Kuka vei mun sporttirahkat?
Mieheni nulikka oli kylässä ja nyysi mun kalliit sporttirahkat. Kuinka toimia? Lähetin jo tekstarin.
Kommentit (18)
Nyt mun treeni meni ihan piloille. Tänään olen lisäksi syönnyt yhden (1) porkkanan ja olin laskenut kaloritaulukkooni vielä sen rahkan..nyt meni piloille sen nulikan vuoksi!
Anteeks... oon jo ihan maassa tästä hommasta. :( itken huoneessani.
T. Teini
:D tää oli hyvä! lukekaas muita ketjuja jotka ette ymmärrä
Syö vaihteeksi vaikka porkkana. Voit jopa laihtua toisin kuin sillä rahkalla.
Työnnä porkkana pyllyys ja punnerra.
Kamalaa. Nykyajan nuoriso on niin kamalaa. Toista oli silloi kun itse olin nuori, syötiin kuivaa leipää ja kuoripottuja. Lauantai jaettiin pieni limsapullo kaikkien sisarten (4 kpl) kanssa.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 19:02"]Anteeks... oon jo ihan maassa tästä hommasta. :( itken huoneessani.
T. Teini
[/quote]
...koska mun paha äitipuoli tarjoo vaan jotain terveysruokaa. Kostoks söin sen rahkat. Iskä sano et se on rahkahuora.
Mutta kun personalraineri sanoi minulle, että treenaajan on syötävä rahkaa! Porkkana ei ole protskua!
Käy kaupassa ja osta uudet. Ei luulis olevan liian vaikeeta.
Lisäksi tietty kiellät sitä nulikkaa ikinä koskemasta mihinkään sun talossas saatana... Koska sinä sinä SINÄ!
Ei niitä pahoja rahkoja kukaan sinulta pölli. Olet itse syönyt ne unissasi.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 19:36"]
Mitä omakotitaloon kuuluu?
[/quote]
Huonoa! Perjantai täysin pilalla kun rahkat on syöty! Ukko ei osaa kouluttaa pentuaan.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 19:38"]
[/quote]
Huonoa! Perjantai täysin pilalla kun rahkat on syöty! Ukko ei osaa kouluttaa pentuaan.
[/quote]
Eikö vielä ole tullut vastausta tekstariin? Oletko lähettänyt toista?
Ehkä ongelma on siinä, että sinä et (vielä) tunne teiniä.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:10"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 19:38"]
[/quote]
[/quote]
Eikö vielä ole tullut vastausta tekstariin? Oletko lähettänyt toista?
Ehkä ongelma on siinä, että sinä et (vielä) tunne teiniä.
[/quote]
Lähetin jo toisen viestin ja sain vastaukseksi "Älä ragee. Se oli Pirkka". Mitäs hemmettiä sekin tarkoittaa?
Sinä ne vedit! Vaivaako ylipainon lisäksi dementia?