Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti polttareihin ja äsken bestman laittoi viestiä,

Vierailija
08.05.2015 |

Viestissä kysyi tulemmeko heille huomenna kylään. Ja siis mies lähti polttareihin tän bestmanin mökille, piti olla äijäköörin siellä sunnuntaihin asti.

Mitä vittua??? Tuli vaan ihan kylmä hiki enkä osaa edes vastata tuohon viestiin mitään. Missä vitussa mun mies on, jos se, kenen kanssa ja kenen mökillä sen pitäis olla, on kotonaan vaimonsa kanssa.

Pliis kertokaa mulle, voiko tähän ees olla joku järkevä selitys? Mitä mä teen?

Kommentit (203)

Vierailija
181/203 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bestman vastas vihdoin. Sanoi että halus vaan kuumotella mua, oikeesti ovat mökillä. Ja kauhee kasa hymiöitä perään. Just. Ei nyt ollut kyllä ihan parhaasta päästä tää pila, vieläkin sydän tykyttää. Ja nyt mua sit epäilyttää se auto, bestmanin auto oli kuitenkin pihassa... kai sit vaan mennyt jonkun kyydillä. Mut joo, yritänpä tässä rauhoittua...

ap

Vierailija
182/203 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sulla ole muuta mahdollisuutta kuin soittaa sille bestmanille ja kysyä suoraan miksi se ei ole mökillä polttareissa. En jaksa uskoa että tuollainen olisi mikään jäynä, eihän tuossa ole mitään "hauskaa". Tosin pelkkä auton oleminen pihassa ei välttämättä tarkoita että tyyppi olisi kotona. Mutta miksi se ei olisi sopinut kyläilystä suoraan miehesi kanssa, jos ovat kummatkin siellä mökillä? Ellei sitten olekin tehnyt näin ja halusi sitten vielä sulta varmistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/203 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:10"]

Ok, tosi naurettavaa, mutta soitin nyt sitten siskolleni, joka asuu lähes bestmanin naapurissa, tai näkee siis heidän pihalleen kotoaan. En kehdannut kertoa siskolle totuutta vaan kysyin yhtä kakkuohjetta ja siinä sivussa, kun hän kaivoi sitä keittiöstä pyysin vilkaisemaan, että onko bestmanin auto pihalla, ja sielhän se oli. Eli bestman on ainakin kotonaan. Missä vitussa mun mies on???

ap

[/quote]

Bestman ei koskaan poistu kotoaan kuin omalla autollaan? Ja sulle ei olla kerrottu miehesi polttareiden ajankohtaa, jotta tietäisit varautua?

Vierailija
184/203 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, joko tuo on väärinkäsitys tai sinua jekutetaan, kuten joku tuossa aiemmin sanoi, polttarithan on äärimmäisen  huono alibi. Kyllähän se sulle paljastuisi jälkeenpäin ettei mies ole polttareissa ollut, jos vaikka kysyt mitä siellä tehtiin niin tuskinpa pystyy hatusta heittämään koko viikonlopun tapahtumia ja mitäs sitten kun hänellä on ne ihan oikeat polttarit. Silloinhan se viimeistään paljastuu.

Voihan se olla niinkin, että miehen polttarit alkaa hämmennyksellä/selviämistehtävällä, hän joutuu yksin mökille ensimmäiseksi yöksi ja muut menevät sinne vasta huomenna :) Kysy rohkeasti siltä bestmanilta vaan.

Vierailija
185/203 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tylsää jekuttaa tuolla tavalla. Tulee vaan paha mieli. Onko muka kenestäkään hauskaa?

Vierailija
186/203 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 19:28"]Viestissä kysyi tulemmeko heille huomenna kylään. Ja siis mies lähti polttareihin tän bestmanin mökille, piti olla äijäköörin siellä sunnuntaihin asti.

