Vain Elämää 2022 Official
Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo
Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.
Kommentit (4176)
Vähän yhdentekeviä nämä Meijun hitit.
🇺🇦🇮🇱
Jyrkinhän olisi pitänyt laulaa Pure mua.
Kaffebulla kirjoitti:
Vähän yhdentekeviä nämä Meijun hitit.
Sopii johonkin ruotsinlaivalle mutta ei nämä mitään kovin hienoja sävellyksiä ole.
Odotin, että Jyrki olisi esittänyt tuon Pure mua biisin. Olisi jotenkin sopinut hänelle:)
Hieno jakso, näitä upeita käännösiskelmiä. Kun muistaa 70-, 80- ja 90-luvun iskelmät, on ihanaa palata siihen aikaan Meijun biisien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Just sanoin samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eerikan jakausjuttu & otsissiivekkeet tekee sen päästä vielä hassumman näköisen.
On kyllä karmea ilmestys hiuksineen, meikkeineen ja sukkapukuineen! Luuleeko olevansa sexy? Tragikoominen pelle on!
Kyllä se näköjään ottaa koville,kun Eerika uskaltaa olla juuri sitä mitä on.
Jyrki näyttää olevan aivan lääpällään Meijuun. Miten ihaillen katselee Meijun kuvia, ihana.
En ole tiennyt miten lahjakas Meiju on kielissä, ihan huippua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikan otsahiukset wtf?
Aitoa kasaria :)
Ei ole vaan 70-lukua. Kasarilla ei pidetty keskijakausta vaan tupeerattua otsista sivujakauksella.
Kyllä 80-luvun alussa oli tuollaista hiustyyliä, varmaan 70-luvun lopulla myös eli ajoittuu vuosikymmenen taitteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eerikan jakausjuttu & otsissiivekkeet tekee sen päästä vielä hassumman näköisen.
On kyllä karmea ilmestys hiuksineen, meikkeineen ja sukkapukuineen! Luuleeko olevansa sexy? Tragikoominen pelle on!
Kyllä se näköjään ottaa koville,kun Eerika uskaltaa olla juuri sitä mitä on.
Ei hän ole sitä mitä on, vaan kummallinen teennäinen hahmo, joka ei osaa pukeutua. Meiju on nuoruuden viattomuudessaan ollut paljon seksikkäämpi kuin Erika nyt.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla laulukyvyttömyydellä ihan hyvä, että jätti väliin :D
Vierailija kirjoitti:
Jyrki näyttää olevan aivan lääpällään Meijuun. Miten ihaillen katselee Meijun kuvia, ihana.
En ole tiennyt miten lahjakas Meiju on kielissä, ihan huippua.
Lahjakas kielissä, kun luetteli laulujen sanoja? 🤣🤣
Oi Pete miten hienosti vedetty.
Tuo Erikan vääntelehtiminen on tuskallista katsottavaa. Ja Parkkosen laulu kamalaa, vaikka lahjakas onkin. Mutta tämä versio on huono.
Pete ja Länä taas illan parhaat vedot 👍
Ja tääkö on teijän mielestä kuumaa?!
Meijun ääni on ollut nuorena hyvin samanlainen kuin Erikalla on nyt.