Mies lähti polttareihin ja äsken bestman laittoi viestiä,
Viestissä kysyi tulemmeko heille huomenna kylään. Ja siis mies lähti polttareihin tän bestmanin mökille, piti olla äijäköörin siellä sunnuntaihin asti.
Mitä vittua??? Tuli vaan ihan kylmä hiki enkä osaa edes vastata tuohon viestiin mitään. Missä vitussa mun mies on, jos se, kenen kanssa ja kenen mökillä sen pitäis olla, on kotonaan vaimonsa kanssa.
Pliis kertokaa mulle, voiko tähän ees olla joku järkevä selitys? Mitä mä teen?
Kommentit (203)
Ap tässä.
Haluan nyt vaan oksentaa ulos itsestäni tän pahan olon ja kaiken mitä on patoutunut, sori jos tulee sekavaa tekstiä.
Ajoin yöllä mökille ja olihan se mies siellä, ja yksin. Siihen ne hyvät asiat sit loppuikin. Olin aika vihainen jo tullessani ja ensin purin sitä mieheen. Se oli aika vaisu, mutta mä lepyin siinä kumminkin. Halasin miestä ja kerroin että olin vaan ollut tosi huolissani ja loukkaannuin valehtelusta, mutta onneksi ei nyt ollutkaan mitään pahempaa. Mies oli vaan edelleen tosi vaisu ja hiljainen. Sitten se alkoi vähitellen kertoa, että oli halunnut tulla yksin sinne mökille, koska haluskin miettiä uudestaan meidän avioitumista.
Olin taas ihan shokissa, että mitä tää nyt on. Häihin on kuukausi aikaa, ja jätkä tulee katumapäälle. Siinä sitten vaihdettiin ajatuksia ja kysyin, että onko sillä joku toinen. Mies vaan, että tää johtuu ihan vaan hänestä.
Sitten mies sanoi ihan suoraan, että on tullut siihen tulokseen, että ei halua kanssani naimisiin, haluaa erota. Huusin ja kirosin, mitä vittua tää on, miten sä voit tehdä tän mulle! Mies vaan, että on pahoillaan, mutta ei nyt vaan halua naimisiin mun kanssa. Mä siinä sitten jopa anelin, että mieti nyt vielä ja hääpaikka varattu ja kaikkea, ehdotin pariterapiaa ja vaikka mitä.
Yritin siinä kysyä, että miksi haluaa erota mutta mies ei tarjonnut mitään suoraa syytä, vaan jotain ollaan kasvettu erillemme -paskaa, mikä ei mun mielestä pidä ollenkaan paikkansa, kun oltiin naimisiinkin menossa. Kysyin monta kertaa, että onko sillä joku toinen, ja se vaan vastaa että että tää johtuu vaan hänestä. Tuntui, kuin keskustelis jonkun saatanan Kanervan kanssa, mies oli niin vitun välttelevä. Kysyin suoraan, että ootko pettänyt, taas samaa kaartelua. Huusin että nyt jumalauta vastaat suoraan, että ootko pettänyt. Mies ihan vaikeena ja jankaa vaan, että haluaa erota ihan vaan itsensä vuoksi. Kyllä mä siitä jo tajusin, mut halusin, että se paska sanoo sen ääneen.
Vihdoin se sit myönsi, että on pettänyt, mutta "vaan pari kertaa". Olin ihan että voi vitun saatanan kusipää paskakasa, ihanko vaan pari kertaa. Tivasin siinä sitten että kenen kanssa ja missä jne. Lopulta vyyhti alkoi purkaantua ja vähitellen selvis, että oikeesti miehellä onkin ollut suhde työkaveriin jonkun puolen vuoden ajan. Mutta ovat kai sitten naineet vaan muutaman kerran, sen olis pitänyt kai jotenkin lohduttaa mua.
