen (lopetti juurikin teininä, toisin kuin tuo viulunsoittaja, kun olisi pitänyt löytyä enemmän rahaa jatkaakseen jo lapsena aloittamaansa harrastustaan, äidillä ei ollut voimavaroja hakea sponsoreita vaikka mielessä kävi), turvaa, omaa aikaa (sitä ei vaan ollut, kun tulin töistä suoraan kotiin, kun muuten lapsi olisi ollut yksin) vaikka ihan vain nukkumiseen univelat pois, juttelua jonkun aikuisen kanssa joka olisi oikeasti ymmärtänyt tilanteeni (lähipiirissä liian menestyneitä ihmisiä), tai ihan vaikka vain siivousapua väsyneelle työssäkäyvälle yh:lle. Ja ihan tuo terveen perhemallin näyttäminen lapselle. Meillä mallina toimi lapsen kavereiden perheet ja mun vanhemmat, mutta eipä nekään riittäneet, myös oma lapseni on jo eronnut ja yh.
On se elämä hankalaa, kun joutuu yksin pärjäämään. Toivon hyvää sinulle, sillä sitä sinä ansaitset. Mä oon se jolle kommentoit niin raha ei ole kaikki kaikessa. Se auttaa tiettyyn rajaan asti, mutta fyysiset toimet ovat ne mitkä enemmän auttaa asiaan. Kenenkään ei pitäisi taapertaa yksin ongelmineen. Eihän muurahaisetkaan pärjää yksilöinä, mutta yhteisönä niissäkin on voimaa ja lisää voimavaroja ihmisetkin saa, kun on joku tukena.
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut katsoa päivän jaksoa mutta satuin näkemään känkkäränkän. Tämmöiset jaksot ei vaan kiinnosta. Tuleeko seuraavaksi joulujaksot?
Ei. Tulee ensiksi jotkut kooste jaksot ja sitten joulu jaksot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan sitä toimeliaisuutta nuorten ongelmien ratkaisemiseen? Nuoretkin voisivat paremmin, jos yhteiskunta olisi yhtenäisempi.Kyllä totaaliyksinhuoltajana olisin arvostanut ihan minkälaista apua tahansa. Remonttiapua, rahaakin esim. parempaan ruokaan (syötiin paljon makaroonia ja perunaa), rahaa lapsen harrastukseen (lopetti juurikin teininä, toisin kuin tuo viulunsoittaja, kun olisi pitänyt löytyä enemmän rahaa jatkaakseen jo lapsena aloittamaansa harrastustaan, äidillä ei ollut voimavaroja hakea sponsoreita vaikka mielessä kävi), turvaa, omaa aikaa (sitä ei vaan ollut, kun tulin töistä suoraan kotiin, kun muuten lapsi olisi ollut yksin) vaikka ihan vain nukkumiseen univelat pois, juttelua jonkun aikuisen kanssa joka olisi oikeasti ymmärtänyt tilanteeni (lähipiirissä liian menestyneitä ihmisiä), tai ihan vaikka vain siivousapua väsyneelle työssäkäyvälle yh:lle. Ja ihan tuo terveen perhemallin näyttäminen lapselle. Meillä mallina toimi lapsen kavereiden perheet ja mun vanhemmat, mutta eipä nekään riittäneet, myös oma lapseni on jo eronnut ja yh.
On se elämä hankalaa, kun joutuu yksin pärjäämään. Toivon hyvää sinulle, sillä sitä sinä ansaitset. Mä oon se jolle kommentoit niin raha ei ole kaikki kaikessa. Se auttaa tiettyyn rajaan asti, mutta fyysiset toimet ovat ne mitkä enemmän auttaa asiaan. Kenenkään ei pitäisi taapertaa yksin ongelmineen. Eihän muurahaisetkaan pärjää yksilöinä, mutta yhteisönä niissäkin on voimaa ja lisää voimavaroja ihmisetkin saa, kun on joku tukena.
lol, persoonallisuushäiriöitä on monenlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt Erikakin voisi oikeesti JOTAIN kommentoida. Pikkasen liian passiivinen
Erika luo ihania rakastuneita katseita Jyrkiin. Miltähän Dannystä tuntuu nyt?
No ei oo kyllä käynyt mielessäkään, mutta sitäkin enemmän se, että miten heillä mahtaa mennä.
Odottanevat joulujakson ulostuloa, et tohtivat kertoa eronneensa tai menevänsä naimisiin. Ite toivoisin jälkimmäistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa oon ihmetellyt miksi se istuu tuppisuuna?? Outoa vai esittääkö jotain??
Ainoa mitä hän eilen sanoi, liittyi omakohtaiseuuteen. Olen alkanut miettiä, että onko se jotain empatian puutetta, keskustelukyvyn osaamattomuutta. Joku oli eilen laittanut hänelle viestiä, että Erika ei näytä lainkaan tunteitaan. Tää oli ehkä tullut esiin hänen esiintyessään, mut tajusin heti mitä hän tarkoittaa. Tavallaan lämmin, mut todella viileän oloinen. Ehkä koira auttaa.
Olipa kaunista Peteltä.