Mitä vittua??? Tuli vaan ihan kylmä hiki enkä osaa edes vastata tuohon viestiin mitään. Missä vitussa mun mies on, jos se, kenen kanssa ja kenen mökillä sen pitäis olla, on kotonaan vaimonsa kanssa.

Pliis kertokaa mulle, voiko tähän ees olla joku järkevä selitys? Mitä mä teen?
[/quote]

Bestman laittoi SINULLE viestiä.. Provo. Olisi laittanut miehellisi jos olisi oikea tilanne.

Vierailija
187/203 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:20"]Bestman vastas vihdoin. Sanoi että halus vaan kuumotella mua, oikeesti ovat mökillä. Ja kauhee kasa hymiöitä perään. Just. Ei nyt ollut kyllä ihan parhaasta päästä tää pila, vieläkin sydän tykyttää. Ja nyt mua sit epäilyttää se auto, bestmanin auto oli kuitenkin pihassa... kai sit vaan mennyt jonkun kyydillä. Mut joo, yritänpä tässä rauhoittua...

ap
[/quote]

En usko.

Vierailija
188/203 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos tuo oli joku miesten kännissä keksimä "hauska juttu" ? :)

Vierailija
189/203 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko mitenkään selville, onko bestman oikeasti kotonaan? Jos voisit saada, olisi jo paljon selvitetty tästä jutusta.... Tunnetko bestmanin vaimoa? Soita ja kysy kakkuohjetta.

Vierailija
190/203 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lietsussa ja bestman paikkailee. Laittaisin ite sen siskon vaikka sinne oventaakse ihan millä syyllä hyvänsä tsekkaamaan valehteleeko bestman tai menisin vaikka "pitämään seuraa" bestmanin vaimolle.

Vierailija
191/203 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaisin että joku erittäin huono pila noilta äijiltä...

Vierailija
192/203 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viikonlopun jälkeen esitellään innokkaasti polttarikuvia, katsoisin että alkaako kuvasarja vaikka huomisaamusta.

Vierailija
193/203 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tule kertomaan miten kävi!

Vierailija
194/203 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 08:32"]

Ole rauhallinen, perus polttari pila

[/quote]

Joo, perus polttari pila perus juntti porukoissa jossain Perä Hikiän taka mailla. Silti aika moisen mautonta ja perus koulumaista.

Vierailija
195/203 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuuu ap!!!

Vierailija
196/203 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei se ap nyt varmaankaan vastaile, jos on siellä mökillä, jossa ei ollut kunnolla kenttää. Kyllä sieltä tulee, jos ei provoksi paljastu...

Vierailija
197/203 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 08:16"]Toivottavasti tuo tän päivän Iltiksen juttu ei kerro ap:sta ja hänen puolisostaan... Huh huh, sairasta.
[/quote] mkä juttu?

Vierailija
198/203 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä.

Mentiin siskon kanssa viemään äidille aamiainen ja sen jälkeen viettämään äitienpäivää siskon luo. Kilautin siinä sitten bestmanille, että voitaisko jutella. Menin käymään heillä kahvilla ja kysyin, tiesikö bestman miehen suhteesta. Myönsi tienneensä ja olleensa sitä mieltä, että mies kohteli mua paskamaisesti... Heillä oli ollut riitaakin asiasta ja osittain sen takia polttarit olikin sit peruuntuneet. Ja bestman laittoikin ihan tahallaan mukavahingossa mulle sen viestin, jotta osaisin epäillä jotain. Sanoi suoraan, että teki noin, koska ei kuitenkaan ollut munaa sanoa mulle suoraan ja pettää miehen luottamus. Mut ilmeisesti heillä on nyt välit muutenkin viilenneet.

Mä olen ollut yllättävän rauhallinen. Mua on petetty ja olen ollut liian sinisilmäinen, mutta muuten en ole tehnyt mitään väärää. Äidille ja muille, keneen muutamaan olen ollut yhteydessä häiden peruuntumisesta, olen sanonut suoraan, että miehellä on ollut suhde ja että hän ei enää haluan kanssani naimisiin. Ja olen kertonut myös sen, mitä itse tunnen, että tällaisen jälkeen haluan myös itse erota.

