Mies on pettänyt, vauva täysin erinäköinen
Pinkki vauva tuli. Miten selitän vanhemmilleni miehen pettä
misen? Selkeästi erinäköinen, miehellä vaaleat hiukset ja nöpönenä
Vauvalla musta "lampputukka", silmälasit ja iso kyömynenä. Ahdistaa, itkettää, pelottaa sukulaisten reaktiot.
Kommentit (45)
Stressitaso kasvaa mitä lähemmäksi tulee kastejuhlat.. Oon lykännyt/piilotellut sukulaisilta näkymistä kun raskauskilot ovat hävettäneet. Maailmani on murskana. Tunnen oloni petetyksi. Tekisi mieli lykätä kastejuhlia.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 19:31"]
Stressitaso kasvaa mitä lähemmäksi tulee kastejuhlat.. Oon lykännyt/piilotellut sukulaisilta näkymistä kun raskauskilot ovat hävettäneet. Maailmani on murskana. Tunnen oloni petetyksi. Tekisi mieli lykätä kastejuhlia.
[/quote]
Vauvan nimeksi vaan Pedro, kyllä se siitä!
Minunkin mies on pettänyt minua ! Synnytin mustan lapsen ja mies kiistää vieläkin pettäneensä minua, vaikka minulla on todiste, eli lapsemme.
Sammuta se lampputukka, hanki sille piilarit ja vie nenäleikkaukseen. Problem solved.
Opeta lasta, ettei näytä kasvojen sivuprofiilia sukulaisille, vaan pitää aina nenää kohtisuoraan sukulaisen kasvoja kohti.
No ei se hei välttis oo pettäny, tsemppiä sisko, usko mieheesi! Sillähän voi olla jotain ihmegeenejä jostain sukuhaarasta 400 vuoden takaa. Kato nyt ne miehen sukukuvat tarkemmin, jos sieltä sattua toinen lampputukka löytymään! Jaxuhalit!
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 19:30"]
Millainen on "lampputukka"? Voisiko sen parturoida ja värjätä miehen tukan väriseksi? Ja eikö niitä silmälaseja saa pois? Nenästä voitte selittää jonkun hätävalheen, että oli jotain ongelmia synnytyksessä ja se on nyt vähän turvoksissa.
[/quote]
Lampputukka on hehkulampun muotoinen, eli menee päänmyötäisesti ja kiristyy kaulan ympärille. Hiuslaatu siis muotoilee täydellisesti kehon piirteitä. En uskalla koskea kun en tunne hiuslaatua. Kiitos tosi paljon nenävinkistä, pelastit mun päivän. Voisin painattaa ton kutsuun.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 19:37"]
No ei se hei välttis oo pettäny, tsemppiä sisko, usko mieheesi! Sillähän voi olla jotain ihmegeenejä jostain sukuhaarasta 400 vuoden takaa. Kato nyt ne miehen sukukuvat tarkemmin, jos sieltä sattua toinen lampputukka löytymään! Jaxuhalit!
[/quote]
Kiits, oon harkinnut tätä myös.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 19:33"]
Minunkin mies on pettänyt minua ! Synnytin mustan lapsen ja mies kiistää vieläkin pettäneensä minua, vaikka minulla on todiste, eli lapsemme.
[/quote]
Otan osaa.. Tiedän kokemuksesta, että tämä on raskasta.
Sooini on syntynyt uudelleen jo eläessään. Tehokkaita nämä nykypäivän ihmiskunnan pelastajat.
[/quote]
[/quote]
Ollaan Morsoon päädytty jo raskausaikana.. Outo kommentti sulla.
Epäilen, että olet soittanut väärään numeroon, kun miehesi on työmatkalla pyytänyt sinua soittamaan herätyspuhelun. Siitä tuo ero miehen ja vauvan välillä. Nyt vaan etsit sen miehen, jolle sinun piti soittaa ja asia korjaantuu!
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:02"]Epäilen, että olet soittanut väärään numeroon, kun miehesi on työmatkalla pyytänyt sinua soittamaan herätyspuhelun. Siitä tuo ero miehen ja vauvan välillä. Nyt vaan etsit sen miehen, jolle sinun piti soittaa ja asia korjaantuu!
[/quote]
Ollaan vaan kerran käyty Kööpenhaninassa. Olin mukana.. Joten ei toimi toi teoria. Herättiin molemmat pissahätään eikä puhelimeen.
taitaa mennä toiste päin että sie olet käyny pedron kanssa! onpa törkeää syyttää miestä
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 19:59"]
[/quote]
[/quote]
Ollaan Morsoon päädytty jo raskausaikana.. Outo kommentti sulla.
[/quote]
Kyllä lapsi täytyy nimetä oikean isänsä mukaan eli Pedro!
Näitä sattuu.Esinahan alla voi kulkeutua toisen miehen spermaa toisen naisen emättimestä. Aika huvittavaa, että et edes ole nähnyt lapsesi isää :)
Millainen on "lampputukka"? Voisiko sen parturoida ja värjätä miehen tukan väriseksi? Ja eikö niitä silmälaseja saa pois? Nenästä voitte selittää jonkun hätävalheen, että oli jotain ongelmia synnytyksessä ja se on nyt vähän turvoksissa.