Mies lähti polttareihin ja äsken bestman laittoi viestiä,
Viestissä kysyi tulemmeko heille huomenna kylään. Ja siis mies lähti polttareihin tän bestmanin mökille, piti olla äijäköörin siellä sunnuntaihin asti.
Mitä vittua??? Tuli vaan ihan kylmä hiki enkä osaa edes vastata tuohon viestiin mitään. Missä vitussa mun mies on, jos se, kenen kanssa ja kenen mökillä sen pitäis olla, on kotonaan vaimonsa kanssa.
Pliis kertokaa mulle, voiko tähän ees olla joku järkevä selitys? Mitä mä teen?
Kommentit (203)
kutsujaa ei ole viel "kaapattu" polttareihinsa
no kysyt tietty suoraan bestmaniltä niin ei tarvii su asti oottaa. Mut selvä provo ku muka sovittu ettei laiteta viestiä ennen su ;)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 19:51"]
No jos bestman ei päässyt lähtemään polttareihin, eikä muistanut nyt koko tapahtumaa?
[/quote]
Olisi aika hiton outoa, jos ei omalle mökilleen pääse, kun on järkännyt koko jutun.
Nyt ei bestman vastaa, vaikka näkyy paikalla keskustelussa.
ap ja viestit 20 ja 23 oli myös mun. Sori en meinaa muistaa allekirjoittaa kun en ikinä avaa ketjuja täällä.
Nämä tämän tyyppiset aloitukset menee aina saman kaavan mukaan: mies hukassa, mitä nyt.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 19:54"]
ap ja viestit 20 ja 23 oli myös mun. Sori en meinaa muistaa allekirjoittaa kun en ikinä avaa ketjuja täällä.
[/quote]
Etpä tietenkään.
Mitä sitten vaikka olisikin provo? Mun mielestä provo tai ei, niin hyvää viihdettä. Miksi pitää päästä aina sanomaan, että "ei mee mulle läpi nää provot"? Ymmärtäisin, jos oltaisiin nimimerkeillä, että tietty nimimerkki saisi kukan hattuunsa ja papukaijamerkin, kun tajusi provoksi ja muut meni lankaan.
Ei siis sovittu, ettei laiteta viestiä vaan että ei turhaan soitella, vaan laitetaan vaan tekstarit, että kaikki ok yms.
Oikeesti, mitä mä teen? On vaan kauhea möykky vatsassa ja kamala olo. En jotenkin kehtaa suoraan kysyä bestmanilta (ja nyt se ei vastaa mun fb-viestiin!!!) enkä soittaa uudestaan miehelle, jos tää onkin joku julma pila. En mä nyt kehtaa äidillekään tällaista soittaa.
Moni oli sitä mieltä, että tää on pila ja mun omat polttarit tulossa. Mutta mun polttarit oli viime viikonloppuna, ja käytiin vaan parin kaverin kanssa syömässä yms., mulla ei ole paljoa läheisiä kavereita, että ne järkkäis jotain tällasta.
ap
Nyt et voi muuta kuin odottaa. Soita joku kaveri kylään viettämään iltaa, jos se auttaisi? Tsemppiä, toivotaan että kyseessä on pila.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 19:59"]Ei siis sovittu, ettei laiteta viestiä vaan että ei turhaan soitella, vaan laitetaan vaan tekstarit, että kaikki ok yms.
Oikeesti, mitä mä teen? On vaan kauhea möykky vatsassa ja kamala olo. En jotenkin kehtaa suoraan kysyä bestmanilta (ja nyt se ei vastaa mun fb-viestiin!!!) enkä soittaa uudestaan miehelle, jos tää onkin joku julma pila. En mä nyt kehtaa äidillekään tällaista soittaa.