En tiedä, miksi vielä jatkan asiasta avautumista tänne, mutta tietyllä tapaa helpottavaa kirjoittaa asioita ylös. Tämä on kuitenkin viimeinen viestini aiheesta. Provohuutelijat eivät minua kosketa, mutta miettikääpä, jos saattekin lähipäivinä tiedon tuttavan tai sukulaisen kesähäiden peruuntumisesta, miltä mahtaa silloin tuntua.

Hyvää kesää.

ap

Vierailija
199/203 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:57"]Ap täällä taas. Olin jo aika lailla rauhoittunut, mutta nyt en taas tiedä mitä ajatella. Sisko soitti että miten kakku onnistui ja siinä puhelun aikana sitten vaan sivumennen kommentoi, että jaa, siellä on bestman ja vaimonsa iltakävelyllä.

Menin ihan sekaisin. Olin just selittämässä keksittyä kakunleipomista (noloa sinänsä) ja aloin sitten tivaamaan, että onko se varmasti bestman, näetkö nyt ihan oikein. Sisko oli sit ihan että täh? Oli sitten pakko kertoa sille koko juttu ja se oli ihan äimänä. Ei sekään oikein osannut mitään sanoa, yritti vain jotain laimeaa "no jos sille on kuitenkin joku selitys".

Yritin äsken soittaa bestmanille, ei vastannut. Nyt olen jo raivona. Ja voi jumalauta missä se mun mies on!!!

ap
[/quote]

Tuohon asti uskoin tämän alotuksen, kun sanoit, että bestman tunnusti pilailleensa. Nyt tämä uusi avaus: huono. Ei jatkoon.

Vierailija
200/203 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:43"]

Ap tässä.

Mentiin siskon kanssa viemään äidille aamiainen ja sen jälkeen viettämään äitienpäivää siskon luo. Kilautin siinä sitten bestmanille, että voitaisko jutella. Menin käymään heillä kahvilla ja kysyin, tiesikö bestman miehen suhteesta. Myönsi tienneensä ja olleensa sitä mieltä, että mies kohteli mua paskamaisesti... Heillä oli ollut riitaakin asiasta ja osittain sen takia polttarit olikin sit peruuntuneet. Ja bestman laittoikin ihan tahallaan mukavahingossa mulle sen viestin, jotta osaisin epäillä jotain. Sanoi suoraan, että teki noin, koska ei kuitenkaan ollut munaa sanoa mulle suoraan ja pettää miehen luottamus. Mut ilmeisesti heillä on nyt välit muutenkin viilenneet.

Mä olen ollut yllättävän rauhallinen. Mua on petetty ja olen ollut liian sinisilmäinen, mutta muuten en ole tehnyt mitään väärää. Äidille ja muille, keneen muutamaan olen ollut yhteydessä häiden peruuntumisesta, olen sanonut suoraan, että miehellä on ollut suhde ja että hän ei enää haluan kanssani naimisiin. Ja olen kertonut myös sen, mitä itse tunnen, että tällaisen jälkeen haluan myös itse erota.

En tiedä, miksi vielä jatkan asiasta avautumista tänne, mutta tietyllä tapaa helpottavaa kirjoittaa asioita ylös. Tämä on kuitenkin viimeinen viestini aiheesta. Provohuutelijat eivät minua kosketa, mutta miettikääpä, jos saattekin lähipäivinä tiedon tuttavan tai sukulaisen kesähäiden peruuntumisesta, miltä mahtaa silloin tuntua.

Hyvää kesää.

ap

[/quote]

Hei ap, kiva kun kirjoitit vielä! Jaksamista! Ja hyvää kesää myös sulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi