Mies lähti polttareihin ja äsken bestman laittoi viestiä,
Viestissä kysyi tulemmeko heille huomenna kylään. Ja siis mies lähti polttareihin tän bestmanin mökille, piti olla äijäköörin siellä sunnuntaihin asti.
Mitä vittua??? Tuli vaan ihan kylmä hiki enkä osaa edes vastata tuohon viestiin mitään. Missä vitussa mun mies on, jos se, kenen kanssa ja kenen mökillä sen pitäis olla, on kotonaan vaimonsa kanssa.
Pliis kertokaa mulle, voiko tähän ees olla joku järkevä selitys? Mitä mä teen?
Kommentit (203)
Juuri joku kyseli hyvää provoa. Tässä se tais tulla!
miksi se bestman sinulle laittaa viestiä, jos on miehen kaveri? eikö bestmanin vaimo tiedä asiasta, soita hänelle onko polttareita vai ei.
Siellä se on mökillä, sua vaan kusetetaan. Eiköhän kaikki frouvat ole saaneet saman viestin.
Jospa bestman vain pilailee? Haluaa varmistaa kaason puolesta että olet paikalla kun sinut haetaan omiin polttareihin.
Ollaan bestmanin kanssa myös kavereita, kun ollaan tunnettu jo pitkään. Laittoi siis fb-viestiä, kun oltiin molemmat keskustelussa.
Yritin äsken soittaa miehelle, ei vastannut. Sovittiin kun lähtee, ettei edes soiteltais, kun mökillä ei ole hyvä kenttä ja heillä on paljon ohjelmaa siellä, että viestitellään vaan.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 19:31"]
Eiköhän se ollu siinä. Pahoittelut, ap :(
[/quote]
Jos pettäisi , niin kyllä miehet osaa toistensa selustat varmistaa....
Oletteko te siis menossa naimisiin vai joku miehen toinen kaveri?
Et voinut siltä bestmanilta kysyä jotain asiaan liittyvää, kun keskustelitte FBssä?
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 19:37"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 19:31"]
[/quote]
Jos pettäisi , niin kyllä miehet osaa toistensa selustat varmistaa....
[/quote]
Ei osaa jos ei tiedä.
Kysy sitten kun se tulee kotiin, että "Silloin kun olit poissa, bestman kysyi voisimmeko mennä huomenna heille kylään. Mitä vastaan?" Ilme paljastaa..
Kysy siltä bestmanin vaimolta, missä bestman on.
Ollaan menossa kesällä naimisiin, on siis miehen omat polttarit, sori jos laitoin epäselvästi aloitukseen, en oikein ole nyt ihan tolkuissani...
ap
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 19:45"]
Ollaan menossa kesällä naimisiin, on siis miehen omat polttarit, sori jos laitoin epäselvästi aloitukseen, en oikein ole nyt ihan tolkuissani...
ap
[/quote]
Klassinen provon eteneminen. Et vastaa kysymyksiin, tai vastaat tipoittain. Ihan hyvä yritys, on vaan turhan läpinäkyvä.
Vastasin nyt vihdoin bestmanin viestiin, että olettekos siis vaimon kanssa kotosalla viikonlopun.
En tajua, miksen nyt voinut suoraan kysyä bestmanilta, että mitä hittoa, jotenkin pelkään myöntää, että mies on puhunut mulle ihan muuta.
Veikkaan että sulle on järkätty polttariyllätys huomiseksi, nyt vähän hikoiluttavat sinua ensin...
No jos bestman ei päässyt lähtemään polttareihin, eikä muistanut nyt koko tapahtumaa?