Moni oli sitä mieltä, että tää on pila ja mun omat polttarit tulossa. Mutta mun polttarit oli viime viikonloppuna, ja käytiin vaan parin kaverin kanssa syömässä yms., mulla ei ole paljoa läheisiä kavereita, että ne järkkäis jotain tällasta.
ap
[/quote]
Ootko varma ettei sulla kuitenkin ole polttareita? Joskus olen ollut sellaisissa, että pe oli ns ns. polttarit, pieni porukka kävi syömässä morsiamen kanssa, ja morsian vietiin yöksi kotiin. Seuraavana päivänä sitten varsinainen iso polttariporukka kaappasi morsiamen "Yllätys"!!!!!
Ai kauhea, ahdistaa sun puolesta ap! Kerro vastaako bestman tai mies.
Ok, tosi naurettavaa, mutta soitin nyt sitten siskolleni, joka asuu lähes bestmanin naapurissa, tai näkee siis heidän pihalleen kotoaan. En kehdannut kertoa siskolle totuutta vaan kysyin yhtä kakkuohjetta ja siinä sivussa, kun hän kaivoi sitä keittiöstä pyysin vilkaisemaan, että onko bestmanin auto pihalla, ja sielhän se oli. Eli bestman on ainakin kotonaan. Missä vitussa mun mies on???
ap
Lol mies lähtenyt vääränä viikonloppuna omiin polttareihinsa.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 19:58"]Mitä sitten vaikka olisikin provo? Mun mielestä provo tai ei, niin hyvää viihdettä. Miksi pitää päästä aina sanomaan, että "ei mee mulle läpi nää provot"? Ymmärtäisin, jos oltaisiin nimimerkeillä, että tietty nimimerkki saisi kukan hattuunsa ja papukaijamerkin, kun tajusi provoksi ja muut meni lankaan.
[/quote]
Kaiken lisäksi ehdottomasti suurin osa aloituksista on provoja, parhaimmat hyvää viihdettä, enemmistö huonoa. Ja jokainen vähänkään ajatteleva palstailija kyllä tajuaa tämän. Provohuutelu on siis turhaa ja mielestäni silloin ainoastaan ok, kun aloitus on todella huono, eikä siinä ole yhtään yritystä. Tässähän on yritystä vaikka kuinka! Tai siis että tietysti tämä voisi olla aivan hyvin totta...
Laita sille miehelle viesti ja pyydä selittämään miksi kukaan muu ei ole "polttareissa".
Olisi kyllä aika outoa että mies valehtelisi olevansa polttareissa, siitähän jäisi kiinni erittäin todennäköisesti! Ja mitäs sitten kun ne oikeasti ovat?
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 19:59"]
Ei siis sovittu, ettei laiteta viestiä vaan että ei turhaan soitella, vaan laitetaan vaan tekstarit, että kaikki ok yms.
ap
[/quote]
Et tee mitään, anna asian olla. Mies on jossain eikä sillä ole merkitystä, naiko toista vai telakoituuko kavereitten kanssa. Jos et luota niin et luota, pakko ei ole naimisiin mennä.
Nyt miehelle äkäiseen tosiaan viestiä että miksi bestman ei ole mukana? Kun tuon näkee, niin luulisi soittavan tai vastaavan.
Kysy bestmanilta milloin miehen polttarit mahtavat olla.
Tee miehelle jäynä. LÄhde pois kotoa, älä vastaa viesteihin ja ilmesty kotiin vasta keskiviikkona iloisena ja kaula syötynä.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 19:42"]
Kysy sitten kun se tulee kotiin, että "Silloin kun olit poissa, bestman kysyi voisimmeko mennä huomenna heille kylään. Mitä vastaan?" Ilme paljastaa..
[/quote]
En todellakaan pysty tuollaiseen, oon nyt jo ihan hermona täällä. Ei tää asia voi odottaa sunnuntaihin, tulisin hulluksi.
Mut miten saan miehen kiinni kun se ei vastaa puhelimeen eikä sen olinpaikasta ta seurasta nyt ookaan mitään tietoa toisin kuin luulin???