Vain Elämää 2022 Official
Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo
Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.
Kommentit (4176)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt meni maku Erikaan hänen käytöksensä takia. Uudessa klipissä Pete kertoo, että hänen ollessaan lapsi, on joku äijä uhannut häntä pesäpallomailalla. Erika nyyhkyttää "minua on kiusattu somessa". Ok... Mitä jos Peten päivänä Peten kertoessa tarinaansa olisi keskitytty Peten kokemukseen? Jotain käytöstapoja pitäisi olla Erikallakin.
Liikaa puhuu itsestään, ja kääntää puheen itseensä tämä Erika. Kova halu saada huomiota. Elämässä on paljon muutakin kuin se seksuaalisuus ja muka-tabut.
Ei niitä tabuja oikeasti ole noin paljon eikä kaikkea tarvitse väkisin työntää framille.
Toisaalta ihan kiva että on tilaa myös hänelle, mutta hän voisi antaa muidenkin kukkien kukkia. Laulu parkkodelle oli jopa kiusallinen. Jos miesartisti joku Kilpeläinen olisi tehnyt saman nuorelle naisartistille evelinalle? Ei noin.
Joo, oli ehkä hieman liikaa Erikan kommentit tuossa laulussa Petelle. Erika on kyllä nuorempi kuin Pete, ei sillä että iällä olisi merkitystä tässä tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt meni maku Erikaan hänen käytöksensä takia. Uudessa klipissä Pete kertoo, että hänen ollessaan lapsi, on joku äijä uhannut häntä pesäpallomailalla. Erika nyyhkyttää "minua on kiusattu somessa". Ok... Mitä jos Peten päivänä Peten kertoessa tarinaansa olisi keskitytty Peten kokemukseen? Jotain käytöstapoja pitäisi olla Erikallakin.
Liikaa puhuu itsestään, ja kääntää puheen itseensä tämä Erika. Kova halu saada huomiota. Elämässä on paljon muutakin kuin se seksuaalisuus ja muka-tabut.
Ei niitä tabuja oikeasti ole noin paljon eikä kaikkea tarvitse väkisin työntää framille.
Toisaalta ihan kiva että on tilaa myös hänelle, mutta hän voisi antaa muidenkin kukkien kukkia. Laulu parkkodelle oli jopa kiusallinen. Jos miesartisti joku Kilpeläinen olisi tehnyt saman nuorelle naisartistille evelinalle? Ei noin.
Joo, oli ehkä hieman liikaa Erikan kommentit tuossa laulussa Petelle. Erika on kyllä nuorempi kuin Pete, ei sillä että iällä olisi merkitystä tässä tilanteessa.
Minkä ikäinen Pete on? Tosi nuorekas on kyllä jos on jo yli kolmekymppinen. 😲
Hyvin valittu tämän vuoden vain elämää osallistujat, en ole moneen vuoteen jaksanut katsoa ohjelmaa, tämän vuoden jaksoja olen seurannut ahkerasti. Mm Jyrki 69 on aivan mahtava persoona!
Vierailija kirjoitti:
Hyvin valittu tämän vuoden vain elämää osallistujat, en ole moneen vuoteen jaksanut katsoa ohjelmaa, tämän vuoden jaksoja olen seurannut ahkerasti. Mm Jyrki 69 on aivan mahtava persoona!
No jos tykkää olla vapaissa suhteissa, niin varmaan onkin mahtava.
"Missä menee pettämisen raja?
Tuo on tyly kysymys. Sitä rajaa määrittelee Tempparit. Sitä kysymystä käytetään viihdeteollisuudessa. Minusta ihmiset ovat suhteessa vapaita. Siihen ei kuulu toisen muuttaminen, kahlitseminen tai kontrollointi."
Itse en haluaisi tietää mitään noiden persoonista, koska musiikistakin lähtee heti maku pois. Ei ole enää taikaa, vaan pelkkä kylmä totuus. Masentavaa.
Vierailija kirjoitti:
Jyrkin viimeisin exä on 49-v. Nuoren näköinen toki, mutta 49-v. Se on Ville Valo, jolla on jotain 21-v. avovaimo.
"Jotain 21-v." 😅 Nyt on pakko tarttua lillukanvarteen ja korjata sen verran, että Valon avovaimo täyttää ensi vuonna 30 vuotta on siis samanikäinen kuin Erika.
Tyhmää kun ruutuun tarvii kirjautua.
Mulla jäi Parkkosen päivä näkemättä ja en mä sen takia halua levitellä tietojani mihinkään.
Joskus Vain elämää jaksoja tuli urakalla uusintoina, mutta miksi ei enää, kun nyt sille olisi tarvetta?
Lauantaina tuli uusinnat aamulla ja illalla, mutta lauantaikin on niin aktiivista aikaa muille jutuille. Miksi niitä uusintoja ei voi tulla arkisin vaikka päiväsaikaan?
Muut naiset jää varjoon kun Erika haluaa olla esillä.
Läntisen päivän ennakkobiisi on upea veto Mikko Alatalolta ja osoittaa kuinka järkälemäinen tulkitsija Alatalo on.
Katsoin Tommin jakson ja pakko sanoa, että jokainen kappale on Tommin omana versiona parempi.
Miksihän Meijusta on tehty tässä ohjelmassa joku sketsihahmo. Olis kiva nähdä Meijua laulamassa omana itsenään, vakavasti otettavia versioita. Nyt kaikki Meijun vedot on jotain raipati rai kaija koo kakkonen -versioita.
Olisin toivonut, että Pete olisi laulanut Kevät ja minä -kappaleen sellaisena kuin se on. Nyt oli muutettu liilaa laulun sanoja ja sovitusta. Jäin odottamaan niitä ihania melodioita ja kertsiä, mutta ne oli typistetty ja otettu mukaan jotain "mä muistan sen tunteen!" -hokemaa.
Konseptiinhan kuuluu se, että vedot on livevetoja. Vuosien varrella on tästä nautittu (Vesala) ja välillä myös kärsitty (Neuman).
Mutta eipä kyllä ollu livenä tämä Tommin päivän Jyrki/ 69 eyes-veto. Ihan hyvä kyllä ja kuulosti ihan aidolta tavaralta, mutta studiossa hiotulta sellaiselta. Oli myöskin eka kerta, että Jyrki näytti oikealta artistilta. Hän selvästikin tarvitsee tutun bändin taakseen loistaakseen.
Vierailija kirjoitti:
Konseptiinhan kuuluu se, että vedot on livevetoja. Vuosien varrella on tästä nautittu (Vesala) ja välillä myös kärsitty (Neuman).
Mutta eipä kyllä ollu livenä tämä Tommin päivän Jyrki/ 69 eyes-veto. Ihan hyvä kyllä ja kuulosti ihan aidolta tavaralta, mutta studiossa hiotulta sellaiselta. Oli myöskin eka kerta, että Jyrki näytti oikealta artistilta. Hän selvästikin tarvitsee tutun bändin taakseen loistaakseen.
Esiintyykö tänään siis oman bändinsä kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep!
Vihdoin :)
Hitto Jyrkin veto oman bändinsä kanssa oli kova Tommin päivänä😍😍😍
En voi sietää Tommin ääntä. Miten voi yhtä aikaa olla käheä ja silti honottaa nenäänsä?
Jyrkin veto oli hyvä, mutta kyllä Alatalo veti parhaimman vedon. Itku tuli, kun kuunteli. Näitä kiusaajia on tälläkin palstalla. Ehkä se johtuu tyytymättömyydestä omaan elämään ja itseensä.
Eikös täällä aiemmin mainittu Jyrkin seurustelleen pitkään jonkun itseään vanhemman amerikkalaisnaisen kanssa.