Vain Elämää 2022 Official
Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo
Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.
Kommentit (4176)
Vierailija kirjoitti:
Asu ei oikein sovellu Via Dolorosalle.
Onko tällä artistilla, Eerikalla, muita esiintymisasuja kuin bodyja.
Eka biisi Tommin päivänä ei oikein iske. En ole ohjelman fiiliksessä ainaskaan vielä.
Tunnelma puuttuu ohjelman alussa.
Toivottavasti päivä paranee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tällä artistilla, Eerikalla, muita esiintymisasuja kuin bodyja.
Eipä näytä olevan. Aivan törkeän hirveitä kaikki asut, meikit, hiukset... Hirrrrvee!!
Ei voi kuin nostaa hattua Wikmanille. On kyllä oikeesti mun makuun, ja mä en ihan pienistä ärsyynny, yliöverirasittavan ärsyttävä tuossa mauttomuudessaan. Mutta mun jupinat on vain pisaranpoikanen ylistäjien joukossa, hyvä niin. Mitä ilmeisimmin tommonen toimii mutta hyiyök nyt vaan. Jos ei laulullisesti nyt raiskannut Läntisen biisiä, en tykkää Erikan äänestäkää, niin ulkonäöllisesti kyllä. Jotenkin mennyt maku tohon niin tekemällä tehtyyn muka seksikkääseen lavapresenssiin - nyt oli tuhnuisen nuhjuista.
Kaunis nainen olisi ilman kaikkea tuota liiallista töherrystä ja muovista katuhu*ra-lookia.
Miks Pete Parkkonen yrittää laulaa Tommi Läntisen äänellä?
Peten versio Tommin kappaleesta todella hyvä, mutta liikaa huutoa!
Pete nauttinut liikaa es energiajuomaa
Sain traumoja tuosta Läntis-imitoinnista
Erika kyllä järkyttävä, vois edes pukeutua kunnolla. Naurettavan näköinen.
Johan sitä tunnelmaa syntyi Parkkosen esityksen aikana. Ihan ultimaattisen mahtavaa esiintymistä. Pete on irti!
Onko mitään mitä Pete ei osaisi vetää?
Stadionrock ainaskin onnistuu.
Oon alkanut lämmetä Erikalle. Huvittaa nämä haukkumiskommentit.
Joku mättää nyt fiiliksessä. Tommin muistelot ehkä hieman tylsiä. Sori nyt vaan.
Biisit ratkaisee, niin se vaan on.
Parkkonen on kyllä yllättänyt positiivisesti. Tykkään sen rosoisuudesta ja hämysen seksikkäästä soul- äänestä.
Vierailija kirjoitti:
Oon alkanut lämmetä Erikalle. Huvittaa nämä haukkumiskommentit.
Erika on ihan helmi
Vierailija kirjoitti:
Eerika unohti housut. Nolo.
Pitäiskö lähettää Eerikalle kunnon housut, kun näyttää kangas aina loppuneen kesken ja lahkeet jäänyt tekemättä.