Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vain Elämää 2022 Official

Vierailija
13.01.2022 |

Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo

Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.

Kommentit (4176)

Vierailija
3701/4176 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikalla on ollut nuorempana syömishäiriö. Toivottavasti hänen painoaan kommentoineet tunnette edes pienen piston sydämissänne (tai siis öö missä sydämissä..) noista julmista kommenteista, jollaisia kenenkään ei tarvitsisi lukea. Joo tiedän että tämä on vauvapalsta, mutta menee niin totaalisesti hermo kun varsinkin näinä kovina aikoina tarvitaan empatiaa ja lämpöä. Erika on onneksi vahva ja tuollaisen yläpuolella.

Voi laps pieni sinua👶

Lähes nyt helvettiin täältä ulisemesta ettei tartte koko ajan pyytää viestejä poistettavan 🖕

Vierailija
3702/4176 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin Erikan eilen livenä ja ei todellakaan ole lihava!!!!! Ei pullero, ei pallero eikä mitään muutakaan. Normaali, enemmänkin pienikokoinen. Onneksi näytti että on saanut kasvatettua varmuutta omaan itseensä, joten tuskin häntä nämä kirjoittelut hirveästi heilauttaa. Tukijoita on nykyään varmaan enemmän kun katkeria pilkkaajia.

Mäkin oon nähnyt tänä vuonna Erikan livenä ja ei hän ollut mitenkään lihavassa kunnossa.

Sitten se mitä jotkut ihmiset eivät osaa huomioida on se, että kamera suurentaa.

Pullukoiden kokoontumisajot näemmä täällä, Erika on lihava, piste.

Oho, meilläpä on täällä nyt oikein kaikkien alojen asiantuntija, kyllä äly oikein loistaa🤣🤣 varmasti olet itse aivan täydellinen kun pystyt täällä kinnittämään huomiota aivan epäolennaisiin asioihin.

Jollain pläsällä meni hermo😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3703/4176 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erika oli oudon hiljainen viime jaksossa

Huomasin saman. Olikohan Tommin laulettua versionsa 69 Eyesin biisistä, kun miehet halasivat, Erika tuijotti jotenkin lähes närkästyneen näköisenä eteensä pöydässä eikä ottanut mitenkään osaa vieressään olevan tilanteen iloisuuteen.

Voiskohan olla jtn sellaista, että Jyrki ja Tommi ovat ystävystyneet ja se tehdään kaikille selväksi. Kun taas Erikan pitää koko ajan pitää tunteensa piilossa ( en tiedä miksi?!) mutta ettei hän/he voi avoimesti näyttää mitä tuntevat toisiaan kohtaan?

Jotain sellasta pidättyväisyyttä selkeesti on ilmassa. Mutta luulen heidän olleen kyllä kimpassa noissa kuvauksissa. Ja näkihän sen Jyrkin naamasta miten onnellisen ja ylpeän näköinen oli, kun Erika esiintyi.

Vierailija
3704/4176 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikalla on ollut nuorempana syömishäiriö. Toivottavasti hänen painoaan kommentoineet tunnette edes pienen piston sydämissänne (tai siis öö missä sydämissä..) noista julmista kommenteista, jollaisia kenenkään ei tarvitsisi lukea. Joo tiedän että tämä on vauvapalsta, mutta menee niin totaalisesti hermo kun varsinkin näinä kovina aikoina tarvitaan empatiaa ja lämpöä. Erika on onneksi vahva ja tuollaisen yläpuolella.

Voi laps pieni sinua👶

Lähes nyt helvettiin täältä ulisemesta ettei tartte koko ajan pyytää viestejä poistettavan 🖕

Voi laps pieni ku meni tunteisiin😁

Vierailija
3705/4176 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi laps pieni sinua👶

Eikö sulla ole omia lapsia kenen kanssa viettää tätä päivää tai mene edes isääsi katsomaan ja vie terveisiä, miten epäonnistui kasvatuksessa.

Vierailija
3706/4176 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen näytetyssä jaksossa tuli vahva vaikutelma, että Erikalla ja Jyrkillä oli suhde tuota kuvattaessa. Eleet ja katseet oli ihan toista luokkaa kuin alkukesällä kuvatuissa jaksoissa Lieneekö suhde tullut kuitenkin jo tiensä päähän?

Vierailija
3707/4176 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi laps pieni sinua👶

Eikö sulla ole omia lapsia kenen kanssa viettää tätä päivää tai mene edes isääsi katsomaan ja vie terveisiä, miten epäonnistui kasvatuksessa.

Menehän laps paapimaan ruman isukkisi kans.

Vierailija
3708/4176 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yona69 kirjoitti:

Erikoisjaksossa oli mellyttäviä vetoja jokaiselta.

Erikan versio Maalaispoika kappaleesta oli kaikista miellyttävin jakson biiseistä.

Niin raikas ja hyväntuulinen rallatus. Paras kaikista.

Se musiikki ja Erikan ääni toimi niin loistavasti yhteen. Mä virkistyin siitä biisistä.

Vierailija
3709/4176 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olisi, kun ei huomioitaisi noita trolli viestejä. Trollit tunnistaa ärsyttämisistä ja ulkonäkö kommenteista.

Vierailija
3710/4176 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika oli taas oikein hyvä tässä yllätysjaksossa. Tämä ohjelma teki tästä tädistä Erika fanin.

Vierailija
3711/4176 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yona69 kirjoitti:

Parempi olisi, kun ei huomioitaisi noita trolli viestejä. Trollit tunnistaa ärsyttämisistä ja ulkonäkö kommenteista.

Se on kyllä totta. Täysi kommentoimattomuus linja, niin ehkä siirtyvät muualle vinkumaan.

Vierailija
3712/4176 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yona69 kirjoitti:

Trolli on vain nykyajan nimitys ihmiselle joka on ilkeä ja pahansuopa ja jonka vanhemmat eivät ole osanneet hommaansa, eli antaa hyvää kotikasvatusta. Miksi tälläistä pitäisi sietää?

Lehdessä oli juttua myös ghostauksesta. Mikä ihmeen ghostaus?? Huonosti käyttäytyvät ihmiset tekevät niin, ei sille tarvitse keksiä mitään uutta termiä. Jos joku käyttäytyy kuin mulkvisti niin hän on mulkvisti.

Vierailija
3713/4176 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ainakaan Seiska lehdessä ollut mitään Jyrkin ja Erikan suhteesta.

Vierailija
3714/4176 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin Erikan eilen livenä ja ei todellakaan ole lihava!!!!! Ei pullero, ei pallero eikä mitään muutakaan. Normaali, enemmänkin pienikokoinen. Onneksi näytti että on saanut kasvatettua varmuutta omaan itseensä, joten tuskin häntä nämä kirjoittelut hirveästi heilauttaa. Tukijoita on nykyään varmaan enemmän kun katkeria pilkkaajia.

Mäkin oon nähnyt tänä vuonna Erikan livenä ja ei hän ollut mitenkään lihavassa kunnossa.

Sitten se mitä jotkut ihmiset eivät osaa huomioida on se, että kamera suurentaa.

Pullukoiden kokoontumisajot näemmä täällä, Erika on lihava, piste.

Oho, meilläpä on täällä nyt oikein kaikkien alojen asiantuntija, kyllä äly oikein loistaa🤣🤣 varmasti olet itse aivan täydellinen kun pystyt täällä kinnittämään huomiota aivan epäolennaisiin asioihin.

Jollain pläsällä meni hermo😂😂

😂😂Ja jollain meni äly ohi😂😂

Vierailija
3715/4176 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yona69 kirjoitti:

Trolli on vain nykyajan nimitys ihmiselle joka on ilkeä ja pahansuopa ja jonka vanhemmat eivät ole osanneet hommaansa, eli antaa hyvää kotikasvatusta. Miksi tälläistä pitäisi sietää?

Lehdessä oli juttua myös ghostauksesta. Mikä ihmeen ghostaus?? Huonosti käyttäytyvät ihmiset tekevät niin, ei sille tarvitse keksiä mitään uutta termiä. Jos joku käyttäytyy kuin mulkvisti niin hän on mulkvisti.

Mä luulen, että toisten tarkoitus on vain suututtaa toisia palstailijoita. Tosi väsynyttä on ilkeillä toisista. Ja noi päänaukojat kertovat vain itsestään, eikä mitään itse Erikasta tai muistakaan esiintyjistä. Kannattaa jättää ne ihan omaan varjoonsa. Ne ei kivoiksi muutu.

Vierailija
3716/4176 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yona69 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yona69 kirjoitti:

Mä luulen, että toisten tarkoitus on vain suututtaa toisia palstailijoita. Tosi väsynyttä on ilkeillä toisista. Ja noi päänaukojat kertovat vain itsestään, eikä mitään itse Erikasta tai muistakaan esiintyjistä. Kannattaa jättää ne ihan omaan varjoonsa. Ne ei kivoiksi muutu.

Tosi väsynyttä kyllä, mutta samalla erittäin ilkeää. Ei ihmisten haukkuminen ja ivaaminen saa olla vain meidän muiden ärsyttämistä, koska se on oikeasti sen ihmisen loukkaamista kenestä kirjoitetaan. Kummallinen ajatuksenkulku, että minua voisi ärsyttää loukkaamalla Erika Vikmania.

Säännöt pitää olla täällä palstallakin ja se, että näiden "trollien" annetaan suoltaa vajavaisista aivoistaan ihan mitä sattuu on väärin.

Vierailija
3717/4176 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yona69 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yona69 kirjoitti:

Tosi väsynyttä kyllä, mutta samalla erittäin ilkeää. Ei ihmisten haukkuminen ja ivaaminen saa olla vain meidän muiden ärsyttämistä, koska se on oikeasti sen ihmisen loukkaamista kenestä kirjoitetaan. Kummallinen ajatuksenkulku, että minua voisi ärsyttää loukkaamalla Erika Vikmania.

Säännöt pitää olla täällä palstallakin ja se, että näiden "trollien" annetaan suoltaa vajavaisista aivoistaan ihan mitä sattuu on väärin.

Hävyttömyydet voi ilmiantaa. Jos provosoi trollia, niin vänkäämiseksi keskustelut muuttuu.

Mä oon niin monessa ketjussa vängännyt, joten oon tullut siihen tulokseen, että ne vänkäämiset eivät johda mihinkään. Se on vain pelkkää vastakkain asettelua trolleilta.

Vierailija
3718/4176 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki halusi maistella parin viikon ajan kermaleivosta, mutta tuli kuitenkin siihen tulokseen, että on luurankojen ystävä.

Vierailija
3719/4176 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki halusi maistella parin viikon ajan kermaleivosta, mutta tuli kuitenkin siihen tulokseen, että on kuivalihan ystävä.

Vierailija
3720/4176 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki halusi maistella parin viikon ajan kermaleivosta, mutta tuli kuitenkin siihen tulokseen, että on katajanmarjojen ystävä.