Kun toi kuvio vihdoin selvis mulle koko laajuudessaan, mulle tuli vaan ihan fyysisesti paha olo ja lopetin kaiken huutamisen ja kiroomisen. Istuin vaan alas ja jotenkin sulkeuduin itseeni. Mies siinä änkytti vielä jotain tämäjohtuuvainminusta-kusipaskaa, mua ei enää kiinnostanut. Totesin, että joo kiitti, tää oli nyt tässä. Sanoin miehelle, että kun tulee sunnuntaina sieltä mökiltä, niin soittaa sit, niin mä lähden himasta vetämään. Ajoin kotiin takas aamuyöstä ja sain nyt jopa nukuttua muutaman tunnin.
Siskon kanssa ei olla koskaan oltu läheisiä, mutta nyt se on ainoa, joka tietää tästä. Puhuin äsken yli tunnin sen kanssa puhelimessa, se on mun tukena. Olen aika turta. Eilen vielä puuhailin täysillä häävalmisteluja, nyt mietin yhteisen kämpän myymistä ja että mistä löydän asunnon. Oksettaa ja olo on epätodellinen. Häiden peruminen on varmaan pienin mun murheista, mutta jotenkin se tuntuu nyt hirveän vaikealta ja kamalalta. Nolottaa ihan helvetisti.
Tulipa vuodatus... Pitää varmaan kopsata nää tekstit täältä talteen ja tulostaa, voin sitten vaan postittaa sen häävieraille, niin ei tarvii erikseen jokaselle selitellä... Joo, vähän mustaa huumoria.
ap
Ihan oikein sulle. Mies ansaitsee parempaa kuin kaltaisesi psykolehmän. Onneksi pääsi pälkähästä.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 08:10"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 08:06"]
Tunnustan. Oli provo. Tylsä ilta ja ukko kaljalla.
[/quote]
Et ole ap! Älä yritä! Ap ei voi kirjoittaa, koska ajaa juuri kädet täristen sinne mökille!
[/quote]
Ei kai sit nne koko yötä aja?
Nyhyy! Pyhä Vulva putosi ansiottomalta jalustaltaan! Vaikka olisi provokin, niin silti nauran! : )
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 12:02"]
Nyhyy! Pyhä Vulva putosi ansiottomalta jalustaltaan! Vaikka olisi provokin, niin silti nauran! : )
[/quote]
Niin minäkin. Luulevat olevansa maapallon keskipisteitä.
Jos tämä on totta, bestman teki tuon luultavasti tieten tahtoen. Ap:lle jaksamista.
Wau, provopisteet 5/5! Hyvää stoori ap!
Premissi oli hiukan heikko, kun miehen toiminta tuntui epäloogiselta, mutta se selittyikin myöhemmissä käänteissä. Plussaa hyvästä tarinan kehittymisestä ja sivujuonteista! Pieni miinus siitä, että olis voinut vielä lypsää vähän lisää; jos mies oliskin vaikka ollut siellä mökillä jonkun miespuolisen kaverinsa kanssa, ja sit ap olis joutunut epäilemään, että jos niillä onkin homosuhde!
Kyllähän näitä jonkin verran tapahtuu. Häätorilla on ollut parinkin eri naisen toimesta myynnissä koristeita ja jopa sormus häiden peruuntumisen takia. Vielä useammin on "jäi käyttämättä"-tyyppisiä ilmoituksia, osa niistäkin voi olla peruuntuneita häitä.
Ovatko kaikki psykoksi haukkujat muuten provoja? Koska joo, olisihan se hullua alkaa ajaa mökille koska mies ei vastaa viestiin, mutta tässähän on kyse valehtelevan miehen paljastamisesta. Vähän eri asia.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 12:09"]
Wau, provopisteet 5/5! Hyvää stoori ap!
Premissi oli hiukan heikko, kun miehen toiminta tuntui epäloogiselta, mutta se selittyikin myöhemmissä käänteissä. Plussaa hyvästä tarinan kehittymisestä ja sivujuonteista! Pieni miinus siitä, että olis voinut vielä lypsää vähän lisää; jos mies oliskin vaikka ollut siellä mökillä jonkun miespuolisen kaverinsa kanssa, ja sit ap olis joutunut epäilemään, että jos niillä onkin homosuhde!
[/quote]
Samaa mieltä. Nyt sitten voivotellaan pari sivua jaxuhaleilla, ja lopuksi mies haluaakin sitten ap.n takaisin ja ap miettii ottaako se takaisin vai ei , kun on kutsut lähetetty ja osa hääkuluistakin maksettu. ; )
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 12:03"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 12:02"]
[/quote]
Niin minäkin. Luulevat olevansa maapallon keskipisteitä.
[/quote]
Ainakin yksi sai opetuksen omasta "erinomaisuudestaan". Vaikkakin Porvoossa.
Aikooko mies nyt alkaa avoimesti suhteeseen sen uuden hoidon kanssa? Eikö se olis nyt miehen tehtävä hoitaa häiden perumiset, kun kerran tän aiheutti? Puhuitteko näistä ap?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 12:24"]
Aikooko mies nyt alkaa avoimesti suhteeseen sen uuden hoidon kanssa? Eikö se olis nyt miehen tehtävä hoitaa häiden perumiset, kun kerran tän aiheutti? Puhuitteko näistä ap?
[/quote]
Juujuu, ja mies saa maksaa myös kalliin hääpuvun Porvoon morsiusliikkeestä ja maksaa Porvoon pitopalvelun peruutusmaksun.
[/quote]
Ei puhuttu. Siinä vaiheessa kun pettäminen selvis mulle kaikessa karmeudessaan, en enää paljoa kysellyt ennen kuin lähdin menemään. Tuntuu kyllä ihan kauhealle, jos mies nyt häiden kynnyksellä vaan vaihtaakin lennossa naista. Hyi olkoon, tää tilanne on ihan oksettava.
ap
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 12:33"]
[/quote]
Ei puhuttu. Siinä vaiheessa kun pettäminen selvis mulle kaikessa karmeudessaan, en enää paljoa kysellyt ennen kuin lähdin menemään. Tuntuu kyllä ihan kauhealle, jos mies nyt häiden kynnyksellä vaan vaihtaakin lennossa naista. Hyi olkoon, tää tilanne on ihan oksettava.
ap
[/quote]
Mä lähettäisin kaikille kutsutuille kirjeen jossa kertoisin lyhyesti että häät peruttu, koska sulhanen vaihtoi morsianta välissä.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 12:33"]
[/quote]
ap
[/quote]
mies ei ollut läpeensä tyytyväinen. get over it. vähän tarkkuutta seuraavaan provoon, jooko?
Lohdutusta ap:lle. Et ehtinyt mennä luuserimiehen kanssa naimisiin.Minun ex-mieheni kärähti pettämisestä ja meillä oli jo 3 lasta. Olisin onnellinen jos olisin saanut selville miehen luonteen jo ennen lapsia. Nyt katsos joudun olemaan sen mulqvistin kanssa tekemisissä koko loppuelämän. Sinun ei tarvitse.
Kerro ainakin bestmanille tuosta. Miehesi versio voi olla suuresti erilainen..
Onko ap jo puhunut bestmanin kanssa? Tieskö se suhteesta? Laittoiko sittenkin tahallaan viestin?
Ystävälleni kävi melkolailla samanlailla. Tosi kurja tilanne. Jokapaikan provonarisijat on rasittava ilmiö, ihan kuin huomio täytyisi välttämättä saada pois ketjun aloittajalta. Ehdoton keksityksi leimaaminen on lähtökohtaisesti aivan yhtä typerää kuin tarinaan uskominen, kumpikin vaihtoehto on periaatteessa mahdollinen. Jälkimmäiset vain harvemmin ensisijaisesti keskittyy itsensä korottamiseen.